Blefiarz sprawdzony ;)

Data: 2009-05-11 11:27:03
Autor: Hans Kloss
Blefiarz sprawdzony ;)
"Premier Donald Tusk coraz pewniej wypowiada się na temat szans Jerzego Buzka na fotel szefa PE. Wczoraj w programie TVP Info "Młodzież kontra..." premier powiedział, że przyjmuje zakłady. Nie musiał czekać długo. Zakład podjął poseł SLD Marek Wikiński. Stawką jest jego pensja poselska".
http://wiadomosci.onet.pl/1968132,11,item.html

A ja ide o zaklad że po nieuniknionej klapie z Buzkiem i cimochem  znowu winnym zostanie PiS. W najgorszym razie dla odwrócenia uwagi pisać się będzie  non stop o palitusku, który na tę okoliczność czknie, pierdnie, gumowego tuska pokaze i powie gdzie ma Prezydenta RP.
J-23

Data: 2009-05-11 13:34:45
Autor: pinochio
Blefiarz sprawdzony ;)
[...]

Dlaczego zależy ci, żeby Żyd Buzek był szefem PE?

Data: 2009-05-11 11:38:00
Autor: Hans Kloss
Blefiarz sprawdzony ;)
pinochio <pinochio0@onet.eu> napisał(a):
Dlaczego zależy ci, żeby Żyd Buzek był szefem PE?

Na jakiej podstawie wyciągasz wniosek że mi zalezy? I jakie masz dowody na twierdzenie że Buzek jest Żydem?
J-23

Data: 2009-05-11 13:42:51
Autor: pinochio
Blefiarz sprawdzony ;)
pinochio <pinochio0@onet.eu> napisał(a): > Dlaczego zależy ci, żeby Żyd Buzek był szefem PE?

Na jakiej podstawie wyciągasz wniosek że mi zalezy? I jakie masz dowody na twierdzenie że Buzek jest Żydem?
J-23

Kto się interesuje choć trochę polityką to wie. Dałeś sobie wmówić, żeby
głosować na Polaka Buzka, ba ma szansę na szefa PE i odezwał się w tobie
zawiedziony patriotyzm.

Data: 2009-05-11 11:54:48
Autor: Hans Kloss
Blefiarz sprawdzony ;)
pinochio <pinochio0@onet.eu> napisał(a):
Kto się interesuje choć trochę polityką to wie.

LOL, argument godny Tejkowera. Co o nim wiem to że jest opolskim Ślązakiem a nie żadnym Żydem, w dodatku luteraninem i mężem Lutgardy, a wiadomo że Lutgarda za Żyda by nie poszła ;).

Dałeś sobie wmówić
Sam sobie daleś wmówić ;)
J-23

Data: 2009-05-11 14:29:35
Autor: pinochio
Blefiarz sprawdzony ;)
pinochio <pinochio0@onet.eu> napisał(a):  > Kto się interesuje choć trochę polityką to wie.

LOL, argument godny Tejkowera. Co o nim wiem to że jest opolskim Ślązakiem a nie żadnym Żydem, w dodatku luteraninem i mężem Lutgardy, a wiadomo że Lutgarda za Żyda by nie poszła ;).

> [...]
Sam sobie daleś wmówić ;)
J-23

Buzek jest zakonspirowanym Żydem, jak większość posłów i kandydatów PO i PiS do
PE. Wstawiają ich na pierwsze miejsca, bo światowy kahał tak każe. Jest
niemieckim Żydem tak jak i Ludgarda, religia tu nie ma z tym nic wspólnego.
Syjonistyczna, kryptożydowska rozgłośnia RM, następczyni RWE inaczej by go nie
forsowała.

Data: 2009-05-11 06:18:28
Autor: mrdevilyn
Blefiarz sprawdzony ;)
On 11 Maj, 14:29, "pinochio" <pinoch...@onet.eu> wrote:

Buzek jest zakonspirowanym Żydem,

Ja raczej sądzę że jest zakonspirowanym Marsjaninem, przyjrzyj się
dokladnie jak jego skóra w świetle lamp błyskowych połyskuje
zielonkawo....

Data: 2009-05-11 14:43:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Blefiarz sprawdzony ;)

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gu92mn$rlu$1inews.gazeta.pl...
 I jakie masz dowody na
twierdzenie że Buzek jest Żydem?

Co za naiwne pytanie? Przecież wszyscy wiedzą, że każdy polityk to żyd, itd...

Data: 2009-05-11 06:21:35
Autor: mrdevilyn
Blefiarz sprawdzony ;)
On 11 Maj, 14:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Co za naiwne pytanie? Przecież wszyscy wiedzą, że każdy polityk to żyd,
itd...

Aaaaaa,  no to q.. przekonałeś mnie, faktycznie musi być Żydem
Eeeee... ten cały Obama, bambus amerykański,  to tez Zyd? pewnie
tak....i indianin Chavez? Właściwie po co pytam, wiadomo....
J-23

Data: 2009-05-11 17:00:14
Autor: matusm
Blefiarz sprawdzony ;)

[...]

Zwolnił z pracy 100 tys gorników,pozamykał kopalnie,powolal do rzadu konfidentow PRL jak Bandyta z Pabianic,Debski itd  no i sam jest konfidentem "Docentem",na posła i premiera zalapal sie z poparciem 3500 glosow

To malo dowodow  ze to  zydokomunista a jeszcze  egzystuje bo nadal,,,,,,,,,,
--
Scenic 1,6/16/03
Pozdrowienia matusm

Blefiarz sprawdzony ;)