"Błaszczak, przestań pierdolić - weź się do roboty!" - wolontariusz do Błaszczaka

Data: 2017-08-23 14:10:13
Autor: Lord Donate
"Błaszczak, przestań pierdolić - weź się do roboty!" - wolontariusz do Błaszczaka
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:dblqpc9rfudf6m3ao3oeu87i1r518teir24ax.com...
Zastanawiam się, kiedy weźmiesz do roboty - pyta ministra Błaszczaka jeden z
wolontariuszy w Borach Tucholskich. Nagranie rozchodzi się lotem błyskawicy.
Nie ostry język wolontariusza poruszył internautów, ale miejsce skąd apeluje do
Błaszczaka.

Widziałem w TVN ;-))) właścielkę broszki jak pałętała się pomiędzy rozpieprzonymi w drobny mak chałupami i z cierpiętną miną obiecywała "wsparcie". Za 5 minut wsiadła do limuzyny i pojechała w siną dal. Mam nadzieję, że na drodze nie spotkała Seicento albo pędzącego do słynnej gminy Błaszczaka ;-))))

CL

"Błaszczak, przestań pierdolić - weź się do roboty!" - wolontariusz do Błaszczaka