Błedna decyzja przewodniczącego KRRiT

Data: 2012-01-21 19:58:49
Autor: abc
Błedna decyzja przewodniczącego KRRiT
Decyzja administracyjna podjęta z rażącymi błędami powinna być uchylona i
wycofana z obrotu prawnego - kulisy odmowy przyznania Telewizji Trwam
miejsca na multipleksie cyfrowym komentuje w rozmowie z "Naszym Dziennikiem"
dr Krzysztof Wąsowski, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, adwokat,
specjalista w dziedzinie prawa administracyjnego i koncesyjnego.

Więcej http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20120121&typ=po&id=po02.txt

Data: 2012-01-21 20:33:28
Autor: abc
Błedna decyzja przewodniczącego KRRiT
Polecam też to
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20120121&typ=po&id=po15.txt

Data: 2012-01-21 22:09:42
Autor: Przemysław W

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f1b1344$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
Polecam też to
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20120121&typ=po&id=po15.txt

A ja polecam to:

http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/krzysztof+w%C4%85sowski

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-21 21:49:13
Autor: pluton
Błedna decyzja przewodniczącego KRRiT
dr Krzysztof Wąsowski, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, adwokat,
specjalista w dziedzinie prawa administracyjnego i koncesyjnego.

Czyzby wywalali go z uniwerku i szuka fuchy w wyzszej szkole basenologii
ogrzewanej w Toruniu ?

Nullification

Data: 2012-01-21 21:54:04
Autor: Przemysław W
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jff8f0$v4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Afera z przekazaniem gruntu w Białołęce zakonnicom. Podejrzani: ks. Mirosław Piesiur i warszawski adwokat dr Krzysztof Wąsowski

http://www.rp.pl/artykul/491262.html

Przemek

Data: 2012-01-21 22:10:40
Autor: pluton
> [...]

Mirosław
Piesiur i warszawski adwokat dr Krzysztof Wąsowski

Trafilem w dziesiatke.

Nullification

Data: 2012-01-21 22:16:30
Autor: Przemysław W

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jff9kp$4q3$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Mirosław
Piesiur i warszawski adwokat dr Krzysztof Wąsowski

Jak ktoś jest za bardzo zaangażowany w sprawy pedofilskiego kościoła, to warto sprawdzić kto zacz. Z reguły okazuje się, że to przekręciarz.

Przemek

Data: 2012-01-21 23:29:26
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

> [...]

Jak ktoś jest za bardzo zaangażowany w sprawy pedofilskiego kościoła, to warto sprawdzić kto zacz. Z reguły okazuje się, że to przekręciarz.

Dokładnie. W przypadku ludzi związanych z sektą kat. powinno się zakładać
że są winni, pozostaje tylko kwestia jak bardzo.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-22 17:16:52
Autor: pawel
Błedna decyzja przewodniczącego KRRiT
Przemek , każdy z nas ma sumienie ludzkie  i podyktowane jest   od siebie czy jest  pedałem czy nie   , ale  co to kogo obchodzi  w co penisa wklada , czy do dupy   osranej  . czy  gdzxie indziej  . pedał  to  sprawa  intymna i koniec  .   Brak HONORU   u ludzi  i wstydu jest  wynikiem  braku kultury po zabawach w piaskownicach  za dzieciństwa   dzieci wychowanych na podwórkach . i widocznie należysz  do   ekstremy koniec .

Data: 2012-01-24 01:15:59
Autor: Lorn
Błedna decyzja przewodniczącego KRRiT
W dniu 2012-01-22 17:16, pawel pisze:
Przemek

Pisz pod postem.

Data: 2012-01-21 23:38:39
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-21 19:58, abc pisze:
Decyzja administracyjna podjęta z rażącymi błędami powinna być uchylona i
wycofana z obrotu prawnego - kulisy odmowy przyznania Telewizji Trwam

Dobra decyzja KRRiT... Chce nadawać swoje schizy niech płaci, dość darmowego koryta.

Data: 2012-01-21 23:42:10
Autor: A. Filip
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
[...]

A te [osoby] z KRRiT potrafią chociaż nie wywoływać rżenia jak zostają
zmuszone do szerszego uzasadnienia swoich motywĂłw wyboru?

Gadki szmatki mnie gówno obchodzą, czekam na *formalne* odwołania i skargi.

Data: 2012-01-21 23:44:27
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-21 23:42, A. Filip pisze:
[...]

Ĺťe co? :>

Gadki szmatki mnie gówno obchodzą, czekam na *formalne* odwołania i skargi.

Czekaj... To juĹź w Rydzykowej kwestii czy nie? :>

Błedna decyzja przewodniczącego KRRiT