Błasik był piątą osoba w kabinie

Data: 2010-05-24 13:45:15
Autor: zbig
Błasik był piątą osoba w kabinie
A więc juz jasne. Klich potwierdził, że błasik był do końca w kabinie.
To już wiemy kto mógł wywierać presję na pilotów.

Data: 2010-05-24 14:17:08
Autor: Hans Kloss
On 24 Maj, 22:45, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

To już wiemy kto mógł wywierać presję na pilotów.
To wiemy już od dawna- największą presję na pilotów wywoływał sam fakt
odpowiedzialności za przelot  prezydenta i najwyższych dowódców
wojskowych. Aby pilotów od tej presji uwolnić w przyszłosci raz na
zawsze proponuję wpisać do konstytucji zakaz podróżny lotniczych dla
wyskich oficerów i urzędników państwowych. Wtedy piloci będą sobie
spokojnie  sterować pustymi samolotami nie poddani jakiejkolwiek
presji.
J-23

Data: 2010-05-24 15:28:20
Autor: J-23
On 24 Maj, 23:17, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

wyskich oficerów i urzędników państwowych. Wtedy piloci będą sobie
spokojnie  sterować pustymi samolotami nie poddani jakiejkolwiek

etam!
niech leca bez pilotow, zagraja w "marynarza", ten ktory wygra
pilotuje

J-23 itede...

Data: 2010-05-24 23:22:07
Autor: u2
W dniu 2010-05-24 23:17, Hans Kloss pisze:
[...]

Należy wypieprzyć psychiatrów z woja i będzie dobrze, zwłaszcza tych
trzymających ministerialne stołki jak Kielich. Wyprawił cały wojskowy
sztab na pewną śmierć. Zdrajca, gdyby miał za grosz honoru to by się
podał do dymisji.

Data: 2010-05-24 23:24:35
Autor: raff
u2 pisze:
[...]

Hypki mu powiedzial co by zrobil gdyby mial krztyne honoru.

R.

Data: 2010-05-24 23:42:53
Autor: u2
W dniu 2010-05-24 23:24, raff pisze:
[...]

Problem polega na tym, że do władzy doszli psychiatrzy i historycy z
wątpliwą przeszłością. Za kilka srebrników chętnie sprzedali Polskę.

Data: 2010-05-24 23:40:29
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bfaee02$0$2599$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeżeli już to dowódców wyprawił na śmierć prezydent i jego ludzie w tym były minister MON i szef biura bezpieczeństwa narodowego Szczygło. Klicha można tylko obwiniać o to że nie ochronił państwa przed szaleństwem ekipy prezydenckiej.

Anatol

Data: 2010-05-25 00:31:42
Autor: awe

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:hteroh$si2$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -
tzn co klich zapierdolil znowu samolot?
awe

Data: 2010-05-25 00:31:00
Autor: awe
[...]

albo strzelil sobie w leb...kurew jedna
awe

Data: 2010-05-25 00:34:15
Autor: MrWebsky
u2 wrote:

[...]

Po co? Żeby kaczej klace zrobić przyjemność?
Trepy same miały zadbać o skompletowanie załogi to do
kogo teraz pretensje?
Wg. ostatnich doniesień wygląda na to, że Flight Symulator
i kokpit Tu154 to taka sama zabawka tylko skutek błędu
nieco poważniejszy.

Data: 2010-05-25 09:25:17
Autor: PaPi
Błasik był piątą osoba w kabinie
To wiemy już od dawna- największą presję na pilotów wywoływał sam fakt
odpowiedzialności za przelot  prezydenta

Niekoniecznie odpowiedzialnosci ile zwyklego strachu.
Leci ten sam pilot, ktory byl "za rozsadny" w Gruzji.
Znow jako pasazer nadety kartofel, ktory narobil przy pomocy swoich przydupasow tyle smrodu po incydencie gruzinskim. Do tego bezposredni szef pilotow w kabinie.
Po prostu idealny zestaw czynnikow by dzialac rozwaznie i odpowiedzialnie...

Aby pilotów od tej presji uwolnić w przyszłosci raz na
zawsze proponuję wpisać do konstytucji zakaz podróżny lotniczych dla
wyskich oficerów i urzędników państwowych.

I jeszcze nakaz oszczednego rozporzadzania papierem toaletowym. A co ?
Wystarczy zwykly rozsadek zapraszajacych (czyli kancelarii prezydenta).

Data: 2010-05-24 22:46:56
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 13:45:15 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

A więc juz jasne. Klich potwierdził, że błasik był do końca w kabinie.
To już wiemy kto mógł wywierać presję na pilotów.

To znaczy, że do końca wywierał nacisk Klich?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-24 13:50:45
Autor: zbig
On 24 Maj, 22:46, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68

Gorzej ci?
Edmund Klich?

Data: 2010-05-24 22:52:49
Autor: Piotr
Błasik był piątą osoba w kabinie
Dnia Mon, 24 May 2010 13:50:45 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Gorzej ci?
Edmund Klich?

Jaki Edmund? Psychiatra Klich.
Piotr

Data: 2010-05-24 13:57:41
Autor: zbig
On 24 Maj, 22:52, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 24 May 2010 13:50:45 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

> [...]

Tak, psychiatra przydałby ci sie.

Data: 2010-05-24 23:00:17
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 13:57:41 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Gorzej ci?
Edmund Klich?

Jaki Edmund? Psychiatra Klich.
Piotr
--
Tak, psychiatra przydałby ci sie.

Ale nie ten, co?
Piotr

Data: 2010-05-25 09:16:56
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1540955b-7c86-4ef6-8cf7-e008e8e65425a20g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Nie pomoże, to wyjątkowo ciężki przypadek.

--
stevep

Data: 2010-05-25 18:33:41
Autor: u2
Błasik był piątą osoba w kabinie
W dniu 2010-05-25 09:16, cirrus pisze:
Nie pomoÂże, to wyjÂątkowo ciĂŞÂżki przypadek.

Współczuję.

Data: 2010-05-24 22:51:16
Autor: rAzor
Błasik był piątą osoba w kabinie
Użytkownik... he he - zbig raczył napisać:
A więc juz jasne. Klich potwierdził, że błasik był do końca w kabinie.
To już wiemy kto mógł wywierać presję na pilotów.

Czyli jednak Tusk?
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-24 22:54:22
Autor: PaPi
Błasik był piątą osoba w kabinie
Czyli jednak Tusk?

Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

Data: 2010-05-24 22:56:48
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 22:54:22 +0200, PaPi napisał(a):

Czyli jednak Tusk?

Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

On faktycznie jest dobijający... Gościu o wyglądzie i mentalności fryzjera.
Piotr

Data: 2010-05-24 22:57:50
Autor: PaPi
Błasik był piątą osoba w kabinie
On faktycznie jest dobijający... Gościu o wyglądzie i mentalności fryzjera.

Ale znasz go i wiesz jaka jest jego mentalnosc. Prawda ?

Data: 2010-05-24 22:59:34
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 22:57:50 +0200, PaPi napisał(a):

On faktycznie jest dobijający... Gościu o wyglądzie i mentalności fryzjera.

Ale znasz go i wiesz jaka jest jego mentalnosc. Prawda ?

On się nie ukrywa, papusiu. Odwrotnie, bardzo chętnie eksponuje, co ma.

Data: 2010-05-24 23:03:03
Autor: PaPi
Błasik był piątą osoba w kabinie
On się nie ukrywa, papusiu.

Tak jak Ty ?

Odwrotnie, bardzo chętnie eksponuje, co ma.

Czyli znasz go, tak ?
Bo ja znam.

Data: 2010-05-24 23:09:43
Autor: Piotr
Błasik był piątą osoba w kabinie
Dnia Mon, 24 May 2010 23:03:03 +0200, PaPi napisał(a):

On się nie ukrywa, papusiu.

Tak jak Ty ?

Nie, ja się ukrywam.

Odwrotnie, bardzo chętnie eksponuje, co ma.

Czyli znasz go, tak ?
Bo ja znam.

Nie to nie oznacza, że go znam. Oznacza, że bardzo chetnie eksponuje, co ma.
Piotr

Data: 2010-05-25 00:29:43
Autor: awe
Błasik był piątą osoba w kabinie

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bfae98a$1news.home.net.pl...
On się nie ukrywa, papusiu.

Tak jak Ty ?

Odwrotnie, bardzo chętnie eksponuje, co ma.

Czyli znasz go, tak ?
Bo ja znam.
-- -- -- -- -- -- -
no prosze a nie mowilem ze ten papi i jego towarzystwo to menolstwo ?
awe

Data: 2010-05-24 23:04:07
Autor: rAzor
Błasik był piątą osoba w kabinie
Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:
[...]

Zwłaaszcza włochatą klatę w porno-pisemku.

Data: 2010-05-24 23:03:01
Autor: rAzor
Błasik był piątą osoba w kabinie
Użytkownik... he he - PaPi raczył napisać:
Czyli jednak Tusk?

Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

No wiesz, śmierć ma w oczach. Janczar,
Podejrzewam, że ci się podoba...

Data: 2010-05-24 23:04:45
Autor: PaPi
Błasik był piątą osoba w kabinie
Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

No wiesz, śmierć ma w oczach. Janczar,
Podejrzewam, że ci się podoba...

Czy ja wiem. Wole wieksze piersi, wyzszy glos i wlosy blond.
Ale to sympatyczny facet. No ale cholera, ktos dobijac musial. Nie ?

Data: 2010-05-24 23:09:35
Autor: raff
PaPi pisze:
Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

No wiesz, śmierć ma w oczach. Janczar,
Podejrzewam, że ci się podoba...

Czy ja wiem. Wole wieksze piersi, wyzszy glos i wlosy blond.

Czyli kastratow z ginekomastią.

R.

Data: 2010-05-25 00:24:01
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 May 2010 23:03:01 +0200, rAzor napisał(a):

[...]

:-D

Dołożę niedawno zasłyszane w radiu:
"Polska jest wymierzona w politykę jedności z Europą..."

Boszsz, co za prymityw.

Data: 2010-05-24 23:10:31
Autor: bartez

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bfae781$1news.home.net.pl...
Czyli jednak Tusk?

Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

Ni chuja. Musieli mieć pewność. Dobijał Fedor Emelianenko.

Data: 2010-05-25 07:48:32
Autor: karwanjestdebilem
Błasik był piątą osoba w kabinie

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

A więc juz jasne. Klich potwierdził, że błasik był do końca w kabinie.
To już wiemy kto mógł wywierać presję na pilotów.

W tej kwestii to od początku nie mogło byc wątpliwości. Szkoda zbrukanego Wawelu.

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych".

Data: 2010-05-25 09:16:00
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ab92d033-2d99-40b5-abc0-bcaa252cade7o1g2000vbe.googlegroups.com...
A więc juz jasne. Klich potwierdził, że błasik był do końca w kabinie.
To już wiemy kto mógł wywierać presję na pilotów.

Tłumaczyło by to nienaturalne zachowanie pilotów.

--
stevep

Data: 2010-05-25 09:36:07
Autor: cyc
[...]

On byl tylko transmiterem polecen innej osoby !.
Sam nigdy nie zdecydowalby sie na podjecie decyzji wymuszajacej na pilotach dzialania zagrazajace prezydentowi .

cyc

Data: 2010-05-25 07:18:32
Autor: zbig
On 25 Maj, 09:36, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ab92d033-2d99-40b5-abc0-bcaa252cade7o1g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Ciekawe kim była pierwsza osoba, która weszła do kabiny?
To interesujace kogo obstawiają koledzy pisowcy?

Data: 2010-05-25 18:19:33
Autor: karwanjestdebilem
Błasik był piątą osoba w kabinie
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Ciekawe kim była pierwsza osoba, która weszła do kabiny?
To interesujace kogo obstawiają koledzy pisowcy?

Tuska. To, że nie leciał dla pisuarów nie ma żadnego znaczenia.

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Błasik był piątą osoba w kabinie