Blisko, coraz bliżej ;-)

Data: 2010-11-20 23:13:59
Autor: J_K_K
Blisko, coraz bliżej ;-)
Ostatni dzwonek na zmianę płynu do spryskiwaczy, starego/słabego chłodz±cego,
słabego akumulatora, opon - slick'ów ;-)
Przymrozki oczywi¶cie już wcze¶niej.

Poniedziałek 29.11.2010
Noc -2 (-6,3) 956 hPa 3 m/s Pochmurno z przeja¶nieniami, intensywne
opady ¶niegu
Dzień -3 (-14,2) 959 hPa 6 m/s Zachmurzenie małe, możliwe słabe opady
¶niegu

Wtorek 30.11.2010
Noc -5 (-16,8) 964 hPa 6 m/s Pogodnie
Dzień -5 (-9,7) 972 hPa 3 m/s Bezchmurnie

¦roda 01.12.2010
Noc -14 (-15,2) 975 hPa 2 m/s Pogodnie
Dzień -6 (-16,2) 973 hPa 5 m/s Pogodnie

Czwartek 02.12.2010
Noc -9 (-19,9) 970 hPa 5 m/s Pogodnie
Dzień -8 (-24,1) 966 hPa 8 m/s Zachmurzenie małe, możliwe słabe opady
¶niegu

Pi±tek 03.12.2010
Noc -10 (-21,2) 967 hPa 5 m/s Pochmurno z przeja¶nieniami, intensywne
opady ¶niegu
Dzień -9 (-14,2) 969 hPa 3 m/s Pogodnie

Sobota 04.12.2010
Noc -15 (-20,9) 968 hPa 3 m/s Bezchmurnie
Dzień -6 (-10,8) 964 hPa 3 m/s Pogodnie

Niedziela 05.12.2010
Noc -5 (-5,9) 966 hPa 2 m/s Zachmurzenie małe, możliwe słabe opady
¶niegu
Dzień -1 (-7,8) 965 hPa 4 m/s Pogodnie

Pozdrawiam zimowo ;-)

JKK

Data: 2010-11-21 11:13:58
Autor: DoQ
Blisko, coraz bliżej ;-)
W dniu 2010-11-20 23:13, J_K_K pisze:
Ostatni dzwonek na zmianę płynu do spryskiwaczy, starego/słabego
chłodz±cego,

Ile kosztuje w ASO wymiana płynu do spryskiwaczy i czy mogę zrobić to samemu????

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-11-21 02:44:01
Autor: yos
Blisko, coraz bliżej ;-)
On 21 Lis, 11:13, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> Ostatni dzwonek na zmianę płynu do spryskiwaczy, starego/słabego
> chłodz±cego,

Ile kosztuje w ASO wymiana płynu do spryskiwaczy i czy mogę zrobić to
samemu????

W niektórych Fiatach wlew zbiorniczka płynu ma ¶rednicę wkładu do
długopisu. Nie jestem takim ortodoksem, żeby jeĽdzić z tym problemem
do ASO, ale żeby wlać płyn bez użycia lejka i bez rozlania, trzeba być
co najmniej finalist± Mam Talent.

--
yos

Data: 2010-11-21 04:53:40
Autor: Adam Adamaszek
Blisko, coraz bliżej ;-)
On 21 Lis, 11:44, yos <kosam...@gmail.com> wrote:

[...]

Polecam wybrac sie do Lidla po tamtejszy plyn - do butli 5l dolaczaja
zgrabny lejek, wygodna sprawa.

pozdr
AA

Data: 2010-11-21 11:51:44
Autor: Wojtek
Blisko, coraz bliżej ;-)

Użytkownik "yos" <kosamaxi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci >W niektórych Fiatach wlew zbiorniczka płynu ma ¶rednicę wkładu do
długopisu. Nie jestem takim ortodoksem, żeby jeĽdzić z tym problemem
do ASO, ale żeby wlać płyn bez użycia lejka i bez rozlania, trzeba być
co najmniej finalist± Mam Talent.

To prawda, wielokrotnie zastanawiałem się czy konstruktor tego fragmentu samochodu miał okazję własnoręcznie uzupełniać płynem zbiornik spryskiwacza.
Dotychczas ani razu nie udało mi się tak nalać aby nie rozlać.
Wlew jest bardzo mały i umieszczony zbyt głęboko.

Kłopoty s± też w Pandzie z odczytem poziomu płynu chłodz±cego.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-21 13:30:43
Autor: P_ablo
Blisko, coraz bliżej ;-)
Użytkownik "Wojtek" <womax@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ce8f9c1$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

To prawda, wielokrotnie zastanawiałem się czy konstruktor tego fragmentu samochodu miał okazję własnoręcznie uzupełniać płynem zbiornik
spryskiwacza.

Kazdy uzytkowanik takiego samochodu powinien byc wdzieczny za to konstruktorowi. To jest jego wklad w ksztaltowanie cierpliwosci i hartu ducha uzytkownikow tych pojazdow :)

--
Picasso

Data: 2010-11-21 12:07:43
Autor: Cavallino
Blisko, coraz bliżej ;-)
Użytkownik "yos" <kosamaxi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:2de6da9e-bbec-4547-b80f-8a103641cf72w2g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

długopisu. Nie jestem takim ortodoksem, żeby jeĽdzić z tym problemem
do ASO, ale żeby wlać płyn bez użycia lejka i bez rozlania, trzeba być

Lejek jest tańszy niż przyjęcie auta do ASO.

Data: 2010-11-21 13:11:30
Autor: Tomasz Pyra
Blisko, coraz bliżej ;-)
W dniu 2010-11-21 11:44, yos pisze:
[...]

Nie tylko Fiat.

Zreszt± pół biedy że wlew cienki, ale czasami jest jeszcze schowany gdzie¶ głęboko w dole komory silnika i wtedy jeżeli komu¶ uda się czterema litrami płynu napełnić zbiornik który ma 2.5l pojemno¶ci no to gratulacje :)

Data: 2010-11-21 13:36:42
Autor: Karol Y
Blisko, coraz bliżej ;-)
[...]

To weĽcie mały wężyk, butelkę trzymajcie wyżej i niech działa grawitacja. Tak jak z odsysaniem wody z akwarium ;-)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-11-21 22:57:35
Autor: Tomasz Pyra
Blisko, coraz bliżej ;-)
W dniu 2010-11-21 13:36, Karol Y pisze:
[...]

I wozić cały ten sprzęt do kroplówki w samochodzie? ;)

Data: 2010-11-21 11:35:51
Autor: S P 1 Q X L
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
W dniu 2010-11-21 11:13, DoQ pisze:
W dniu 2010-11-20 23:13, J_K_K pisze:
Ostatni dzwonek na zmianę płynu do spryskiwaczy, starego/słabego
chłodzącego,

Ile kosztuje w ASO wymiana płynu do spryskiwaczy i czy mogę zrobić to
samemu????

Hahaha, wypstrykaj na szybÄ™ ten letni i wlej nowy co najmniej do -16   :)
Operacja skomplikowana jak zatkanie wanny korkiem :)

Data: 2010-11-21 11:40:01
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
W dniu 2010-11-21 11:35, S P 1 Q X L pisze:
[...]

Lepiej kupić dwulitrową butelkę koncentratu Sonax'a i wlać słuszną ilość do zbiorniczka (zależnie od jego pojemności).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-21 12:00:40
Autor: DoQ
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
[...]

Ale skąd będe wiedział że zbiornik jest już pusty i mogę wlewać zimowy??

Data: 2010-11-21 07:34:39
Autor: Pszemol
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:icauek$6ma$1mx1.internetia.pl...
[...]

Piszesz to ze szkoły dla dzieci specjalnej troski?
Skąd będziesz wiedział że zbiornik pusty?
Bo przestanie płyn pryskać jak będziesz spryskiwał :-)

Jak odrobina płynu na dnie zostanie i wymiesza się
z zimowym to nic siÄ™ nie stanie.

Data: 2010-11-21 14:55:29
Autor: DoQ
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
W dniu 2010-11-21 14:34, Pszemol pisze:

Piszesz to ze szkoły dla dzieci specjalnej troski?
Skąd będziesz wiedział że zbiornik pusty?
Bo przestanie płyn pryskać jak będziesz spryskiwał :-)

No ale jak włączam spryskiwacze to za każdym razem pryska, mam czekać do wiosny aż przestanie? A jak nie przestanie to będę całą zimę jeździł z letnim płynem??

Jak odrobina płynu na dnie zostanie i wymiesza się
z zimowym to nic siÄ™ nie stanie.

Jednak wole skorzystać z promocji "Bezpieczna zima" w ASO - za 99pln robią płukanie układu spryskiwacza i uzupełniają płyn na oryginalny zimowy.

Data: 2010-11-21 14:06:09
Autor: Waldek Godel
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
Dnia Sun, 21 Nov 2010 14:55:29 +0100, DoQ napisał(a):

Jednak wole skorzystać z promocji "Bezpieczna zima" w ASO - za 99pln robi± płukanie układu spryskiwacza i uzupełniaj± płyn na oryginalny zimowy.

Czemu się ograniczać? Może od razu kupić nowy samochód?
Za 99 zł można mieć zapas płynu na cał± zimę...

Normalny użytkownik w przybliżeniu wie ile ma płynu w zbiorniczku (z
dokładno¶ci± pełny/pół/pusty - co w zupełno¶ci wystarcza).
Jak jeszcze nie ma mrozu to sprawa jest prosta. Jeżeli ma pełny, to znaczy,
że jest gupia cipa i dolał letniego póĽn± jesieni±.... Jak ma pół, wystarczy dolać koncentratu, po paru kilometrach jazdy będzie
idealnie wymieszany, po paru spryskaniach szyby będzie zimowy również w
przewodach. A jak ma pusty, to w ogóle nie ma problemu...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im

Data: 2010-11-21 15:07:45
Autor: DoQ
Blisko, coraz bliżej ;-)
W dniu 2010-11-21 15:06, Waldek Godel pisze:

[...]

Płynu niskiej jako¶ci!  Dobry płyn zaczyna się od 15pln za litr.

Data: 2010-11-21 16:57:41
Autor: Karol Y
Blisko, coraz bliżej ;-)
Płynu niskiej jako¶ci! Dobry płyn zaczyna się od 15pln za litr.

Eee, nie wiem gdzie Ty tak± tani± wódę kupujesz ;-P

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-11-26 10:22:40
Autor: Pszemol
Blisko, coraz bliżej ;-)
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:icb9dd$34d$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jasne... :-) I tylko w szklanej butelce :-)

Data: 2010-11-21 15:08:04
Autor: RoMan Mandziejewicz
Blisko, coraz bliżej ;-)
Hello DoQ,

Sunday, November 21, 2010, 2:55:29 PM, you wrote:

[..................]

Już nawet "starym" się tak nudzi, że musz± trollować?

--
Best regards,

Data: 2010-11-21 15:17:33
Autor: DoQ
Blisko, coraz bliżej ;-)

Już nawet "starym" się tak nudzi, że musz± trollować?

Ueee popsułe¶ mi zabawę  :P

Data: 2010-11-21 15:28:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Blisko, coraz bliżej ;-)
Hello DoQ,

Sunday, November 21, 2010, 3:17:33 PM, you wrote:

Już nawet "starym" się tak nudzi, że musz± trollować?
Ueee popsułe¶ mi zabawę  :P

Nie było mnie tu jakis czas i widzę, że zamiast starych, dobrych,
żarliwych dyskusji o wyższo¶ci palenia ¶wiatel nad letnimi oponami
zim± nawet starzy wyjadacze wpadaj± w jaki¶ trollowaty amok...

--
Best regards,

Data: 2010-11-21 15:37:44
Autor: DoQ
Blisko, coraz bliżej ;-)

Nie było mnie tu jakis czas i widzę, że zamiast starych, dobrych,
żarliwych dyskusji o wyższo¶ci palenia ¶wiatel nad letnimi oponami
zim± nawet starzy wyjadacze wpadaj± w jaki¶ trollowaty amok...

Dramatyzujesz :P
Zobacz jakie wyja¶nienie otrzymałem: jak przestanie pryskać to znaczy że płyn się skończył ;-) Bomba :)

Data: 2010-11-21 17:08:19
Autor: to
Blisko, coraz bliżej ;-)
begin DoQ
No ale jak włączam spryskiwacze to za każdym razem pryska, mam czekać do
wiosny aż przestanie? A jak nie przestanie to będę całą zimę jeździł z
letnim płynem??

W ASO na pewno mają specjalne mierniki, pozwalające zbadać poziom płynu do spryskiwacza.

Jednak wole skorzystać z promocji "Bezpieczna zima" w ASO - za 99pln
robią płukanie układu spryskiwacza i uzupełniają płyn na oryginalny
zimowy.

W którym ASO jest ta promocja? Ja za wymianę w ramach "jesiennej promocji" zapłaciłem aż 200 zł i w cenie nie było płukania. :/

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-21 18:14:48
Autor: DoQ
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
W dniu 2010-11-21 18:08, to pisze:

W ASO na pewno mają specjalne mierniki, pozwalające zbadać poziom płynu
do spryskiwacza.

Słyszałem że na przeglądach stosują też higrometr - płyn do spryskiwacza musi mieć odpowiednią wilgotność o czym zwykle zapominają domorośli mechanicy.

Jednak wole skorzystać z promocji "Bezpieczna zima" w ASO - za 99pln
robią płukanie układu spryskiwacza i uzupełniają płyn na oryginalny
zimowy.
W ktĂłrym ASO jest ta promocja? Ja za wymianÄ™ w ramach "jesiennej
promocji" zapłaciłem aż 200 zł i w cenie nie było płukania. :/

We Fiacie w DC. Z tym że promocja obejmuje tylko mniejsze modele jak SC i Panda. Większych limuzyn typu Albea ta promocja nie obejmuje, tak więc raczej nie przepłaciłeś.

Data: 2010-11-22 08:33:45
Autor: to
Blisko, coraz bliżej ;-)
begin DoQ
Słyszałem że na przeglądach stosują też higrometr - płyn do spryskiwacza
musi mieć odpowiednią wilgotność o czym zwykle zapominają domorośli
mechanicy.

O to, to.
We Fiacie w DC. Z tym ĹĽe promocja obejmuje tylko mniejsze modele jak SC
i Panda. Większych limuzyn typu Albea ta promocja nie obejmuje, tak więc
raczej nie przepłaciłeś.

Też tak myślę. Na forum Toyoty Prius polecali tą ofertę jako najtańszą.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-22 08:37:12
Autor: Marcin N
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icbkc4$tce$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Taa... Słyszałem, że wilgotność takiego płynu nie może być mniejsza niż 60%.

;)

Data: 2010-11-22 11:20:35
Autor: CeSaR
Blisko, coraz bliżej ;-)
We Fiacie w DC. Z tym że promocja obejmuje tylko mniejsze modele jak SC i Panda. Większych limuzyn typu Albea ta promocja nie obejmuje, tak więc raczej nie przepłaciłe¶.

Alba a nie Albea. To specjalna wersja dla zakonników i ministrantów.

Data: 2010-11-26 10:34:47
Autor: Pszemol
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
[...]

Pawełku, czy Ty naprawdę taki głupiutki jesteś czy tylko udajesz?

Data: 2010-11-26 21:02:22
Autor: DoQ
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
W dniu 2010-11-26 17:34, Pszemol pisze:

Pawełku, czy Ty naprawdę taki głupiutki jesteś czy tylko udajesz?

DorĂłwnuje Ci poziomem Przemusiu.

Data: 2010-11-21 15:24:43
Autor: to
Blisko, coraz bliżej ;-)
begin DoQ
Ile kosztuje w ASO wymiana płynu do spryskiwaczy

200 zł w jesiennej promocji.

i czy mogę zrobić to
samemu????

Absolutnie nie, jeśli wymienisz go sam to stracisz homologację na zbiornik.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-21 16:40:34
Autor: DoQ
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
W dniu 2010-11-21 16:24, to pisze:

200 zł w jesiennej promocji.
i czy mogę zrobić to
samemu????
Absolutnie nie, jeśli wymienisz go sam to stracisz homologację na
zbiornik.

No widzisz, dobrze że mi powiedziałeś bo Pszemol sugerował że nic się nie stanie. Dzięki!!

Data: 2010-11-21 16:48:32
Autor: to
Blisko, coraz bliżej ;-)
begin DoQ
Absolutnie nie, jeśli wymienisz go sam to stracisz homologację na
zbiornik.

No widzisz, dobrze że mi powiedziałeś bo Pszemol sugerował że nic się
nie stanie. Dzięki!!

Nie słuchaj go, on zawsze proponuje metody druciarskie. Naprawy najlepiej przeprowadzać zgodnie z technologią producenta. A że to kosztuje? Na bezpieczeństwie swoim i najbliższych nie warto oszczędzać!

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-21 17:58:52
Autor: DoQ
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
W dniu 2010-11-21 17:48, to pisze:
[...]

Otóż to. Szwagier kiedyś wspominał, że jego wujek zatruł się alkoholem metylowym który dodano do zimowego płynu spryskiwacza! Skonczyło się na płukaniu żołądka i OIOMie. Dlatego wolę kupić oryginalny płyn z certyfikatem TUV.

Data: 2010-11-21 17:05:16
Autor: to
Blisko, coraz bliżej ;-)
begin DoQ
[...]

Pełna zgoda. Według szwedzkich naukowców spożycie płynu do spryskiwaczy z certyfikatem TUV zmniejsza ryzyko ciężkiego zatrucia o 37,5%, a ryzyko śmierci aż o 80%!

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-21 18:08:32
Autor: DoQ
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
W dniu 2010-11-21 18:05, to pisze:

Pełna zgoda. Według szwedzkich naukowców spożycie płynu do spryskiwaczy z
certyfikatem TUV zmniejsza ryzyko ciężkiego zatrucia o 37,5%, a ryzyko
śmierci aż o 80%!

Dlatego należy dokładnie wypłukać zbiornik, szczególnie po płynach niewiadomego pochodzenia. Ale o tym Pszemol już zapomniał...

Data: 2010-11-21 17:11:33
Autor: to
Blisko, coraz bliżej ;-)
begin DoQ
Dlatego należy dokładnie wypłukać zbiornik, szczególnie po płynach
niewiadomego pochodzenia. Ale o tym Pszemol już zapomniał...

Tak to jest z tymi usenetowymi specjalistami. Wiedzą, ze biją, ale nie wiedzą w którym kościele. :/

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-21 19:31:19
Autor: Adam Płaszczyca
Blisko, coraz bliżej ;-)
Dnia Sun, 21 Nov 2010 11:13:58 +0100, DoQ napisał(a):

Ile kosztuje w ASO wymiana płynu do spryskiwaczy i czy mogę zrobić to samemu????

Jak masz Vectrę, to spytaj Dyndę :D

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2010-11-21 19:28:27
Autor: to
Blisko, coraz bliżej ;-)
begin Adam PĹ‚aszczyca
Jak masz VectrÄ™, to spytaj DyndÄ™ :D

Kto zacz?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-21 21:53:14
Autor: Seba
Blisko, coraz bliżej ;-)
Dnia 21 Nov 2010 19:28:27 GMT, to napisał(a):

Jak masz Vectrę, to spytaj Dyndę :D

Kto zacz?

Sympatia 'usenetowa' Adama. Ot, takie tam stare, platoniczne uczucie.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-11-21 23:16:14
Autor: Adam Płaszczyca
Blisko, coraz bliżej ;-)
Dnia Sun, 21 Nov 2010 21:53:14 +0100, Seba napisał(a):

Kto zacz?

Sympatia 'usenetowa' Adama. Ot, takie tam stare, platoniczne uczucie.

A swoj± drog± - najbliższy weekend, Kęszyca. S± chętni?

Data: 2010-11-22 08:07:20
Autor: Seba
Blisko, coraz bliżej ;-)
Dnia Sun, 21 Nov 2010 23:16:14 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

A swoj± drog± - najbliższy weekend, Kęszyca. S± chętni?

Ja nie mogę - żonka załatwiła nam wyj¶cie na imprezę andrzjkow±.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-11-22 19:46:06
Autor: Adam Płaszczyca
Blisko, coraz bliżej ;-)
Dnia Mon, 22 Nov 2010 08:07:20 +0100, Seba napisał(a):

A swoj± drog± - najbliższy weekend, Kęszyca. S± chętni?

Ja nie mogę - żonka załatwiła nam wyj¶cie na imprezę andrzjkow±.

KOlejny termin - 8,9,10,11 grudnia. --

Data: 2010-11-22 21:27:07
Autor: Seba
Blisko, coraz bliżej ;-)
Dnia Mon, 22 Nov 2010 19:46:06 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

KOlejny termin - 8,9,10,11 grudnia.

Jeżeli mogliby¶my załapać się o weekend (pi±tek wyjazd z WRC po pracy,
niedziela powrót) to jak najbardziej - kwestia czy Kenickie nie ma
napiętych planów zawodowych.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-11-22 22:00:28
Autor: Adam Płaszczyca
Blisko, coraz bliżej ;-)
Dnia Mon, 22 Nov 2010 21:27:07 +0100, Seba napisał(a):

KOlejny termin - 8,9,10,11 grudnia.

Jeżeli mogliby¶my załapać się o weekend (pi±tek wyjazd z WRC po pracy,
niedziela powrót) to jak najbardziej - kwestia czy Kenickie nie ma
napiętych planów zawodowych.

A jedziesz do mnie, czy do Kenickiego?

Data: 2010-11-22 22:07:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
W dniu 2010-11-22 22:00, Adam PĹ‚aszczyca pisze:
Dnia Mon, 22 Nov 2010 21:27:07 +0100, Seba napisał(a):

KOlejny termin - 8,9,10,11 grudnia.

Jeżeli moglibyśmy załapać się o weekend (piątek wyjazd z WRC po pracy,
niedziela powrĂłt) to jak najbardziej - kwestia czy Kenickie nie ma
napiętych planów zawodowych.

A jedziesz do mnie, czy do Kenickiego?

Do Ciebie. :P
A wcześniejszy weekend nie mógłby być? :>

Data: 2010-11-22 22:29:11
Autor: Adam Płaszczyca
Blisko, coraz bliĹĽej ;-)
Dnia Mon, 22 Nov 2010 22:07:05 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

A jedziesz do mnie, czy do Kenickiego?

Do Ciebie. :P
A wcze¶niejszy weekend nie mógłby być? :>

Mógłby. Ten najbliższy :D
Weż się w pracy zamień, łosiu.

Data: 2010-11-23 07:55:23
Autor: Seba
Blisko, coraz bliżej ;-)
Dnia Mon, 22 Nov 2010 22:00:28 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

A jedziesz do mnie, czy do Kenickiego?

Do Ciebie, ale już wcze¶niej uzgodniłem z Marcinem, że on też chce
jechać więc obietnic trzeba dotrzymywać.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-11-24 00:10:34
Autor: Adam Płaszczyca
Blisko, coraz bliżej ;-)
Dnia Tue, 23 Nov 2010 07:55:23 +0100, Seba napisał(a):

A jedziesz do mnie, czy do Kenickiego?

Do Ciebie, ale już wcze¶niej uzgodniłem z Marcinem, że on też chce
jechać więc obietnic trzeba dotrzymywać.

A kto bronmi przyjechać więcej niż raz?

Data: 2010-11-22 08:33:53
Autor: to
Blisko, coraz bliżej ;-)
begin Adam PĹ‚aszczyca
Sympatia 'usenetowa' Adama.
Ot, takie tam stare, platoniczne uczucie.

A swoją drogą - najbliższy weekend, Kęszyca. Są chętni?

A co się tam będzie kęszyć?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-21 17:01:13
Autor: Lewis
Blisko, coraz bli�ej ;-)
W dniu 2010-11-20 23:13, J_K_K pisze:

Ostatni dzwonek na zmian� p�ynu do spryskiwaczy, starego/s�abego
Pozdrawiam zimowo ;-)

Oj tam, straszyli tÄ… zimÄ… juĹĽ od paĹşdziernika...
Ja bez potrzeby zastraszania zrobiłem generalny przegląd przedzimowy, wymieniłem co się dało, koła na sezon zimowy czekają na pierwszy opad białego goowna ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-11-21 21:43:47
Autor: J_K_K
Blisko, coraz biżej ;-)
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Oj tam, straszyli t± zim± już od paĽdziernika...

W paĽdzierniku pojawiały się w prognozie pojedyncze "¶nieżne" dni,
które zreszt± znikały na drugi dzień.
Teraz jakby trochę więcej ;-)
Oczywi¶cie, cały czas w tych długoterminowych się zmienia,
natomiast w tej najkrótszej ¶nieżek wróż± juz na ¶rodę (B-B)

      ¦roda 24.11.2010
      0:00 2 (-7,7) 953 hPa 6 m/s Pochmurno, słabe opady deszczu
      3:00 1 (-9) 953 hPa 6 m/s Pochmurno, słabe opady deszczu
      6:00 1 (-9) 953 hPa 6 m/s Pochmurno, słabe opady deszczu
      9:00 1 (-9) 954 hPa 6 m/s Zachmurzenie całkowite
      12:00 1 (-9) 955 hPa 6 m/s Pochmurno, opady deszczu ze ¶niegiem
      15:00 0 (-10,3) 957 hPa 6 m/s Pochmurno, słabe opady ¶niegu
      18:00 0 (-10,3) 959 hPa 6 m/s Pochmurno, słabe opady ¶niegu

Pzdr

JKK

Blisko, coraz bliżej ;-)