Błędy, presja, pogoda... Tak doszło do katastrofy

Data: 2010-09-27 17:58:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Błędy, presja, pogoda... Tak doszło do katastrofy
Błędy decyzji i naruszenia procedur, warunki atmosferyczne, czynniki psychologiczne, współpraca załogi, system szkolenia, organizacja lotu - to według akredytowanego przy MAK Edmunda Klicha część przyczyn katastrofy smoleńskiej. Lista błędów jest przerażająco długa.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/303255,bledy-presja-pogoda-tak-doszlo-do-katastrofy.html

Data: 2010-09-27 18:42:02
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Błędy, presja, pogoda... Tak doszło do katastrofy

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

[...]

Wystarczyło, żeby nie było presji, to wszystkie pozostałe przyczyny katastrofy nie miałyby najmniejszego znaczenia.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-27 18:52:27
Autor: ^heÂŽsk^
Błędy, presja, pogoda... Tak doszło do katastrofy
On Mon, 27 Sep 2010 18:42:02 +0200, Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

> [...]
Wystarczyło, żeby nie było presji, to wszystkie pozostałe przyczyny katastrofy nie miałyby najmniejszego znaczenia.

bledow? to dowod na bezmyslnosc s.p. prezia, jego brata i calego
ich otoczenia! tylko bezmozg pozwolil zaladowac do tego samego samolotu 4 dowodcow sil zbrojnych! marszalkow sejmu! malo tego!
pasazerem tego feralnego samolotu byl rowniez szef bbn! czlowiek
odpowiedzialny za bezpieczenstwo kraju! to cale bezmyslne towarzystwo
o 08:20 otrzymuje polecenie ladowania mimo, ze wieza kontrolna omal
nie dostaje sraczki ze strachu i modli sie by "polaki" ladowali
gdziekolwiek ale nie mgle jak mleko! kto wydal takie polecenie?
prezesie PiS - KTO?

Data: 2010-09-27 18:55:08
Autor: rAzor
Błędy, presja, pogoda... Tak doszło do katastrofy
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

[...]

Wy się nadal powołujecie na komunistycznego kolaboranta Palikota, Kawsiocki? Oj, znowu oberwiesz zeszytem po ryju, oberwiesz. he he he
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-27 18:55:38
Autor: u2
W dniu 2010-09-27 18:42, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Wystarczyło, żeby nie było presji, to wszystkie pozostałe przyczyny
katastrofy nie miałyby najmniejszego znaczenia.

Czyli winny jest jeden.

Błędy, presja, pogoda... Tak doszło do katastrofy