Błasik był piątą osoba w kabinie

Data: 2010-05-24 22:51:16
Autor: rAzor
Błasik był piątą osoba w kabinie
Użytkownik... he he - zbig raczył napisać:
A więc juz jasne. Klich potwierdził, że błasik był do końca w kabinie.
To już wiemy kto mógł wywierać presję na pilotów.

Czyli jednak Tusk?
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-24 22:54:22
Autor: PaPi
Błasik był piątą osoba w kabinie
Czyli jednak Tusk?

Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

Data: 2010-05-24 22:56:48
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 22:54:22 +0200, PaPi napisał(a):

Czyli jednak Tusk?

Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

On faktycznie jest dobijający... Gościu o wyglądzie i mentalności fryzjera.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-24 22:57:50
Autor: PaPi
Błasik był piątą osoba w kabinie
On faktycznie jest dobijający... Gościu o wyglądzie i mentalności fryzjera.

Ale znasz go i wiesz jaka jest jego mentalnosc. Prawda ?

Data: 2010-05-24 22:59:34
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 22:57:50 +0200, PaPi napisał(a):

On faktycznie jest dobijający... Gościu o wyglądzie i mentalności fryzjera.

Ale znasz go i wiesz jaka jest jego mentalnosc. Prawda ?

On się nie ukrywa, papusiu. Odwrotnie, bardzo chętnie eksponuje, co ma.

Data: 2010-05-24 23:03:03
Autor: PaPi
Błasik był piątą osoba w kabinie
On się nie ukrywa, papusiu.

Tak jak Ty ?

Odwrotnie, bardzo chętnie eksponuje, co ma.

Czyli znasz go, tak ?
Bo ja znam.

Data: 2010-05-24 23:09:43
Autor: Piotr
Błasik był piątą osoba w kabinie
Dnia Mon, 24 May 2010 23:03:03 +0200, PaPi napisał(a):

On się nie ukrywa, papusiu.

Tak jak Ty ?

Nie, ja się ukrywam.

Odwrotnie, bardzo chętnie eksponuje, co ma.

Czyli znasz go, tak ?
Bo ja znam.

Nie to nie oznacza, że go znam. Oznacza, że bardzo chetnie eksponuje, co ma.
Piotr

Data: 2010-05-25 00:29:43
Autor: awe
Błasik był piątą osoba w kabinie

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bfae98a$1news.home.net.pl...
On się nie ukrywa, papusiu.

Tak jak Ty ?

Odwrotnie, bardzo chętnie eksponuje, co ma.

Czyli znasz go, tak ?
Bo ja znam.
-- -- -- -- -- -- -
no prosze a nie mowilem ze ten papi i jego towarzystwo to menolstwo ?
awe

Data: 2010-05-24 23:04:07
Autor: rAzor
Błasik był piątą osoba w kabinie
Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:
[...]

Zwłaaszcza włochatą klatę w porno-pisemku.

Data: 2010-05-24 23:03:01
Autor: rAzor
Błasik był piątą osoba w kabinie
Użytkownik... he he - PaPi raczył napisać:
Czyli jednak Tusk?

Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

No wiesz, śmierć ma w oczach. Janczar,
Podejrzewam, że ci się podoba...

Data: 2010-05-24 23:04:45
Autor: PaPi
Błasik był piątą osoba w kabinie
Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

No wiesz, śmierć ma w oczach. Janczar,
Podejrzewam, że ci się podoba...

Czy ja wiem. Wole wieksze piersi, wyzszy glos i wlosy blond.
Ale to sympatyczny facet. No ale cholera, ktos dobijac musial. Nie ?

Data: 2010-05-24 23:09:35
Autor: raff
PaPi pisze:
Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

No wiesz, śmierć ma w oczach. Janczar,
Podejrzewam, że ci się podoba...

Czy ja wiem. Wole wieksze piersi, wyzszy glos i wlosy blond.

Czyli kastratow z ginekomastią.

R.

Data: 2010-05-25 00:24:01
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 May 2010 23:03:01 +0200, rAzor napisał(a):

[...]

:-D

Dołożę niedawno zasłyszane w radiu:
"Polska jest wymierzona w politykę jedności z Europą..."

Boszsz, co za prymityw.

Data: 2010-05-24 23:10:31
Autor: bartez

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bfae781$1news.home.net.pl...
Czyli jednak Tusk?

Yhy. A dobijal Nowak. Slawomir.

Ni chuja. Musieli mieć pewność. Dobijał Fedor Emelianenko.

Błasik był piątą osoba w kabinie