Blady strach padnie na postymp w całej Polsce...

Data: 2009-02-24 16:37:47
Autor: Piotr
Blady strach padnie na postymp w całej Polsce...
"Wielkopolska policja poszukuje osób, które mogły mieć kontakty
seksualne z 28-letnim Arkadiuszem Jagielskim
Wszystko wskazuje na to, że mężczyzna świadomie zarażał swoich
partnerów seksualnych wirusem HIV w całej Polsce. Zatrzymano go 3
miesiące temu. Jak dotąd zgłosiły się 3 poszkodowane osoby - kobieta i
dwóch mężczyzn."

http://wiadomosci.onet.pl/2702,1922666,zarazal_hiv_w_calej_polsce,wydarzenie_lokalne.html

A miały być łagodne, jak baranki... I takie radosne, kolorowe... Jak
to bedzie po angolsku, wesoły chłopak?
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-24 07:42:40
Autor: muto2100
On 24 Lut, 16:37, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
[...]

oby  jak  najwiecej   zdechlo  pedalow-ciesze  sie     wiecej
takich    Jagielskich

Data: 2009-02-24 17:10:52
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Feb 2009 07:42:40 -0800 (PST), muto2100 napisał(a):

oby  jak  najwiecej   zdechlo  pedalow-ciesze  sie     wiecej
takich    Jagielskich

Ale ten panienki też posuwał... Postymp, to postymp.
pz
Piotr

Data: 2009-02-24 18:32:48
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:l1gmeq3chl3$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jaki Jagielski?
Ten Wampiur?

Kol

Data: 2009-02-24 17:44:00
Autor: Piotr
Blady strach padnie na postymp w całej Polsce...
Dnia Tue, 24 Feb 2009 18:32:48 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Jaki Jagielski?
Ten Wampiur?

Dałem linka, trochu wyżej.
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-24 12:28:39
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Jaki znowu postymp pezet?

To konserwatysta, coś jak wasz Kazio.

Jechał na kalendarzyku, zamiast się zabezpieczać.

Data: 2009-02-24 22:08:30
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Feb 2009 12:28:39 -0800 (PST), Grzegorz Z. napisał(a):

Jaki znowu postymp pezet?

To konserwatysta, coś jak wasz Kazio.

Jechał na kalendarzyku, zamiast się zabezpieczać.

He, he, jasne. Idź się zbadać lepiej zgrzesiu.
pz
Piotr

Data: 2009-02-24 13:15:27
Autor: Grzegorz Z.
On 24 Lut, 22:08, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> To konserwatysta, coś jak wasz Kazio.

> Jechał na kalendarzyku, zamiast się zabezpieczać.

He, he, jasne. Idź się zbadać lepiej zgrzesiu.

Robię sobie testy na obecność wirusa HIV co jakiś czas.

A ty pezet uważasz że ciebie HIV nie dotyczy?

Data: 2009-02-24 23:16:59
Autor: ColgatesBilly

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:a86712ef-f109-4b30-833f-dd9000cfc0e8f17g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

Robię sobie testy na obecność wirusa HIV co jakiś czas.

A ty pezet uważasz że ciebie HIV nie dotyczy?

-- -- -- -- -- -- -- --

I co zamierzasz zrobic (KONKRETY!!!) jak go u Ciebie np. wykryja?

Kol

Data: 2009-02-24 22:23:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 24 Feb 2009 23:16:59 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

[...]

Nie będę tego faktu ukrywać przed moją partnerką, dentystą, lekarzem, fryzjerem.

Data: 2009-02-24 22:48:21
Autor: jadrys
Grzegorz Z. pisze:
[...]

I przed PSP też nie ukrywaj.. Jeżeli mam tu coś złapać to niech to będzie trojan a nie HIV..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-24 22:54:01
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:48:21 +0100, jadrys napisał(a):

I przed PSP też nie ukrywaj.. Jeżeli mam tu coś złapać to niech to będzie trojan a nie HIV..

No i masz, zgrzesiu... He, he, he, skąd to wszyscy ludzie o tobie wiedzą?
pz
Piotr

Data: 2009-02-24 22:52:54
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:23:37 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Nie będę tego faktu ukrywać przed moją partnerką, dentystą, lekarzem, fryzjerem.

Wszyscy się ucieszą, że ty taki postympowy... Może i na antyfaszystę roku
się załapiesz, mają wakat.
pz
Piotr

Data: 2009-02-25 06:23:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:52:54 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

Na twoim miejscu jednak bym się przebadał :)

Data: 2009-02-24 17:11:20
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ciekawi mnie co masz mu za złe- to że jest pedkiem ?? Czy to że zarażał??
Po amerykańsku - chyba gay boy..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-24 17:24:17
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Feb 2009 17:11:20 +0100, jadrys napisał(a):

Ciekawi mnie co masz mu za złe- to że jest pedkiem ?? Czy to że zarażał??
Po amerykańsku - chyba gay boy..

Za złe? A co można mieć za złe takiemu?
Albo innym pedziom, którzy swiadomie zarażają, żeby zwiekszyć
populację kopulujących bez gumy?
Może powinieneś zapytać zarażonych?
Bo ja tylko pokazuję jak wygląda politpoprawny mit, o łagodności
homoseksualistów, od kuchni.
pz
Piotr

Data: 2009-02-24 17:36:48
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Co to za mit który mówi że homek to w odróżnieniu od heterków baranek.. W życiu o czymś takim nie słyszałem. Kto to kiedykolwiek głosił??

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-24 17:48:52
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Feb 2009 17:36:48 +0100, jadrys napisał(a):

Co to za mit który mówi że homek to w odróżnieniu od heterków baranek.. W życiu o czymś takim nie słyszałem. Kto to kiedykolwiek głosił??

Nawet nie trzeba natężać słuchu, Jadrysiu. Wystarczy wzrok.
pz
Piotr

Data: 2009-02-24 18:54:48
Autor:
On Tue, 24 Feb 2009 16:37:47 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

"Wielkopolska policja poszukuje osób, które mogły mieć kontakty
seksualne z 28-letnim Arkadiuszem Jagielskim [...]

 to jakies klecha czy socjalista z przekonania ?

--

 HeSk

Data: 2009-02-24 19:25:22
Autor: matusm

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:11q681wyvrc0a.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze
na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane.
Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje,
kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak,
luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -

Pozdrowienia
matusm

Blady strach padnie na postymp w całej Polsce...