Bliskie Spotkania III Stopnia w trochę innym ujęciu

Data: 2009-11-15 14:44:06
Autor: CSM
Bliskie Spotkania III Stopnia w trochę innym ujęciu
Cześć,

Jako fan muzyki ambient i space ambient stworzyłem na podstawie pobranych klatek z wersji Blueray 10 minutowy teledysk upamiętniający mistrzowskie efekty specjalne z tego filmu. Dodatkowo przygrywa w filmie rewelacyjna muzyka Gudowski - Close Encounters (Douglas Howarth Ambient Mix). Spradźcie sami, mam nadzieję, że komus się spodoba.

Wersja HD, dźwięk 320kbps:
http://www.youtube.com/watch?v=6jn762OQxdA

Pozdrawiam,
CSM

Data: 2009-11-16 22:42:05
Autor: vilca
Użytkownik "CSM" <trust_no1@mail.com> napisał w wiadomości news:hdp0c3$c7v$1node2.news.atman.pl...
[...]

=====

sam jestem fanem takiej muzyki, pomijając już NBS czyli neue berliner schule..

Dla mnie swietna kompilacja! Film kultowy!

vilca

Data: 2009-11-17 01:59:25
Autor: Street Fighter
Użytkownik vilca napisał:
[...]

Kompilacja taka sobie, w porownaniu z kompilacjami filmowymi do dobranej muzyki niejakiego uzytkownika fidomax - na youtubie.

Data: 2009-11-20 01:38:48
Autor: CSM
Bliskie Spotkania III Stopnia w trochę innym ujęciu
Kompilacja taka sobie, w porownaniu z kompilacjami filmowymi do dobranej muzyki niejakiego uzytkownika fidomax - na youtubie.

Ano taka sobie. ;) 3 mój filmik na YT. Ale mnie się podoba... Ciary mnie przechodza przy takiej muzyce + obcy etc. :)

Data: 2009-11-20 01:40:27
Autor: CSM
Bliskie Spotkania III Stopnia w trochę innym ujęciu
sam jestem fanem takiej muzyki, pomijając już NBS czyli neue berliner schule..

Same here. Zauważyłem, że filmik podoba się tylko własnie osobom z wyobraźnią. ;)
Mój ojciec, fan Bliskich Spotkań i innych filmów S/F od kosmitach stwierdził, że kompilacja całkiem klimatyczna:)

Dla mnie swietna kompilacja! Film kultowy!

O tak! Na BlueRay wygląda po prostu rewelacyjnie!

Data: 2009-12-02 10:23:53
Autor: Tomasz Gudowski
On 20 Lis, 01:40, "CSM" <trust_...@mail.com> wrote:
> [...]

stwierdził, że kompilacja całkiem klimatyczna:)

> Dla mnie swietna kompilacja! Film kultowy!

O tak! Na BlueRay wygląda po prostu rewelacyjnie!

Dzieki za uzycie kawalka, i ciesze sie ze sie spodobal. Sam jestem
meeeeeega wielbicielem tego filmu, jak i wielu innych SF, na logike -
tych starszych ;-)
EP z tym remixem jak i wieloma innymi, została udostepniona calkowicie
za darmo i legalnie na www.phatt.pl do czego Was juz teraz zapraszam -
ściągajcie, oceniajcie.

Tytuł jak się domyślacie ma być ukłonem dla twórców tego filmu -
okładka to również małe nawiązanie do gry świateł podczas spotkania :)

Miłego słuchania!
Tomek.

Bliskie Spotkania III Stopnia w trochę innym ujęciu