Blazers wtopili

Data: 2009-10-22 00:43:56
Autor: sooobi
Blazers wtopili
Aldridge 70MLN za 5 lat czyli 14milionow za sezon.

Wtopa straszliwa

Data: 2009-10-22 01:24:02
Autor: Leszczur
Blazers wtopili
On 22 Paź, 09:43, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Aldridge 70MLN za 5 lat czyli 14milionow za sezon.

Wtopa straszliwa

Gdyby został RFA to moze musieliby maczować wyższy. Poza tym to jest
65M$ plus bonusy.
A tak mają spokoj i zero miejsca pod sc na wieksze ruchy latem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-22 11:25:19
Autor: s
Blazers wtopili
sooobi pisze:
Aldridge 70MLN za 5 lat czyli 14milionow za sezon.

Wtopa straszliwa

Moze sie okazac, ze bardziej wtopili z Millerem.

A i przy kontraktach Hedo czy Gordona - ten juz tak zle nie wyglada.

Ale moje pytanie przy okazji jest inne:
Kto Waszym zdaniem jest lepszym budulcem na PF: Ald czy Millsap?
Jezeli Millsap - moze nalezalo jemu dac te pieniadze i moze Jazz by takiej kasy nie zmaczowali?

Pozdr

Data: 2009-10-22 02:55:31
Autor: Leszczur
Blazers wtopili
On 22 Paź, 11:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
sooobi pisze:

> Aldridge 70MLN za 5 lat czyli 14milionow za sezon.
A i przy kontraktach Hedo czy Gordona - ten juz tak zle nie wyglada.

A przy kontrakcie Curry'ego to juz w ogole ;-)

Ale moje pytanie przy okazji jest inne:
Kto Waszym zdaniem jest lepszym budulcem na PF: Ald czy Millsap?

Dla mnie Aldridge. Wiekszy chłop, dynamiczniejszy, z wiekszym
zasiegiem, z wiekszym polotem.
Gra dalej od kosza, co przy takich centrach jak Oden i Przybilla
jednak bardziej sie przydaje niz scisla strefa podkoszowa Millsapa.
Ogolnie mam go za lepiej rokujacego zawodnika w PTB.

Jezeli Millsap - moze nalezalo jemu dac te pieniadze i moze Jazz by takiej kasy nie zmaczowali?

Takiej by nie zmaczowali, bo tyle na pewno nie był warty. Ald moze
bedzie, a moze nie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-22 03:33:07
Autor: sooobi
Blazers wtopili
> Jezeli Millsap - moze nalezalo jemu dac te pieniadze i moze Jazz by takiej kasy nie zmaczowali?

Takiej by nie zmaczowali, bo tyle na pewno nie był warty. Ald moze
bedzie, a moze nie.

Ja po tym co Scola zrobil z nim w PO watpie zeby kiedys byl wart tych
pieniedzy

Data: 2009-10-22 03:37:47
Autor: Leszczur
Blazers wtopili
On 22 Paź, 12:33, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Takiej by nie zmaczowali, bo tyle na pewno nie był warty. Ald moze
> bedzie, a moze nie.

Ja po tym co Scola zrobil z nim w PO watpie zeby kiedys byl wart tych
pieniedzy

Ale Scola jest jednak nieco bardziej doswiadczony.
Poza tym co to za pomysl, zeby po jednej serii skreslac zawodnika.
Robinson podobno miał słabe serie w playoffs, a warty był każdych
pieniedzy :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-22 14:01:32
Autor: lorak
Blazers wtopili
sooobi pisze:
[...]

Aldridge 39.5 mpg, 49.0% FG, 70.0% FT, 7.5 rbs, 1.3 ast, 1.67 blk, 1.57 to, 2.7 F, 19.5 ppg

Scola 33.3 mpg, 56.9% FG, 68.2% FT, 6.7 rb, 1.8 ast, 0.5 blk, 1.67 to, 3.8 F, 16.2 ppg

przy czym jest bardzo możliwe, że taka skuteczność Aldridge'a wynika w sporej części z tego, że po prostu sporo rzucał z dystansu - 85% jego rzutów w PO to były jumperki, u Scoli tylko 53%. zresztą to widać po ich stylu gry, LaMarcus jest dobry na półdystansie i lubi tak grać (np. pick and pop), argentyńczyk natomiast jest wyśmienity w manewrach podkoszowych. w sumie pod pewnymi względami przypomina tu McHale'a, który był najlepszy all time w tym względzie.

jeszcze dla porównania w półfinale podczas igrzysk Scola przeciw Dwigtowi i Boshowi mial 26 pts i 11 rbs na bardzo dobrej skuteczności. czy oni też nie zasługują na pieniądze jakie dostają, lub będą dostawać?

Data: 2009-10-22 13:02:56
Autor: wiLQ
Blazers wtopili
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ale moje pytanie przy okazji jest inne:
Kto Waszym zdaniem jest lepszym budulcem na PF: Ald czy Millsap?
Jezeli Millsap - moze nalezalo jemu dac te pieniadze i moze Jazz by takiej kasy nie zmaczowali?

Wydaje mi sie, ze Blazers nie mogli zaoferowac Millsapowi wiecej.
Przynajmniej bez wspolpracy s'n't od strony Jazz, wiec to pytanie raczej
jest tylko teoretyczne.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-22 12:57:34
Autor: wiLQ
Blazers wtopili
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Aldridge 70MLN za 5 lat czyli 14milionow za sezon.

Wtopa straszliwa

Mnie w tym przede wszystkim dziwi dlaczego druzyny nie czekaja do RFA
tylko maja potrzebe podpisania extension najwczesniej jak sie da.
Takie zachowanie ma wg mnie sens tylko wtedy jesli wartosc podpisanego
kontraktu jest promocyjna, co w tym przypadku czy Bargnianiego ni grzyba
nie ma miejsca. Przeceniaja wlasnych zawodnikow? Boja sie, ze odejda?
Nikt tam nie zwrocil uwagi co sie stalo z Millsapem, Feltonem czy Lee?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-22 04:41:44
Autor: Leszczur
Blazers wtopili
On 22 Paź, 12:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Mnie w tym przede wszystkim dziwi dlaczego druzyny nie czekaja do RFA
tylko maja potrzebe podpisania extension najwczesniej jak sie da.

Uwazasz, ze mądrze jest czekać na nadejscie sezonu w ktorym mnostwo
klubow bedzie miało mase pieniedzy do wydania? Skoro i tak chcieli go
zostawic i jeszcze dostali 15M$ upustu z ceny wywolawczej?

Takie zachowanie ma wg mnie sens tylko wtedy jesli wartosc podpisanego
kontraktu jest promocyjna, co w tym przypadku czy Bargnianiego ni grzyba
nie ma miejsca.

W tym przypadku wcale nie mamy takiej pewnosci.

Przeceniaja wlasnych zawodnikow? Boja sie, ze odejda?
Nikt tam nie zwrocil uwagi co sie stalo z Millsapem, Feltonem czy Lee?

Ale stało się to tylko i wylacznie dlatego, ze WSZYSCY oszczedzaja
kase na przyszly rok.
W normalnych warunkach Felton, Lee i Millsap byliby juz
zakontraktowani na dlugie lata za ciezkie pieniadze.
W chwili gdy LBJ, Dywan i Bosh znikna z rynku - rozpęta się piekło i
wiele drużyn będzie przepłacać nawet średniaków, a co dopiero mówić o
młodych, wschodzących gwiazdach.
Moze sie okazac, ze PTB jednak zrobili sensowny ruch kupujacjuz
teraz.

Pozdro

L'e-szczur
Pozdro