Blatche 3 miesiace pauzy

Data: 2010-06-26 18:53:24
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
Andray Blatche underwent foot surgery on Friday and is expected to miss three months after breaking his left foot.
Details are fuzzy about how he suffered the injury. Blatche has denied he was playing basketball when it happened, blaming a morning workout instead. It really doesn't matter at this point, and the three-month timetable should have him back by the start of the season, and possibly training camp. The big fear is that he'll be out of shape when the season kicks off in late October.

Data: 2010-06-26 20:18:41
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Um, to nie brzmi podejrzanie? Monta bis?

[...]

Taaa, pierwszego sleepera na przyszly FBowy sezon szlag trafil.

A propos sleeperow... "David Kahn admitted on Friday that he is exploring a trade of Al
Jefferson and the likelihood of a trade increases if the Wolves re-sign
Darko Milicic.
'It's the right time finally for us to explore this,' Kahn said of a
possible Jefferson trade. 'I've met with Al and discussed this. If Darko
comes back, there could be a need to create some playing time. We really
need to get our front line settled.'"

Tak jest! Sprzedajmy Ala by zrobic miejsce dla Darko! ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-26 14:03:09
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
On 26 Cze, 20:18, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]
> season kicks off in late October.

Taaa, pierwszego sleepera na przyszly FBowy sezon szlag trafil.

Powaznie masz go za sleepera? Czy w ogóle ktokolwiek ma go za
sleepera?

"David Kahn admitted on Friday that he is exploring a trade of Al
Jefferson and the likelihood of a trade increases if the Wolves re-sign
Darko Milicic.

Hehe. Pierwsza część zdania jest prawdziwa od kilku dobrych miesięcy.
Druga część zdania wywołuje u mnie ekran "Cannot compute. Emergency
shut-down initiated."

Tak jest! Sprzedajmy Ala by zrobic miejsce dla Darko! ;-)

Abort! Abort! Abort!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-26 23:47:03
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Taaa, pierwszego sleepera na przyszly FBowy sezon szlag trafil.

Powaznie masz go za sleepera? Czy w ogóle ktokolwiek ma go za
sleepera?

Przygotowania do przyszlego sezonu NBA sa (i przez miesiace beda) w
lesie, wiec pisalem raczej na czuja niz z przekonania, ale ktos w
Wizards grac pod koszem musi i Blaszka mial ladna statsowa eksplozje po
trade deadline, wiec dlaczego nie mialby byc FBowym sleeperem?
Tym bardziej, ze w keeperze jest moim RFA ;-)

> [...]
> Darko Milicic.

Hehe. Pierwsza część zdania jest prawdziwa od kilku dobrych miesięcy.

OK, a o co chodzi z jego kolanem?
Bo moze sa wieksze podstawy niz nam sie wydaje?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 00:17:10
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
wiLQ pisze:
[...]

Skonczy sie jak z Chalmersem, myslales ze zatrzymasz za banke gdy bylo pewne ze cena przekroczy 3;)

Data: 2010-06-27 02:25:20
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
On 27 Cze, 00:17, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> [...]
> Tym bardziej, ze w keeperze jest moim RFA ;-)

Skonczy sie jak z Chalmersem, myslales ze zatrzymasz za banke gdy bylo

Spoko. W najbliższym drafcie wiLQ wypstryka się z kasy już w drugiej
rundzie, bo podniesie swoje wszystkie progi cenowe przynajmniej o
80% ;-)
Grunt, że mając trzeci numer w pierwszej rundzie nie będzie już drapał
się po głowie kogo wywołać. Chyba ;-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 21:48:20
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
> [...]

80% ;-)
Grunt, że mając trzeci numer w pierwszej rundzie nie będzie już drapał

"Never underestimate the heart of penny-pincher" czy jak to tam bylo ;-)

Zreszta IMHO wiele zalezy od tego ile gwiazd wroci do puli, jak malo to
spokojnie bede mogl spartolic nawet i #3 ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 13:45:21
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
On 27 Cze, 21:48, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Spoko. W najbli szym drafcie wiLQ wypstryka si z kasy ju w drugiej
> rundzie, bo podniesie swoje wszystkie progi cenowe przynajmniej o
> 80% ;-)
> Grunt, e maj c trzeci numer w pierwszej rundzie nie b dzie ju drapa
> si po g owie kogo wywo a . Chyba ;-D

"Never underestimate the heart of penny-pincher" czy jak to tam bylo ;-)

Czuję, że Vince znowu może dostać wczesne powołanie... ;-)

Zreszta IMHO wiele zalezy od tego ile gwiazd wroci do puli, jak malo to
spokojnie bede mogl spartolic nawet i #3 ;-)

Curry powinien doczekać do #3 - spokojna głowa ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 23:05:25
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Tym bardziej, ze w keeperze jest moim RFA ;-)

Skonczy sie jak z Chalmersem, myslales ze zatrzymasz za banke gdy bylo pewne ze cena przekroczy 3;)

Eeee, cena Chalmersa mi sie podobala... Dramatyczne bylo to co sie stalo
w trakcie sezonu ;-) I wlasciwie do dzis nie mam pojecia co tam sie
stalo, ze Chalmers grzal lawe chociaz byl ich najlepszym i najmlodszym
PG... plus Heat wykorzystali jego opcje na przyszly sezon. Skurczybyki!

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-28 01:17:59
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
On 27 Cze, 23:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

stalo, ze Chalmers grzal lawe chociaz byl ich najlepszym i najmlodszym
PG... plus Heat wykorzystali jego opcje na przyszly sezon. Skurczybyki!

Ano, Riley go naprostowal i w tym sezonie bedzie mial z niego
pozytek:)

Data: 2010-06-27 02:22:35
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
On 26 Cze, 23:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Wizards grac pod koszem musi i Blaszka mial ladna statsowa eksplozje po
trade deadline, wiec dlaczego nie mialby byc FBowym sleeperem?

Właśnie dlatego, że grał tak jak grał. Blatche na ławce to bordeline
FA, Blatche w S5 to solidne uzupełnienie składu FB.
On po prostu nie stanowi już żadnej zagadki. Powiedz mi gdzie będzie
grał, a powiem Ci w którym momencie draftu pójdzie.
Dla mnie nie jest żadnym sleeperem.

Tym bardziej, ze w keeperze jest moim RFA ;-)

To podobnym sleeperem jest Gallinari ;-)

> Hehe. Pierwsza cz zdania jest prawdziwa od kilku dobrych miesi cy.

OK, a o co chodzi z jego kolanem?
Bo moze sa wieksze podstawy niz nam sie wydaje?

IMO nie. Jefferson miał kontuzję ACL i jak dla mnie prezentował to
czego można się było spodziewać po takiej kontuzji.
Kahn nie umie ułozyć zespołu z nim i Love w składzie i chyba to jest
większy problem niż kontuzja sprzed półtora roku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 06:39:43
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
Kahn nie umie ułozyć zespołu z nim i Love w składzie i chyba to jest
większy problem niż kontuzja sprzed półtora roku.

Ja mysle ze najwiekszym problemem jest sam Kahn i to od siebie
powinien zaczac zmieniac zespol.

Data: 2010-06-27 07:47:01
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
On 27 Cze, 15:39, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Kahn nie umie ułozyć zespołu z nim i Love w składzie i chyba to jest
> większy problem niż kontuzja sprzed półtora roku.

Ja mysle ze najwiekszym problemem jest sam Kahn i to od siebie
powinien zaczac zmieniac zespol.

Gerard zaraz zacznie się kłócić, że nie da się o Kahnie nic
powiedzieć, bo za mało czasu upłynęło ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 23:06:36
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy

> [...]

FA, Blatche w S5 to solidne uzupełnienie składu FB.
On po prostu nie stanowi już żadnej zagadki.

Whaaaaaaaaaaaat?!?!?! Wiele lat cieniowal, mial parotygodniowa eksplozje
i juz nie zadna zagadka? To powiedz mi co ugra w przyszlym sezonie...
Chocby tylko z punktu widzenia fp/mecz.

Powiedz mi gdzie będzie
grał, a powiem Ci w którym momencie draftu pójdzie.
Dla mnie nie jest żadnym sleeperem.

ROTFL! Majac taka wiedze przed draftem nie byloby zadnych sleeperow.
Toz podstawowym czynnikiem wywolujacym sleeperowatosc jest jakis istotny
znak zapytania odnosnie jego roli/minut/formy/zdrowia itp.

> [...]

Kahn nie umie ułozyć zespołu z nim i Love w składzie i chyba to jest
większy problem niż kontuzja sprzed półtora roku.

To nie wyjasnia dlaczego Wolves nie sa zasypywani ofertami za Ala.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 22:47:56
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
On 27 Cze, 23:06, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Whaaaaaaaaaaaat?!?!?! Wiele lat cieniowal, mial parotygodniowa eksplozje
i juz nie zadna zagadka? To powiedz mi co ugra w przyszlym sezonie...

Nie jest już sleeperem wlaśnie dlatego, że wiemy jak grał przez tych
kilkanaście tygodni.

> Powiedz mi gdzie b dzie
> gra , a powiem Ci w kt rym momencie draftu p jdzie.
> Dla mnie nie jest adnym sleeperem.

ROTFL! Majac taka wiedze przed draftem nie byloby zadnych sleeperow.

Wydaje mi się że po tylu latach gry w fb mamy już na tyle duże
doświadczenie, że o sleeperów jest coraz trudniej. Większość
mechanizmów wybudzających  już znamy. Trzeci sezon, walka o nowy
kontrakt, wysocy którzy rok wcześniej zawiedli Strikera... ;-)
I tak dalej. Sleeperem był Stefek Curry, czy Brooks. Teraz będą tylko
pickami na których ktoś umoczy :-D

Toz podstawowym czynnikiem wywolujacym sleeperowatosc jest jakis istotny
znak zapytania odnosnie jego roli/minut/formy/zdrowia itp.

No właśnie - Blatche był sleeperem w minionym sezonie, teraz to tylko
kwestia minut jakie dostanie, a to bedziemy w stanie oszacować jeszcze
przed draftem.

> IMO nie. Jefferson mia kontuzj ACL i jak dla mnie prezentowa to
> czego mo na si by o spodziewa po takiej kontuzji.
> Kahn nie umie u ozy zespo u z nim i Love w sk adzie i chyba to jest
> wi kszy problem ni kontuzja sprzed p tora roku.

To nie wyjasnia dlaczego Wolves nie sa zasypywani ofertami za Ala.

Rzut oka na kontrakt Ala - 3 lata i 42M$ chyba wszystko wyjaśnia.
Ale ktoś po niego sięgnie - gdy tylko Amare, Booz i reszta topowych FA
zniknie z rynku. Walka GM'ów o stołki znowu da o sobie znać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-28 22:40:40
Autor: s
Blatche 3 miesiace pauzy
Nie jest już sleeperem wlaśnie dlatego, że wiemy jak grał przez tych
kilkanaście tygodni.

Aha. No to Thomas kilka "perel" na podstawie takich obserwacji wylowil. I nie tylko on :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-29 23:00:44
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
> [...]

> Chocby tylko z punktu widzenia fp/mecz.

Nie jest już sleeperem wlaśnie dlatego, że wiemy jak grał przez tych

Ale wiesz czy to jego nowa norma czy losowa eksplozja? Bo ja nie.

> ROTFL! Majac taka wiedze przed draftem nie byloby zadnych sleeperow.

Wydaje mi się że po tylu latach gry w fb mamy już na tyle duże
doświadczenie, że o sleeperów jest coraz trudniej.

Nie zgadzam sie. IMHO pula sleeperow sie poglebia...

Większość
mechanizmów wybudzających  już znamy. Trzeci sezon, walka o nowy
kontrakt, wysocy którzy rok wcześniej zawiedli Strikera... ;-)

... wlasnie z tego powodu. Im wiecej pogrzebiesz tym natrafisz na wiecej ciekawostek.

I tak dalej. Sleeperem był Stefek Curry, czy Brooks. Teraz będą tylko
pickami na których ktoś umoczy :-D

To swoja droga ;-)

> To nie wyjasnia dlaczego Wolves nie sa zasypywani ofertami za Ala.

Rzut oka na kontrakt Ala - 3 lata i 42M$ chyba wszystko wyjaśnia.

I to taki zly kontrakt? Zakladajac, ze kolano nie jest uszkodzone od czego zaczal sie ten watek.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 14:34:03
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
On 29 Cze, 23:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Nie jest ju sleeperem wla nie dlatego, e wiemy jak gra przez tych
> kilkana cie tygodni.

Ale wiesz czy to jego nowa norma czy losowa eksplozja? Bo ja nie.

A ja mam poważne przesłanki za nową normą. O ile nie dostanie Bosha i
będzie jego zmiennikiem.

> Wydaje mi si e po tylu latach gry w fb mamy ju na tyle du e
> do wiadczenie, e o sleeper w jest coraz trudniej.

Nie zgadzam sie. IMHO pula sleeperow sie poglebia...

Nie sądzę, ale może inaczej rozumiemy to pojęcie.

> Wi kszo
> mechanizm w wybudzaj cych  ju znamy. Trzeci sezon, walka o nowy
> kontrakt, wysocy kt rzy rok wcze niej zawiedli Strikera... ;-)

.. wlasnie z tego powodu.
Im wiecej pogrzebiesz tym natrafisz na wiecej ciekawostek.

Ciekawostek, ale niekoniecznie prawidłowości. Wyciąganie daleko
idących wniosków z drobnych zbiegów okoliczności prowadzi do analizy
"efektu motyla". Czynniki wiodące znamy wszyscy (albo prawie wszyscy)
- reszta to crapshoot.

> I tak dalej. Sleeperem by Stefek Curry, czy Brooks. Teraz b d tylko
> pickami na kt rych kto umoczy :-D

To swoja droga ;-)

Ja już wiem kto się zagotuje na Curry'ego. Stawiam na Kriszota i Tomka
G. :-)

> Rzut oka na kontrakt Ala - 3 lata i 42M$ chyba wszystko wyja nia.

I to taki zly kontrakt?

IMO tak. Co prawda są w lidze gorsze, ale myślę, że trzeba będzie dużo
dobrej woli żeby to łyknąć - zwłaszcza w obliczu nowego CBA.

Zakladajac, ze kolano nie jest uszkodzone od czego zaczal sie ten watek.

Kolano może być zdrowe, a Jefferson może mimo tego nie dojść do dawnej
formy i sprawności. Analiza zbliża się wielkimi krokami. Myślę, że gdy
Sławek do mnie przyjedzie w sierpniu to wyniki będą już dostępne :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 09:55:01
Autor: s
Blatche 3 miesiace pauzy
Ja już wiem kto się zagotuje na Curry'ego. Stawiam na Kriszota i Tomka
G. :-)

Rasheed, Kriszot.
Tomek woli weteranow, ostatnio zrobil odstepstwo (nb dla gracza Nelsona) i wyszedl na tym wiadomo jak :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-30 00:55:34
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
On 30 Cze, 09:55, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Ja już wiem kto się zagotuje na Curry'ego. Stawiam na Kriszota i Tomka
> G. :-)

Rasheed, Kriszot.

A Curry i tak zostanie zmaczowany, nawet jak cena osiaganie 7baniek.

Data: 2010-06-30 10:02:11
Autor: s
Blatche 3 miesiace pauzy
Rasheed, Kriszot.

A Curry i tak zostanie zmaczowany, nawet jak cena osiaganie 7baniek.

E, tam. Za 7 to ide w mini-LeBrona.
Mowilem juz, ze wypuszczam Evansa w I?:-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-30 02:11:50
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
On 30 Cze, 10:02, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A Curry i tak zostanie zmaczowany, nawet jak cena osiaganie 7baniek.

E, tam. Za 7 to ide w mini-LeBrona.
Mowilem juz, ze wypuszczam Evansa w I?:-)

To Curry i Evans ida w 1 rundzie:)

Data: 2010-06-30 06:12:45
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
On 30 Cze, 11:11, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> E, tam. Za 7 to ide w mini-LeBrona.
> Mowilem juz, ze wypuszczam Evansa w I?:-)

To Curry i Evans ida w 1 rundzie:)

Będzie się działo! Wall idzie w drugiej :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 11:19:09
Autor: s
Blatche 3 miesiace pauzy
E, tam. Za 7 to ide w mini-LeBrona.
Mowilem juz, ze wypuszczam Evansa w I?:-)

To Curry i Evans ida w 1 rundzie:)

Aha, nie dodalem jeszcze, ze ja Evansa wypuszcze, a i tak pewnie mnie ktos przebije.
A potem Kriszot zmaczuje :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-30 13:20:12
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy

> E, tam. Za 7 to ide w mini-LeBrona.
> Mowilem juz, ze wypuszczam Evansa w I?:-)

To Curry i Evans ida w 1 rundzie:)

I co z tego? Vince tez poszedl w pierwszej... ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 04:26:32
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
On 30 Cze, 13:20, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> To Curry i Evans ida w 1 rundzie:)

I co z tego? Vince tez poszedl w pierwszej... ;-)

To ze wiemy jakie osiagna ceny minimalne.

ps: ciekawe kogo sciagna Heat bo cos czuje ze Beas moze wrocic do puli
jak mu sciagna CB4, Amare albo Boozera:(

Data: 2010-06-30 06:14:11
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
On 30 Cze, 13:26, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> I co z tego? Vince tez poszedl w pierwszej... ;-)

To ze wiemy jakie osiagna ceny minimalne.

Jeszcze nie wiemy :-) Ale z tego co liczyłem - cena wywoławcza w
pierwszej rundzie będzie taka jak rok temu.

ps: ciekawe kogo sciagna Heat bo cos czuje ze Beas moze wrocic do puli
jak mu sciagna CB4, Amare albo Boozera:(

Beas może pójść do innego klubu i wtedy niekoniecznie wróci do puli.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 13:31:58
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy

> I co z tego? Vince tez poszedl w pierwszej... ;-)

To ze wiemy jakie osiagna ceny minimalne.

ps: ciekawe kogo sciagna Heat bo cos czuje ze Beas moze wrocic do puli
jak mu sciagna CB4, Amare albo Boozera:(

Co byloby zupelnie niespodziewane...
A propos Beasleya, podobno nie moga go sprzedac za darmo... Yikes!

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 05:48:07
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
On 30 Cze, 13:31, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

> jak mu sciagna CB4, Amare albo Boozera:(

Co byloby zupelnie niespodziewane...
A propos Beasleya, podobno nie moga go sprzedac za darmo... Yikes!

link?

Data: 2010-06-30 16:01:34
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy

> Co byloby zupelnie niespodziewane...
> A propos Beasleya, podobno nie moga go sprzedac za darmo... Yikes!

link?

Np tu:
http://www.realgm.com/src_wiretap_archives/67573/20100629/no_one_will_take_beasley_from_heat/

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 07:24:38
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
On 30 Cze, 16:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> link?

Np tu:http://www.realgm.com/src_wiretap_archives/67573/20100629/no_one_will...

Nikt nie chce LBJ'a, Dywana i Bosha w jednym klubie :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 16:30:26
Autor: Tomasz Radko
Blatche 3 miesiace pauzy
W dniu 2010-06-30 16:24, Leszczur pisze:

[...]

Czytałem, że Knicks chcą zaoferować trójce FA pakiet wiązany. "Chodźcie
do nas za $12M rocznie, będziecie w dobrym towarzystwie i dorobicie w
reklamie".

Data: 2010-06-30 07:56:02
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy

> link?

Np tu:http://www.realgm.com/src_wiretap_archives/67573/20100629/no_one_will...

To zes mnie zszkokowal. Jesli to prawda to nie wiem co mam o tym
sadzic? Czy nie lepiej wziac na siebie kontrakt Beasley'a zamiast
kontraktu Hinricha? Tym bardziej w przypadku Wizards?
Ale nie wierze ze Heat chca go oddac tylko po to zeby zwolnic salary.

Data: 2010-06-30 17:25:36
Autor: s
Blatche 3 miesiace pauzy

[...]

Tez mi sie tak wydaje.
IMO oferty Rileya nie opiewaly li tylko na zaoferowaniu Beasa w zamian za przejecie jego kontraktu.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-30 19:47:05
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale nie wierze ze Heat chca go oddac tylko po to zeby zwolnic salary.

Tez mi sie tak wydaje.
IMO oferty Rileya nie opiewaly li tylko na zaoferowaniu Beasa w zamian za przejecie jego kontraktu.

Zwroc uwage, ze napisales w czasie przeszlym... Moze to co zrobili od deadline Bulls wywolalo niepokoj u Heat i probuja
przebic oferte z liczba maxowych FAsow w skladzie? Oni chyba jako jedyni
maja realna szanse na 3 maxy... ale do tego musza oddac Beasleya.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 22:03:15
Autor: Tomasz Radko
Blatche 3 miesiace pauzy
W dniu 2010-06-30 19:47, wiLQ pisze:
[...]

To nie jest takie proste. Bo Bulls mają możliwość s'n't - Heat nie.

Data: 2010-06-30 22:08:43
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> maja realna szanse na 3 maxy... ale do tego musza oddac Beasleya.

To nie jest takie proste. Bo Bulls mają możliwość s'n't - Heat nie.

Na 3 czyste maxy tzn zwykle podpisanie FAsa bez zadnych komplikacji.
Uwzgledniajac s'n't to chyba kazda druzyna ma na to teoretyczne szanse.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 22:37:52
Autor: Tomasz Radko
Blatche 3 miesiace pauzy
W dniu 2010-06-30 22:08, wiLQ pisze:
[...]

Teoretyczne. Ale co Miami może zaoferować? Beasleya, którego nikt nie
chce wziąć za darmo?

3FA mogą dostać trzy kluby, każdy z różnych względów.

Miami ma największe szanse, bo jednego już (praktycznie) mają.

Knicks mają prosty gryplan - trzech panów akceptuje obniżkę, za to grają
w NYC, będzie o nich dużo w prasie, dojdą do finału grupy wschodniej.

Bulls z kolei będą mieli problemy z koordynacją, bo chcąc wziąć trzech
gości w s'n't musieliby się bardzo mocno gimnastykować, z kolei biorąc
jednego/dwóch w s'n't, jednego/dwóch jako FA, mieliby koszmar z
priorytetami.

A tak w ogóle - LBJ do Lakers, za Bynuma i Vujacica. Bosh i Wade dostaną
po pół MLE - i jedziemy.

Data: 2010-06-30 14:05:50
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
Teoretyczne. Ale co Miami mo e zaoferowa ? Beasleya, kt rego nikt nie
chce wzi za darmo?

Naprawde wierzycie ze Beasleya nikt nie chce wziac za darmo?
No nie zartujmy.

Data: 2010-07-01 15:19:14
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
> [...]

> chce wzi za darmo?

Naprawde wierzycie ze Beasleya nikt nie chce wziac za darmo?

Co w tym zabawnego? Co takiego dotychczas pokazal? Jest w ogole warty tych 5M$? Nawet jesli tak to sluszna moze byc uwaga,
ze nikt nie chce dac szansy Heat na potrojnego maxa.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 20:36:56
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
wiLQ pisze:
[...]

A ja wlasnie w jednej z lig keepera (fp) oddalem Yao i Josha Howarda za Beasleya i Maggette.

W dodatku kilka dni temu oddalem Arize + T.Parker + Sergio za 4 pick + R.Lewisa i Terrego.

W dodatku mam takze 1 pick, wiec robie rebuilding:)

Data: 2010-07-01 20:47:50
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
sooobi pisze:
wiLQ pisze:
[...]

Tak apropo, jesli Bucks podpisza Salmonsa to na pozycje sg-sf-pf maja

Redd, Salmons, MAggette, Gooden, Delfino, Ersan, Luc Mbah a Moute i Chris DOuglas Roberts.

8 greczy z ktorych kazdy powinien dostac swoje minuty. Gooden moze takze grac na C. Ale i tak ciasno ciasno ciasno

Data: 2010-07-01 21:33:52
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tak apropo, jesli Bucks podpisza Salmonsa to na pozycje sg-sf-pf maja

Redd, Salmons, MAggette, Gooden, Delfino, Ersan, Luc Mbah a Moute i Chris DOuglas Roberts.

Redd juz chyba dla nich nie pogra? Tzn najpierw musi skonczyc
rehabilitacje, a pozniej juz bedzie tylko wygasajacym kontraktem. A z trojki Ersan, Delfino i CDR nie wiadomo kogo maja w planach poza
przyszly sezon ergo poeksperymentuje i klepna jeden trejdzik przez co
ulozenie rotacji nie bedzie zadnym problemem:
SG Salmons/Delfino
SF Maggette/CDR lub Ersan
PF Gooden/Mbah [BTW juz mam wrazenie, ze Skiles bedzie chetniej stawial
na tego drugiego... co bedzie zabawne z punktu widzenia ruchow GMa].
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 23:58:38
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
wiLQ pisze:
[...]

Ale jak juz wyzdrowieje i zanim go sprzedadza bedzie cos gral. To nie "gwiazda" jak t-mac(nikt sie o niego nie stara?) tylko solidny zawodnik.

[...]

Gooden jest bardzo dobry na atakowanej desce, moze Sciles cos z niego wykrszesa. Jakos wierze w niego jako trenera dlatego podoba mi sie takze   ruch z Maggette ktory nigdy do konca nie pokazal pelni mozliwosci. Mogliby Bucks odpuscic juz Salmonsa ale co zrobic...

ps; kontrakt dla Gaya nadal jest nie do uwierzenia a JJ podobno jeszcze sie zastanawia czy podpisac z Hawks, koniec swiata.

Data: 2010-07-02 11:08:35
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
On 1 Lip, 21:33, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Redd juz chyba dla nich nie pogra? Tzn najpierw musi skonczyc
rehabilitacje, a pozniej juz bedzie tylko wygasajacym kontraktem.

Redd bedzie pierwszym zawodnikiem w historii, ktory sprobuje wrocic po
dwukrotnym zerwaniu jednego wiezadla krzyzowego. Tez nie sadze, zeby
byl w stanie grac.

A z trojki Ersan, Delfino i CDR nie wiadomo kogo maja w planach poza
przyszly sezon ergo poeksperymentuje i klepna jeden trejdzik przez co
ulozenie rotacji nie bedzie zadnym problemem:

A cholera wie, czy nie cala trojke. CDR jakos najmniej mi się podoba
jako zawodnik - zwlaszcza, ze przy Jenningsie zbyt wiele nie poszaleje
z piłką.

SG Salmons/Delfino
SF Maggette/CDR lub Ersan
PF Gooden/Mbah [BTW juz mam wrazenie, ze Skiles bedzie chetniej stawial
na tego drugiego... co bedzie zabawne z punktu widzenia ruchow GMa].

Zalezy czego bedzie potrzebowal. Jezeli punktow to pogra Goodenem,
ktory od biedy moze zastepowac na srodku polamanego Boguta.
Nie zdziwie sie jezeli bedzie gral na skrzydlach parami Maggette-Luc i
Ersan-Gooden a para Maggette-Gooden wspolnie zobaczy minuty tylko w
przypadku kontuzji.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-01 21:40:36
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A ja wlasnie w jednej z lig keepera (fp) oddalem Yao i Josha Howarda za Beasleya i Maggette.

To jestes w drugiej lidze keepera? Jakiej?

W dodatku kilka dni temu oddalem Arize + T.Parker + Sergio za 4 pick + R.Lewisa i Terrego.

W dodatku mam takze 1 pick, wiec robie rebuilding:)

Ten drugi trejd wyglada jak przeciwienstwo rebuildingu ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-01 23:52:32
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
wiLQ pisze:
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A ja wlasnie w jednej z lig keepera (fp) oddalem Yao i Josha Howarda za Beasleya i Maggette.

To jestes w drugiej lidze keepera? Jakiej?

Gram w lidze fbx3 na e-baskcecie juz od dobrych paru lat, od poczatku jej istnienia. Na poczatku wezykiem draftowalismy sklady (20teamow). Mamy salary na poziomie 460fp na zespol ktorego nie mozemy przekroczyc przed sezonem. I cala 13 graczy z tkorymi konczymy sezon to nasi keeperze. Fajny zapelniacz czasu w offseason. Ostatnio byl wakat nie wiem czy nadal jest.

W dodatku kilka dni temu oddalem Arize + T.Parker + Sergio za 4 pick + R.Lewisa i Terrego.

W dodatku mam takze 1 pick, wiec robie rebuilding:)

Ten drugi trejd wyglada jak przeciwienstwo rebuildingu ;-P

Z 4 chce wziac Favorsa. A ani Ariza ani Parker najmodsi nie sa. Sergio to miecho.

Data: 2010-07-02 06:44:47
Autor: lorak
Blatche 3 miesiace pauzy
sooobi pisze:
wiLQ pisze:
[...]

FBX1 chyba zwolniło się miejsce. zapraszam!

Data: 2010-07-02 12:57:30
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

FBX1 chyba zwolniło się miejsce. zapraszam!

Hmm, najpierw pare pytan odnosnie zasad (po przejrzeniu tego regulaminu-
http://www.e-nba.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=3899&start=0):
1) To jest H2H, tak? Gracie na Yahoo?
2) "Place zawodnika okreslona jest na podstawie jego FPPG z poprzedniego
roku" - czyli jesli wiem [lub zakladam], ze ktos nie powtorzy
zeszlorocznego wyniku mam to przeplaconego ziutka, z ktorym co mozna
zrobic? Sprzedac w trejdzie jesli znajdzie sie ktos kto w niego wierzy?
Wywalic za kogos innego?
3) "GM musi jednak ponownie zmniejszyć wartość SC do dozwolonego poziomu
przed startem nowego sezonu" - hmmmmmmmm, jak wygladaja takie trejdy gdy
jedna strona _musi_ cos zrobic? Czy wywalenie jakiegos gracza wystarcza?
4) "Odnosi się to do rzeczywistego wyboru w NBA Rookie Draft"
Tzn jesli w FBX z #7 wydraftuje jakiegos gracza, ktory w NBA poszedl z
#19 to jego pensja w FBX bedzie wynosila 15fppg, tak?
5) Byly jakies zmiany od czasu tego regulaminu?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-02 13:11:23
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
wiLQ pisze:
[...]

gramy na yahoo ale zwykle fp.
i jest to jedyne fp w ktore jestem w stanie grac

[...]

dokladnie tak. W dodatku jesli zawodnik pazuje caly sezon (tak jak u mnie yao) to jego salary spada o 10fp. w przypadku yao z 52 na 42.

3) "GM musi jednak ponownie zmniejszyć wartość SC do dozwolonego poziomu
przed startem nowego sezonu" - hmmmmmmmm, jak wygladaja takie trejdy gdy
jedna strona _musi_ cos zrobic? Czy wywalenie jakiegos gracza wystarcza?

Robsiz jakis deal. Oddajesz takiego Terrego za jakiegos mlokosa, dajmy na to Brockmana. Albo wywalsz na fa za ziutka o salary 15fp. Kiedy sam schodzilem z salary(zanim nie oddalem kilka lat temu Melo za Odena;P)  i nie jest nic skomplikowanego. Nie pamietam zeby u nas ktos zmontowal tak mocny team zeby musial zrobic niewiadomo jaki rebulinging zeby wywalac pol skladu. Przewaznie wystarcza jeden, dwa proste deale w offseason.

#19 to jego pensja w FBX bedzie wynosila 15fppg, tak?

tak.

5) Byly jakies zmiany od czasu tego regulaminu?

nie sledzilem ale raczej nie. nawet nie znam do konca regulaminu, ot pilnije skladu i salary i robie deale;)

Data: 2010-07-02 13:34:59
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 1) To jest H2H, tak? Gracie na Yahoo?

gramy na yahoo ale zwykle fp.

Czyli caly sezon, a nie H2H?

i jest to jedyne fp w ktore jestem w stanie grac

Um, wlasnie zapisales sie do PASPN ;-)

> 4) "Odnosi się to do rzeczywistego wyboru w NBA Rookie Draft"
> Tzn jesli w FBX z #7 wydraftuje jakiegos gracza, ktory w NBA poszedl z
> #19 to jego pensja w FBX bedzie wynosila 15fppg, tak?

tak.

A dlaczego pensja nie jest odpowiednikiem numerka w drafcie FBX?

> 5) Byly jakies zmiany od czasu tego regulaminu?

nie sledzilem ale raczej nie. nawet nie znam do konca regulaminu, ot pilnije skladu i salary i robie deale;)

Czy jest system spadkow/awansow czy te numerki to oddzielne ligi?
I co mozesz powiedziec o GMach?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-02 14:04:32
Autor: sooobi
Blatche 3 miesiace pauzy
wiLQ pisze:
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1) To jest H2H, tak? Gracie na Yahoo?
gramy na yahoo ale zwykle fp.

Czyli caly sezon, a nie H2H?

tak

i jest to jedyne fp w ktore jestem w stanie grac

Um, wlasnie zapisales sie do PASPN ;-)

zapisalem ale neiwykluczone ze skonczy sie jak rok temu, interfejs i w ogole site jest zrobiony przeokropnie. chociaz w tym roku mam chociaz kase na fa, wiec moze pogram

#19 to jego pensja w FBX bedzie wynosila 15fppg, tak?
tak.

A dlaczego pensja nie jest odpowiednikiem numerka w drafcie FBX?

Wiesz co sam nie wiem jak jest w regulaminie. Nie wiem w tym roku po raz pierwszy bede draftowal, w poprzednich latach albo nie mialem pickow albo byly to okolice 15-20 picku

[...]

Nie ma awansow i spadkow.
Ligi fbx to keeeprowe nie ma spadkow.
Zwykle ligi fb(ich ejst chyba 7) to ligi ze spadkami i awansami.

Co do gm-ow, trafi sie sie paru co ich mozna oskubac;)

Data: 2010-07-02 15:35:35
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
> [...]

Nie ma awansow i spadkow.
Ligi fbx to keeeprowe nie ma spadkow.
Zwykle ligi fb(ich ejst chyba 7) to ligi ze spadkami i awansami.

To numeracja oznacza tylko, ktora liga zaczela jako pierwsza, tak?

I ostatnia seria pytan: 1a) gdzie sa aktualne sklady (zwlaszcza te z druzyn do przejecia)? Widze
tylko te sprzed sezonu, a zapewne sie sporo pozmienialo od tego czasu.
1b) Z tego co sie orientuje w FBX1 odchodzi jeden z
organizatorow/moderatorow... nie jest to zagrozenie dla calej zabawy?
Wiadomo co sie wtedy dzieje, kto to przejmuje i z jakim skutkiem?
2) Jak wyglada rozgrywka w trakcie sezonu? W sensie sa jakies limity na
pobrania FAsow? Co z ich pensja? Zawsze 15 czy wciaz brana jest
zeszloroczna wartosc? Jesli wiecej to kto(s) kontroluje salary cap? 3) Jaka jest aktywnosc w lidze? Jak szybko odpowiada sie na oferty?
4) Jakies rady dla ewentualnego rookiego? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-02 16:18:24
Autor: lorak
Blatche 3 miesiace pauzy
wiLQ pisze:
[...]

te na pierwszej stronie są w miarę aktualne, na FA jest szlaban na ileś tam przed końcem regular, a wymian póki co było chyba zaledwie kilka.

1b) Z tego co sie orientuje w FBX1 odchodzi jeden z
organizatorow/moderatorow... nie jest to zagrozenie dla calej zabawy?
Wiadomo co sie wtedy dzieje, kto to przejmuje i z jakim skutkiem?

w żadnym razie. odchodzi jeden z mniej aktywnych graczy, który na forum o koszykówce bardzo mało pisał o koszu.

2) Jak wyglada rozgrywka w trakcie sezonu? W sensie sa jakies limity na
pobrania FAsow?

nie ma. jest jedynie waiver.

Co z ich pensja? Zawsze 15 czy wciaz brana jest
zeszloroczna wartosc?

zeszłoroczna. jedynie rookies mają salary ustanawiane na podstawie miejsca w drafcie (tym prawdziwym).

Jesli wiecej to kto(s) kontroluje salary cap?

komisarz kontroluje salary - jeśli po wymianie czy ruchu na FA przekroczy się salary, to na miesiąc dostaję się bana na transakcje.

3) Jaka jest aktywnosc w lidze? Jak szybko odpowiada sie na oferty?

zależy z kim. są ludzie, którzy niemal non stop coś ustalają, targują się i tak dalej, a są tacy co czekają na koniec sezonu i wybór w drafcie.

generalnie po kilku tygodniach sezonu wiadomo mniej więcej kto się będzie bił o czołówkę, a kto o jak najlepszy wybór w drafcie. wtedy ci pierwsi skupują starych graczy z dość wysokim salary, ale ciągle też dających sporo FP, a oddają młodszych, jakieś projekty, czy nawet wybory w drafcie. w każdym razie jeśli jesteś GM chętnym do aktywności, to partnerów do rozmów na pewno znajdziesz.

4) Jakies rady dla ewentualnego rookiego? ;-)

zgłoś się ;P

Data: 2010-07-02 20:35:54
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
> [...]

te na pierwszej stronie są w miarę aktualne, na FA jest szlaban na ileś tam przed końcem regular, a wymian póki co było chyba zaledwie kilka.

Czyli nie mozna zobaczyc aktualnego skladu?
Bo ostatnia edycja tego posta byla w pazdzierniku 2009.

> 2) Jak wyglada rozgrywka w trakcie sezonu? W sensie sa jakies limity na
> pobrania FAsow? nie ma. jest jedynie waiver.

A co z trejdami w trakcie sezonu? Tzn negocjujac wymiane np 5 grudnia
pensje, czyli zeszlosezonowe srednie, i 460 sc wciaz musza sie zgadzac
nawet jesli zawodnicy z wymiany graja zupelnie inaczej?

> 4) Jakies rady dla ewentualnego rookiego? ;-)

zgłoś się ;P

Rozwazam, ale najpierw musze byc przekonany, ze rozumiem zasady ;-)
W razie czego mam uderzac na forum, do Ciebie, do komisza czy jak?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-02 23:36:24
Autor: lorak
Blatche 3 miesiace pauzy
wiLQ pisze:
[...]

to musi być jakiś błąd forum, bo składy są takie jak na koniec sezonu.

[...]

tak. w prawdziwej NBA tez masz przeciez podobnie ;]

4) Jakies rady dla ewentualnego rookiego? ;-)
zgłoś się ;P

Rozwazam, ale najpierw musze byc przekonany, ze rozumiem zasady ;-)
W razie czego mam uderzac na forum, do Ciebie, do komisza czy jak?

na forum lub do komisarza, ale widzę że już się tam ludzie zglaszaja, wiec nie wiem jak to wyglada na dzien dzisiejszy. przypuszczam, ze nikt nie wie ;], gdyz jest jakies zamieszanie, bo byc moze ten komisarz tez zrezygnowal (bo ja wczesniej mialem na mysli Z33).

Data: 2010-07-03 13:14:14
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
> [...]

> nawet jesli zawodnicy z wymiany graja zupelnie inaczej?

tak. w prawdziwej NBA tez masz przeciez podobnie ;]

Nie sugeruje, ze to zle, ot chce sie upewnic.

> [...]

na forum lub do komisarza, ale widzę że już się tam ludzie zglaszaja, wiec nie wiem jak to wyglada na dzien dzisiejszy. przypuszczam, ze nikt nie wie ;], gdyz jest jakies zamieszanie, bo byc moze ten komisarz tez zrezygnowal (bo ja wczesniej mialem na mysli Z33).

Duh! Stad pojawilo sie moje pytanie:

Data: 2010-07-04 15:47:43
Autor: lorak
Blatche 3 miesiace pauzy
wiLQ pisze:

[...]

nie wiadomo czy marcinek (komisarz ligi) odchodzi czy tylko rezygnuje z komisarzowania (raczej to drugie). na pewno dochodzi tylko Z33. a nawet jesli i Marcinek by odszedl, to juz jest przynajmniej jeden doswiadczony gracz chetny by przejac ta funkcje.

Data: 2010-07-05 00:02:25
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
> [...]

nie wiadomo czy marcinek (komisarz ligi) odchodzi czy tylko rezygnuje z komisarzowania (raczej to drugie). na pewno dochodzi tylko Z33. a nawet jesli i Marcinek by odszedl, to juz jest przynajmniej jeden doswiadczony gracz chetny by przejac ta funkcje.

OK, zglosilem sie... wiec jeszcze nurtujace mnie pytanko: mozna pobierac
graczy w offseason? Tzn oczywiscie tych, ktorzy sa w puli, nie sa w
zadnym skladzie i nie sa rookasami czekajacymi na draft?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-05 07:20:26
Autor: lorak
Blatche 3 miesiace pauzy
wiLQ pisze:
[...]

nie. graczy z FA będzie można brać dopiero wtedy, gdy yahoo otworzy ligi i wszyscy sie zarejestrują - będzie też wtedy obowiązywał waiver z końca poprzedniego sezonu.
w wakacje można za dokonywać wymian.

Data: 2010-07-01 07:55:28
Autor: s
Blatche 3 miesiace pauzy
Tomasz Radko pisze:
[...]

Update: The Miami Herald's Dan LeBatard says he hears that a Bosh to Miami trade is "done."

Recommendation: Rumors continue to swirl around Bosh and a lot still has to happen before we can know anything for sure, but LeBatard is pretty plugged into the South Florida sports scene so this is one rumor to pay some attention to. The reported sign-and-trade would net the Raptors Michael Beasley(notes), Mario Chalmers(notes) and Joel Anthony(notes) in exchange for Bosh. The report says the trade is basically agreed to in principle, but don't go ordering those Miami/Bosh jerseys just yet.

-- -

wiem, ze to chwilowo tylko plota i pobozne zyczenie z mojej strony. Ale wyjasnialoby od biedy temat mozliwosci s'n't Miami i ewentualny popyt na Michala.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-30 19:43:36
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy

> [...]

sadzic? Czy nie lepiej wziac na siebie kontrakt Beasley'a zamiast
kontraktu Hinricha? Tym bardziej w przypadku Wizards?

Nie, jesli w niego nie wierzysz.
Zreszta juz maja jednego PFa z roznymi problemami ;-)

Ale nie wierze ze Heat chca go oddac tylko po to zeby zwolnic salary.

Ale po co im on skoro poluja na gwiazde PFa z FAsow? Nie to, ze Beasley wymiatal w poprzednich sezonach.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 06:05:54
Autor: Leszczur
Blatche 3 miesiace pauzy
> [...]
> G. :-)

Rasheed, Kriszot.
Tomek woli weteranow, ostatnio zrobil odstepstwo (nb dla gracza Nelsona)

Rasheed będzie chciał Walla. A Tomek spróbuje jeszcze raz - do dwóch
razy sztuka ;-)

Data: 2010-06-30 13:29:32
Autor: wiLQ
Blatche 3 miesiace pauzy
> [...]

> Ale wiesz czy to jego nowa norma czy losowa eksplozja? Bo ja nie.

A ja mam poważne przesłanki za nową normą. O ile nie dostanie Bosha i

Juz dostal konkurencje w osobie Yi...

> To swoja droga ;-)

Ja już wiem kto się zagotuje na Curry'ego. Stawiam na Kriszota i Tomka
G. :-)

Eee, podejrzewam, ze na niego zagotuje sie przynajmniej polowa ligi ;-)

Jasne, uwierze jak zobacze ;-)

--
pzdr
wiLQ