Bledna stawka ryczaltu

Data: 2009-09-17 14:33:45
Autor: SDD
Bledna stawka ryczaltu

Użytkownik "grischyp" <grischyp@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.000000de.4ab21011newsgate.onet.pl...

zauważyłem, że stosuję niewłaściwą stawkę podatku ryczałtowego (8,5%, a powinienem 17%).  W papiery

Kto wie, czy w takiej sytuacji, to nie warto byloby pomyslec o szybkim przejsciu na PIT wg skali (jesli dochod w ciagu/do konca roku do 100 tys) lub liniowy (jesli powyzej) i gromadzic koszty.
Na zasady ogolne (nie wiem, tylko czy na liniowy sie da) mozesz przejsc w kazdej chwili - wystarczy, ze wykonasz cos, co Cie wykluczy z ryczaltu.

Pozdrawiam
SDD

Bledna stawka ryczaltu