Bledna stawka ryczaltu

Data: 2009-09-17 12:43:02
Autor: SDD
Bledna stawka ryczaltu

Użytkownik "grischyp" <grischyp@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.000000de.4ab21011newsgate.onet.pl...

Jednoosobowa działalność osoby fizycznej, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, zwolnienie
podmiotowe z VAT.  Ostatnio zajrzałem do PKWiU '97 (do którego odnosi się ustawa ryczałtowa) i
zauważyłem, że stosuję niewłaściwą stawkę podatku ryczałtowego (8,5%, a powinienem 17%).  W papiery
nikt mi nie zaglądał, więc skorygować nie problem, ale zaliczki odprowadzałem niższe, niż powinienem.
Co teraz?

A konkretnie o jakie uslugi chodzi?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-17 14:22:56
Autor: grischyp
Bledna stawka ryczaltu

> [...]

> nikt mi nie zaglądał, więc skorygować nie problem, ale zaliczki > odprowadzałem niższe, niż powinienem.

72.2.* i 72.3.* (programowanie i administrowanie serwerem / pilnowanie infrastruktury informatycznej na zlecenie).  Zrobiłem głupi błąd i nie doczytałem dobrze w odpowiednim czasie - art. 12 pkt 2h ustawy ryczałtowej nie pozostawia wielkiej swobody interpretacji ;)

Pozdrawiam,
g :)

--

Bledna stawka ryczaltu