Blida by żyła, gdyby nie państwo PiS.

Data: 2011-01-15 09:01:45
Autor: jadrys
Blida by żyła, gdyby nie państwo PiS.
W dniu 2011-01-15 08:30, Azor jest pedałem pisze:
Barbara Blida żyłaby, gdyby nie państwo PiS,

Przemysław Warzywny

Na pewno. Gdyby przy korycie był SLD albo PO to ludzie pokroju p. Blidy z pewnością nie byliby niepokojeni przez policję.

Data: 2011-01-15 21:47:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-15 15:42, Azor jest pedałem pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igrkkh$94g$2news.onet.pl...
[...]

Oczywiście. W okresie rządu PO nikt nie preparuje dowodów i nkogo bezpodstawnie nie obciąża.

Przemysław Warzywny

--

I co gorsza zaprzestał nawet podstawnie oskarżać.  Zastanawiam się za co biorą pieniądze ten Czuma czy Kwiatkowski?

Blida by żyła, gdyby nie państwo PiS.