Blazers wtopili

Data: 2009-10-22 12:57:34
Autor: wiLQ
Blazers wtopili
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Aldridge 70MLN za 5 lat czyli 14milionow za sezon.

Wtopa straszliwa

Mnie w tym przede wszystkim dziwi dlaczego druzyny nie czekaja do RFA
tylko maja potrzebe podpisania extension najwczesniej jak sie da.
Takie zachowanie ma wg mnie sens tylko wtedy jesli wartosc podpisanego
kontraktu jest promocyjna, co w tym przypadku czy Bargnianiego ni grzyba
nie ma miejsca. Przeceniaja wlasnych zawodnikow? Boja sie, ze odejda?
Nikt tam nie zwrocil uwagi co sie stalo z Millsapem, Feltonem czy Lee?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-22 04:41:44
Autor: Leszczur
Blazers wtopili
On 22 Paź, 12:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Mnie w tym przede wszystkim dziwi dlaczego druzyny nie czekaja do RFA
tylko maja potrzebe podpisania extension najwczesniej jak sie da.

Uwazasz, ze mądrze jest czekać na nadejscie sezonu w ktorym mnostwo
klubow bedzie miało mase pieniedzy do wydania? Skoro i tak chcieli go
zostawic i jeszcze dostali 15M$ upustu z ceny wywolawczej?

Takie zachowanie ma wg mnie sens tylko wtedy jesli wartosc podpisanego
kontraktu jest promocyjna, co w tym przypadku czy Bargnianiego ni grzyba
nie ma miejsca.

W tym przypadku wcale nie mamy takiej pewnosci.

Przeceniaja wlasnych zawodnikow? Boja sie, ze odejda?
Nikt tam nie zwrocil uwagi co sie stalo z Millsapem, Feltonem czy Lee?

Ale stało się to tylko i wylacznie dlatego, ze WSZYSCY oszczedzaja
kase na przyszly rok.
W normalnych warunkach Felton, Lee i Millsap byliby juz
zakontraktowani na dlugie lata za ciezkie pieniadze.
W chwili gdy LBJ, Dywan i Bosh znikna z rynku - rozpęta się piekło i
wiele drużyn będzie przepłacać nawet średniaków, a co dopiero mówić o
młodych, wschodzących gwiazdach.
Moze sie okazac, ze PTB jednak zrobili sensowny ruch kupujacjuz
teraz.

Pozdro

L'e-szczur
Pozdro