Bledna weryfikacja telefoniczna w Syncu

Data: 2012-10-30 16:18:07
Autor: kowtow
Bledna weryfikacja telefoniczna w Syncu
Dzwonila dzis do mnie Pani z synca z odpowiedzia na moja reklamacje i niestety mimo ze kilka razy juz podawalem swoje dane Dzis weryfikacja moich danych zostala odrzucona i nie dowiedzialem sie o wyniku reklamacji
jaka jest dalsza procedura Czy bank spelnil swoj obowiazek i nic mi juz nie przekaze czy ewentualnie beda jeszce jakies proby nawiazania kontaktu badz odpowiedz na maila lub po przez system online

Data: 2012-10-30 16:28:36
Autor: wromek
[...]

Ja miałem dzisiaj to samo. Musisz sprawdzić swoje dane w systemie i się zweryfikować prawidłowo to Ci powiedzą wszystko. Oni nie kumają, że adres do korespondencji to jest tak na prawdę Twój adres zamieszkania-to był mój błąd. Zadzwoniłem podałem "prawidłowo" i mi wszystko powiedzieli.
Jeszcze długa droga przed nimi zanim będą na prawdę ok.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-11-01 18:56:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bledna weryfikacja telefoniczna w Syncu

"kowtow" 508fefa7$0$26683$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ponoć SyneC wychował się w wielkim stresie i czasami (bojąc się gniewu
potężnego i despotycznego Ojca) uznaje za słuszne te informacje, które
są uważane za słuszne przez Ojca... Bywa, że bezwzględny Ojciec domaga
się korygowania informacji przekazanych SynCowi. Gdy ja wpłacałem Ojcu
szmal w marmurze, bankierka (taka zwyczajna, z krwi i kości, w zwykłej
sukience, nie jakaś wirtualna) domagała się bezzwłocznego skorygowania
(via net) moich danych przechowywanych przez SynCa.

Może więc trzeba/warto zsynchronizować Twoje dane znane Ojcu
z Twoimi danymi znanymi przez SynCa?...

Bledna weryfikacja telefoniczna w Syncu