Blat 47T

Data: 2012-05-11 00:11:01
Autor: Andrzej W.
Blat 47T
Cześć,

Zauważyłem w czasie przeglądu, że w mojej korbie FC-M521 największy blat
stracił jeden ząb, nic nie jest pogięte tylko ząbka nie ma.
Jak bardzo groźne jest jeżdżenie z taką usterką? Można sobie na to
pozwolić, czy lepiej szybko szukać nowego blatu?

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2012-05-10 16:20:59
Autor: rmikke
Blat 47T
On Friday, May 11, 2012 12:11:01 AM UTC+2, Andrzej W. wrote:
Cze¶æ,

Zauwa¿y³em w czasie przegl±du, ¿e w mojej korbie FC-M521 najwiêkszy blat
straci³ jeden z±b, nic nie jest pogiête tylko z±bka nie ma.
Jak bardzo gro¼ne jest je¿d¿enie z tak± usterk±? Mo¿na sobie na to
pozwoliæ, czy lepiej szybko szukaæ nowego blatu?

http://youtu.be/T710KPz8kOw

Jak my¶lisz? :D

Data: 2012-05-11 09:08:47
Autor: cytawa
Blat 47T
Andrzej W. pisze:

[...]

Zobacz najpierw czy przypadkiem nie "znikl" ci tez drugi zab naprzeciwko tego pierwszego?

Jan Cytawa

Blat 47T