Blida by żyła, gdyby nie państwo PiS.

Data: 2011-01-15 08:30:54
Autor: Azor jest pedałem
Blida by żyła, gdyby nie państwo PiS.
Barbara Blida żyłaby, gdyby nie państwo PiS, gdyby nie patologiczny mechanizm wiodący od góry do dołu, pisze "Gazeta Wyborcza", omawiając projekt pierwszej wersji raportu sejmowej komisji śledczej badającej okoliczności śmierci posłanki.
Napisano tam m.in.: "Na górze mieliśmy ludzi, którzy wierzyli w +układ+ i którzy wierzyli, że jak +układ+ pokażą Polakom, to Polacy ich pokochają. Jarosław Kaczyński wierzył w +układ+ i z lubością planował jego rozbicie, to on decydował, czy Blidzie, gdy będzie aresztowana, należy założyć kajdanki, czy nie. Zbigniew Ziobro znał tę słabość pryncypała. To on go zapewniał, że materiały obciążające byłą posłankę są stuprocentowe, że pokażą +układ+ i pozwolą zniszczyć politycznych rywali PiS.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,91446,8952235,_Gazeta_Wyborcza___Blida_by_zyla__gdyby_nie_panstwo.html#ixzz1B5RUMSOT

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2011-01-15 09:01:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-15 08:30, Azor jest pedałem pisze:
Barbara Blida żyłaby, gdyby nie państwo PiS,

Przemysław Warzywny

Na pewno. Gdyby przy korycie był SLD albo PO to ludzie pokroju p. Blidy z pewnością nie byliby niepokojeni przez policję.

Data: 2011-01-15 21:47:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-15 15:42, Azor jest pedałem pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igrkkh$94g$2news.onet.pl...
[...]

Oczywiście. W okresie rządu PO nikt nie preparuje dowodów i nkogo bezpodstawnie nie obciąża.

Przemysław Warzywny

--

I co gorsza zaprzestał nawet podstawnie oskarżać.  Zastanawiam się za co biorą pieniądze ten Czuma czy Kwiatkowski?

Data: 2011-01-15 11:21:25
Autor: Troll

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:igriff$4q1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bredzisz kolego! Blida była umoczona po uszy. Inna sprawa, że PiS chciał to wykorzystać by rozprawić się z opozycją.

Data: 2011-01-15 15:14:58
Autor: Kontroler Ruchu

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:igrusb$5sf$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Troll" <jutudwa@mazurskiezadupie.de> napisał w wiadomości news:4d317522$1$2456$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kolegi to sobie poszukaj w pisie.

Przemysław Warzywny

Kolegi to sobie poszukaj wśród sukienkowych! Zawsze miałeś do nich słabość!

Data: 2011-01-15 16:12:02
Autor: Tomy M.
Blida by żyła, gdyby nie państwo PiS.
W dniu 2011-01-15 08:30, Azor jest pedałem pisze:
Barbara Blida żyłaby,

Na szczęście zdechła :-)

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną
procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"   —   Zbigniew Herbert

Data: 2011-01-15 19:15:11
Autor: pluton
Blida by żyła, gdyby nie państwo PiS.
> Barbara Blida żyłaby,