Blef Adriana czyli naiwnych nie sieją

Data: 2017-07-18 18:45:51
Autor: Bene Natus
Blef Adriana czyli naiwnych nie sieją
Sensacja! Adrian krzyknął: veto!. Oj naiwni, naiwni. A było to
prawdopodobnie tak. Zachodzi Qkiz do Adriana i mówi tak: jestem po spotkaniu
na Nowogrodzkiej. Wiem, wiem. Przedstawiłem włascicielowi kota, że nam też
należą się jakieś koryta i żłoby. Wspieramy PiS, a dziś z samej muzyki i
młodzieńczych kowerów nie da się wyżyć. No i moi posłowie się buntują. Wiem,
wiem.Jak tak dalej pójdzie nici z naszej przyjaźni z PiS. Wiem, wiem panie
jak się pan nazywa? A Qkis. To co pan proponuje panie Qkis? Kilka dobrze
płatnych stanowisk w spółkach skarbu państwa. Da się zrobić ale w zamian
weźnie pan udział w małej szopce. UBywatele nazywający siebie suwerenem i
totalna opozycja gardłują, że zawłaszczamy sądownictwo. Wybierze się pan do
przydenta, a on przedstawi panu panie Qkis propozycję. Jak ustalili tak
zrobili. Adrian pokazał Qkizowi karteluszek z wyliczeniami. Sędziowie do KRS
będą wybierani 3/5 głosów. Prosze spojrzeć, mamy tyle co trzeba +1 głos.
Oczywiście razem z panśkim Qkiz 15 i przystawkami. Przekona ich pan a nie
pożałują. W zamian otrzyma pan to co obiecano, a mówmy sobie na ty,
dostaniesz to co ci obiecano na Nowogrodzkiej. To jak, stoi? Ale czy nie
bedzie to jakies takie podejrzane? Nic się nie bój! Zobaczysz! Zrobimy w
konia ich wszystkich! SRU! Jest oświadczenie, Qkiz sukces, Schetyna
ogłupiały cieszy się jakby nic nie rozumiał, Petru z dziewczęciem wychwalają
Adriana! I O TO CHODZIŁO! Nowogrodzka wychodzi z twarzą bo osiagnęła swoje.
Grzegorzu, Ryszardzie i inni - jeszcze się niczego nie nauczyliście się? W
ciula was robią kolejny raz.

CL

Blef Adriana czyli naiwnych nie sieją