Bliskie spotkania w XXI wieku

Data: 2020-03-18 07:06:35
Autor: Runt
Bliskie spotkania w XXI wieku
https://wiadomosci.onet.pl/opinie/koronawirus-w-polsce-rada-gabinetowa-odwolana-komentarz-bartosza-weglarczyka/xcxmlm1

"Jak pewnie miliony Polaków wysłuchałem prezydenta o 9 rano. O godz. 9.05 byłem w szoku. Nie mogłem uwierzyć w to, co usłyszeliśmy. A usłyszeliśmy mianowicie, że wystarczy jeden minister z pozytywnym testem koronawirusa, by polski rząd nie mógł się spotkać."

"Rząd nie ma więc bezpiecznej sieci komunikacji wideo?"

"Czy może rząd i prezydent uważają, że los przedsiębiorców i całej polskiej gospodarki nie jest wystarczająco ważny, by ministrowie się dziś spotkali? Czy jeden pozytywny test na koronawirusa w Radzie Ministrów paraliżuje cały rząd?

Jest oczywiście inna możliwość, niż nieznajomość w polskim rządzie nowoczesnych systemów łączności szyfrowanej: taka, że rząd nie ma gotowej strategii ratowania gospodarki, więc spotkanie Rady Gabinetowej nie mogło podjąć żadnej decyzji."

Bez komentarza.

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Bliskie spotkania w XXI wieku