Błędy przy tankowaniu zim±. Jak nie uszkodzić auta?

Data: 2017-11-25 17:01:06
Autor: Budzik
Błędy przy tankowaniu zim±. Jak nie uszkodzić auta?
Użytkownik Twardy x_twardy@xpoczta.onet.pl ...

Błędy przy tankowaniu zim±. Jak nie uszkodzić auta?

"Pierwszy bł±d to tankowanie pod korek. Okazuje się, że maksymalnie wypełniony bak wcale nie jest zdrowy dla auta. - Nie powinni¶my
kombinować z dolewaniem. Pierwsze odbicie, odkładamy pistolet i
kończymy tankowanie "
O w morde, teraz sie dowiedziałem.
W scudo po odbiciu wchodzi jeszcze ładne pare litrów - zawsze tak dolewałem. 500 tysiecy na liczniku i jakos jeszcze jezdzi.
Ale moze juz sie konczy przez ta moja nadgorliwosc?;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Błędy przy tankowaniu zim±. Jak nie uszkodzić auta?