Bliskie spotkanie z autem

Data: 2010-10-05 10:52:09
Autor: Michal Brzozowski
Bliskie spotkanie z autem
On Oct 5, 2:35 pm, Pawel Ratajczak <10s...@pratajczak.pl> wrote:
2. Czy w takich sytuacjach jednak nie powinno się wezwać Policji i/lub
lekarza, bo człowiek może być w szoku i uważać, że nic się nie stało?
Sam zastanawiałem się jak do tego doszło i dopiero po około godzinie od
zdarzenie byłem w stanie przypomnieć sobie wszystkie szczegóły.

Wydaje mi sie, ze jest obowiazek wezwania pogotowia, lub zawiezienia
do szpitala, jesli nastapil kontakt fizyczny osoba-samochod. Ale moge
sie mylic.

Data: 2010-10-05 19:56:41
Autor: MadMan
Bliskie spotkanie z autem
Dnia Tue, 5 Oct 2010 10:52:09 -0700 (PDT), Michal Brzozowski napisał(a):

Wydaje mi sie, ze jest obowiazek wezwania pogotowia, lub zawiezienia
do szpitala, jesli nastapil kontakt fizyczny osoba-samochod. Ale moge
sie mylic.

Chyba się mylisz, niemniej takie działanie jest na pewno mocno wskazane
z powodu szoku pourazowego. Po wypadku po prostu jesteś tak napompowany
adrenaliną że nic cię nie boli. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-06 13:20:46
Autor: Pawel Ratajczak
Bliskie spotkanie z autem
W dniu 2010-10-05 19:56, MadMan pisze:
> [...]
Chyba się mylisz, niemniej takie działanie jest na pewno mocno wskazane
z powodu szoku pourazowego. Po wypadku po prostu jesteś tak napompowany

Potwierdzam, ponieważ jeszcze wczoraj wieczorem zacząłem odczuwać dość silny ból z lewej strony szeroko pojętego brzucha bylem dziś u lekarza.
Potwierdziła, że w takich zdarzeniach wydziela się cała masa endorfin, które znieczulają i nie jest się w stanie ocenić swojego stanu.
Uspokoiła mnie, że to tylko odbicia, które pobolą jakiś czas.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Bliskie spotkanie z autem