[Alior] Błędne dane o zadłużeniu KK

Data: 2010-06-26 14:17:08
Autor: jimmij
[Alior] Błędne dane o zadłużeniu KK
W zakładce Pulpit, w tabelce "Informacje o Karcie Kredytowej"
wyświetlane są jakieś losowe kwoty. Jak bym nie liczył to do niczego one
nie pasują. W szczegółach karty wszystko jednak wygląda w porządku.
Też tak macie, czy jestem wyróżniony?

Notabene dzwoniełem przed chwilą do nich w tej sprawie, to babka
stwierdziła, że ona też tak widzi i po chwili namysłu przyznała, że coś
IM się chrzani. Pprzyjmując zgłoszenie o problemie zaczęła jednak
odpytawać o MÓJ system operacyjy, przeglądarkę, itd.
Szlag mnie trafi z tym bankiem.

--
jimmij

Data: 2010-06-26 19:26:31
Autor: ktojakniemy
[Alior] Błędne dane o zadłużeniu KK

Też tak macie, czy jestem wyróżniony?

Też tak mamy. Jest tak od momentu ostatniego większego wdrożenia. Jak mi się
nowy okres rozliczeniowy zacznie, to może zacznę dochodzić, co tak naprawdę za
kwota jest tam wyświetlana.
Dobrze, że kwota zadłużenia z ostatniego miesiąca jest ok, podobnie z kwotą
dostępną i blokadami. Wreszcie ktoś w IT pomyślał i w historii transakcji z
wybranego okresu jest podsumowanie (a nie tylko lista transakcji i pojedyncze
kwoty dla każdej z nich). Muszę przyznać, że trochę im to zajęło.
Jak kiedyś zgłosiłem znikanie listy blokad na KK o północy, to następnego dnia
po południu była przerwa w dostępie, a po północy lista blokad była widoczna :)
Tym razem jednak tak ekspresowo nie działają.

--

[Alior] Błędne dane o zadłużeniu KK