Bliskie spotkanie z autem

Data: 2010-10-05 18:19:49
Autor: robertcb
Bliskie spotkanie z autem

ja spieszyłem się do pracy

Cóż rowerzysta na drodze jest bez szans, nic go nie chroni, ani blacha, ani masa ani energia kinetyczna.

Wczoraj kurier stracil zęby...

IMHO rower tak, rekreacyjnie, po lesie czy mało uczęszczanej drodze.
Jazda po ruchliwych arteriach w celach zawodowych to proszenie się co najmniej kalectwo.

Data: 2010-10-05 18:28:43
Autor: MadMan
Bliskie spotkanie z autem
Dnia Tue, 05 Oct 2010 18:19:49 +0200, robertcb@mailinator.com
napisał(a):

[...]

No patrz, jakie¶ 15 lat jeżdżę po drogach, w tym wojewódzkich i
krajowych i jako¶ jeszcze mam wszystkie kończyny. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-05 18:46:47
Autor: robertcb
Bliskie spotkanie z autem
napisał(a):

> [...]

No patrz, jakie¶ 15 lat jeżdżę po drogach, w tym wojewódzkich i
krajowych i jako¶ jeszcze mam wszystkie kończyny.
Zgadza się, nie Ty jeden, ale na drogach w wypadkach ginie niewiele mniej rowerzystów niż ludzi znajduj±cych sie w samochodach, pomimo że rowerzysci to 2% ruchu (i to tylko w miasta i w sezonie letnim)

Data: 2010-10-05 19:02:25
Autor: MadMan
Bliskie spotkanie z autem
Dnia Tue, 05 Oct 2010 18:46:47 +0200, robertcb@mailinator.com
napisał(a):

Zgadza się, nie Ty jeden, ale na drogach w wypadkach ginie niewiele mniej rowerzystów niż ludzi znajduj±cych sie w samochodach, pomimo że rowerzysci to 2% ruchu (i to tylko w miasta i w sezonie letnim)

I jaki z tego wniosek? Taki że niestety kieruj±cy nie potrafi± jeĽdzić,
a kary za nieprawidłow± jazdę s± zdecydowanie zbyt niskie b±dĽ zbyt mało
skutecznie nakładane. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-06 09:22:00
Autor: johnkelly
Bliskie spotkanie z autem
napisał(a):

[...]

Oraz, że infrastruktura jest do dupy. Można być super kierowc±, przestrzegać wszelkich przepisów, ale np takiego cudu jak zły profil jezdni wyrzucaj±cy pojazdy w krzaki nie wypatrzysz.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2010-10-06 09:37:57
Autor: Tomek
Bliskie spotkanie z autem
MadMan pisze:
I jaki z tego wniosek? Taki że niestety kieruj±cy nie potrafi± jeĽdzić,
a kary za nieprawidłow± jazdę s± zdecydowanie zbyt niskie b±dĽ zbyt mało
skutecznie nakładane.

Zwiększanie kar do niczego tu nie doprowadzi - po prostu na głupotę ludzk± lekarstwa nie ma i należałoby wyeliminować z ruchu znaczn± czę¶ć populacji kierowców, których "parametry" ciała i umysłu nie sprzyjaj± bezpiecznemu poruszaniu się po drogach. Problem w tym, że tak się nie da. No chyba że zwiększanie kar miało by doprowadzić do tego, ze nie będzie ich stać na jazdę samochodem.

Data: 2010-10-05 21:27:21
Autor: zly
Bliskie spotkanie z autem
[...]

Kurczę, niektóre dzieci to przed dobranock± powinny się kła¶ć spać :/
--
marcin

Data: 2010-10-06 08:56:10
Autor: johnkelly
Bliskie spotkanie z autem
robertcb@mailinator.com pisze:
ja spieszy�em si� do pracy

Cóż rowerzysta na drodze jest bez szans, nic go nie chroni, ani blacha, ani masa ani energia kinetyczna.

Wczoraj kurier stracil zęby...

IMHO rower tak, rekreacyjnie, po lesie czy mało uczęszczanej drodze.
Jazda po ruchliwych arteriach w celach zawodowych to proszenie siÄ™ co najmniej kalectwo.

Jesteś może urzędnikiem? Twoje IMHO w pełni oddaje podejście, mentalność, i zrozumienie tematu u urzędników.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... publikujÄ™ rĂłwnieĹĽ na www.studioopinii.pl oraz johnkelly.salon24.pl ..

Data: 2010-10-06 14:00:30
Autor: robertcb
Bliskie spotkanie z autem
> [...]
> kalectwo.

Jesteś może urzędnikiem? Twoje IMHO w pełni oddaje podejście, mentalność, i zrozumienie tematu u urzędników.

Nie jestem urzędnikiem, ani nikim takim.
Chodzi o bezpieczenstwo rowerzystów i fakt że nie maj± żadnych szans w starciu z samochodami ani zadnej możlwio¶ci zwiększenia bezpieczenstwa.

Data: 2010-10-06 12:13:04
Autor: Jan Srzednicki
Bliskie spotkanie z autem
On 2010-10-06, robertcb@mailinator.com wrote:

Jesteś może urzędnikiem? Twoje IMHO w pełni oddaje podejście, mentalność, i zrozumienie tematu u urzędników.

Nie jestem urzędnikiem, ani nikim takim.
Chodzi o bezpieczenstwo rowerzystów i fakt że nie mają żadnych szans w starciu z samochodami ani zadnej możlwiości zwiększenia bezpieczenstwa.

A najchętniej to byś wszystkich pozamykał w domach z miękkimi ścianami i
bez klamek, bo przecież tyle niebezpieczeństw na nich czyha?

Data: 2010-10-06 14:21:10
Autor: johnkelly
Bliskie spotkanie z autem
[...]

Wczoraj kurier stracil zÄ?by...

IMHO rower tak, rekreacyjnie, po lesie czy maĹ?o uczÄ?szczanej drodze.
Jazda po ruchliwych arteriach w celach zawodowych to proszenie siÄ? co
najmniej
kalectwo.
JesteĹ? moĹĽe urzÄ?dnikiem? Twoje IMHO w peĹ?ni oddaje podejĹ?cie, mentalnoĹ?Ä?, i zrozumienie tematu u urzÄ?dnikĂłw.

Nie jestem urzędnikiem, ani nikim takim.
Chodzi o bezpieczenstwo rowerzystów i fakt że nie maj± żadnych szans w starciu z samochodami ani zadnej możlwio¶ci zwiększenia bezpieczenstwa.

Więc tak się troszczysz o moje bezpieczeństwo, że każesz mi rowerem jeĽdzić tylko rekreacyjnie bo na normalnej drodze możesz mnie zamordować? Ty se jaja robisz, czy ty tak na poważnie?

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-10-07 08:32:57
Autor: zly
Bliskie spotkanie z autem
Dnia Wed, 06 Oct 2010 14:00:30 +0200, robertcb@mailinator.com napisał(a):

Nie jestem urzędnikiem, ani nikim takim.
Chodzi o bezpieczenstwo rowerzystów i fakt że nie maj± żadnych szans w starciu z samochodami ani zadnej możlwio¶ci zwiększenia bezpieczenstwa.

No popatrz,  a ja prawie zezłomowałem dwa auta, przy tylko nieznacznych
stratach własnych.
--
marcin

Bliskie spotkanie z autem