Blida zginela z reki cycow...

Data: 2010-12-04 20:12:54
Autor: D. J. MC Donald Musk
Blida zginela z reki cycow...
To nielogiczne, ze ABW mialaby zabijac blide skoro ta mogla sypnac reszte mafii. Najbardziej na tym by zalezalo mafii - zeby zamknac jej usta wiec albo agentka ABW byla zdrajczynia na uslugachg cycow albo byl to samoboj!
--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2010-12-04 11:18:08
Autor: Hans Kloss
Blida zginela z reki cycow...
On 4 Gru, 20:12, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
[...]

Piszesz "oczywiste oczywistości", których zresztą kibole platfonsiarni
i tak nie przyjmą do wiadomości. A wersję samobójstwa możesz IMO
spokojnie wykluczyć, ludzie "z branży" twierdzą że wielu z nich się
wtedy zastanawiało czy nie pójść z kaczystowskimi siepaczami na ugodę
i nie opowiedzieć jak, co kto i za ile w zamian za bezkarność. Akurat
w samą porę dostali czytelny sygnał że może nie warto.
J-23

Data: 2010-12-04 20:30:46
Autor: u2
Blida zginela z reki cycow...
W dniu 2010-12-04 20:12, D. J. MC Donald Musk pisze:
 albo byl to samoboj

To nie był samobój. Baśka B. sądziła, że straszak z którego wypaliła,
szkody jej nie zrobi. Ale, jak na znajomą węglowej baronowej przystało,
przeliczyła się :)

Data: 2010-12-04 22:43:59
Autor: boukun
Blida zginela z reki cycow...

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ide3r7$2vl4$1news.ett.com.ua...
To nielogiczne, ze ABW mialaby zabijac blide skoro ta mogla sypnac reszte
mafii.

Jak to nielogiczne? Właśnie tego się ABW obawiała...

boukun

Data: 2010-12-04 14:25:57
Autor: Hans Kloss
Blida zginela z reki cycow...
On 4 Gru, 22:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot> napisa w
wiadomo cinews:ide3r7$2vl4$1news.ett.com.ua...

> To nielogiczne, ze ABW mialaby zabijac blide skoro ta mogla sypnac reszte
> mafii.

Jak to nielogiczne? W a nie tego si ABW obawia a...

Nie ABW tylko elesdoska komuszeria pozostała w abewu jeszcze z czasów
gnoja mjulera. Zarówno przewały na węglu jak i na miedzi to była wtedy
domena elesdowców, to z tej kasy kupowano kwasiorowi billboardy
50x100m i wygrywano elesdowcom wybory wszelakie. Teraz kasę maja i
wybory wygrywają platfonsy co wskazuje ze łaska pańska na pstrym koniu
jeździ.
J-23

Data: 2010-12-04 23:31:31
Autor: u2
Blida zginela z reki cycow...
W dniu 2010-12-04 23:25, Hans Kloss pisze:
[...]

Fakt, szyldy mają niewąskie. I nawiązują do zmarłych, przynajmniej w
moim regionie.

Oczywiście, takie nawiązywanie do zabitych w zamachach u pisiorów
uważają za nieetyczne.

Data: 2010-12-05 01:55:19
Autor: boukun
Blida zginela z reki cycow...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:96ce33d7-e208-4f02-935f-d8bba39eeacc35g2000prt.googlegroups.com...
> [...]

50x100m i wygrywano elesdowcom wybory wszelakie. Teraz kasę maja i
wybory wygrywają platfonsy co wskazuje ze łaska pańska na pstrym koniu
Ja nie rozgraniczam mafii, ja się w te prymitywne, zaaranżowane odgórnie "sprzeczki" nie bawię...

boukun

Blida zginela z reki cycow...