Blady strach padnie na postymp w całej Polsce.. .

Data: 2009-02-24 12:28:39
Autor: Grzegorz Z.
Blady strach padnie na postymp w całej Polsce.. .
On 24 Lut, 16:37, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
"Wielkopolska policja poszukuje osób, które mogły mieć kontakty
seksualne z 28-letnim Arkadiuszem Jagielskim
Wszystko wskazuje na to, że mężczyzna świadomie zarażał swoich
partnerów seksualnych wirusem HIV w całej Polsce. Zatrzymano go 3
miesiące temu. Jak dotąd zgłosiły się 3 poszkodowane osoby - kobieta i
dwóch mężczyzn."

http://wiadomosci.onet.pl/2702,1922666,zarazal_hiv_w_calej_polsce,wyd...

A miały być łagodne, jak baranki... I takie radosne, kolorowe... Jak
to bedzie po angolsku, wesoły chłopak?

Jaki znowu postymp pezet?

To konserwatysta, coś jak wasz Kazio.

Jechał na kalendarzyku, zamiast się zabezpieczać.

Data: 2009-02-24 22:08:30
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Feb 2009 12:28:39 -0800 (PST), Grzegorz Z. napisał(a):

Jaki znowu postymp pezet?

To konserwatysta, coś jak wasz Kazio.

Jechał na kalendarzyku, zamiast się zabezpieczać.

He, he, jasne. Idź się zbadać lepiej zgrzesiu.
pz
Piotr

Data: 2009-02-24 13:15:27
Autor: Grzegorz Z.
On 24 Lut, 22:08, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> To konserwatysta, coś jak wasz Kazio.

> Jechał na kalendarzyku, zamiast się zabezpieczać.

He, he, jasne. Idź się zbadać lepiej zgrzesiu.

Robię sobie testy na obecność wirusa HIV co jakiś czas.

A ty pezet uważasz że ciebie HIV nie dotyczy?

Data: 2009-02-24 23:16:59
Autor: ColgatesBilly

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:a86712ef-f109-4b30-833f-dd9000cfc0e8f17g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

Robię sobie testy na obecność wirusa HIV co jakiś czas.

A ty pezet uważasz że ciebie HIV nie dotyczy?

-- -- -- -- -- -- -- --

I co zamierzasz zrobic (KONKRETY!!!) jak go u Ciebie np. wykryja?

Kol

Data: 2009-02-24 22:23:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 24 Feb 2009 23:16:59 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

[...]

Nie będę tego faktu ukrywać przed moją partnerką, dentystą, lekarzem, fryzjerem.

Data: 2009-02-24 22:48:21
Autor: jadrys
Grzegorz Z. pisze:
[...]

I przed PSP też nie ukrywaj.. Jeżeli mam tu coś złapać to niech to będzie trojan a nie HIV..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-24 22:54:01
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:48:21 +0100, jadrys napisał(a):

I przed PSP też nie ukrywaj.. Jeżeli mam tu coś złapać to niech to będzie trojan a nie HIV..

No i masz, zgrzesiu... He, he, he, skąd to wszyscy ludzie o tobie wiedzą?
pz
Piotr

Data: 2009-02-24 22:52:54
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:23:37 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Nie będę tego faktu ukrywać przed moją partnerką, dentystą, lekarzem, fryzjerem.

Wszyscy się ucieszą, że ty taki postympowy... Może i na antyfaszystę roku
się załapiesz, mają wakat.
pz
Piotr

Data: 2009-02-25 06:23:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:52:54 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

Na twoim miejscu jednak bym się przebadał :)

Blady strach padnie na postymp w całej Polsce.. .