Blisko 300 km/h na autostradzie

Data: 2011-11-10 16:56:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Blisko 300 km/h na autostradzie
W dniu 2011-11-10 16:17, jerzy.n pisze:
Pi�cioletni zakaz prowadzenia pojazd�w i konfiskata Astona Martina - taka
kara grozi Belgowi, kt�ry pokaza� swoje wyczyny w internecie.
Moze to i lekarstwo na niekt�rych ...
http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/blisko-300-kmh-na-autostradzie-zobacz-video.html

Było.
I nawet chyba było, że było.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-11-10 17:05:00
Autor: jerzy.n

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:j9gs6t$nd3$1news.dialog.net.pl...
[...]

"...Od wczoraj belgijskie media prezentują film, pokazujący możliwości limitowanej wersji Astona Martina V12 Vantage Carbon Black. Materiałem od razu zainteresowała się Policja..."

Data: 2011-11-10 17:08:29
Autor: neoniusz
Blisko 300 km/h na autostradzie
W dniu 10.11.2011 17:05, jerzy.n pisze:
"...Od wczoraj belgijskie media prezentujÂą film, pokazujÂący moÂżliwoÂści
limitowanej wersji Astona Martina V12 Vantage Carbon Black. MateriaÂłem od
razu zainteresowaÂła siĂŞ Policja..."

No i?

Blisko 300 km/h na autostradzie