Bliźniaczki Olsen - duńsko-norweskie piękności.. .

Data: 2009-07-10 07:39:59
Autor: Tzva Adonai
Bliźniaczki Olsen - duńsko-norweskie piękności.. .
Zawsze wolałem Ashley.. ;}.. Byłem jednym z niewielu śmiertelników,
który potrafił bez trudu je odróżnić... Już w pierwszym okresie swojej
kariery na planie "Full house" lubiły zamieniać się rolami..
Niewprawiony widz mógł odróżnić jej jedynie po fryzurach...

Video: http://www.youtube.com/watch?v=F10ptwFfnIo&feature=channel_page

Bliźniaczki Olsen - duńsko-norweskie piękności.. .