Blog PKO Banku Polskiego

Data: 2011-06-29 21:37:15
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
Wystartowal blog korporacyjny PKO Banku Polskiego
http://www.bankowymokiem.pl

serdecznie zapraszam! :))

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-06-29 22:13:13
Autor: mx
Blog PKO Banku Polskiego
"MichaÅ‚ 'Amra' MacierzyÅ„ski"  wrote in message news: Wystartowal blog korporacyjny PKO Banku Polskiego

I tak za ZERO, BEZ GRANIC można czytać dyrektorze? Żałosne!
I tak bym do Was nie zajrzał, a jeszcze wkurwiliście mnie dennymi reklamami.
Ze sprzedawczykami jak Mann, Majewski, Fronczewski, AMRA, itp. na grupie nie rozmawiamy.

Data: 2011-06-29 22:21:55
Autor: Wojciech Nawara
Blog PKO Banku Polskiego
W dniu 2011-06-29 22:13, mx pisze:

Ze sprzedawczykami jak Mann, Majewski, Fronczewski, AMRA, itp. na grupie
nie rozmawiamy.

A mógłbyś wypowiadać się w liczbie pojedynczej? Z góry dziękuję.

WN

Data: 2011-06-29 22:40:26
Autor: mx
Blog PKO Banku Polskiego
Ze sprzedawczykami jak Mann, Majewski, Fronczewski, AMRA, itp. na grupie
nie rozmawiamy.

A mógłbyś wypowiadać się w liczbie pojedynczej? Z góry dziękuję.

Mógłbym. A co ubodło? Drugi z PKO?

Data: 2011-06-29 22:55:27
Autor: Krystek
Blog PKO Banku Polskiego
W dniu 2011-06-29 22:40, mx pisze:
Ze sprzedawczykami jak Mann, Majewski, Fronczewski, AMRA, itp. na grupie
nie rozmawiamy.

A mógłbyś wypowiadać się w liczbie pojedynczej? Z góry dziękuję.

Mógłbym. A co ubodło? Drugi z PKO?

ZdjÄ…Å‚eÅ› krawat?

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-06-29 23:26:39
Autor: Wojciech Nawara
Blog PKO Banku Polskiego
W dniu 2011-06-29 22:40, mx pisze:

A mógłbyś wypowiadać się w liczbie pojedynczej? Z góry dziękuję.

MógÅ‚bym. A co ubodÅ‚o?  Drugi z PKO?

Nie.

O ile o celebrytach grających w reklamach można mieć różne zdanie, o tyle nie wiem czego się czepiasz Michała. Jest z nami na pbb od lat, studiował kierunki związane z bankowością, tutaj cieszył się swoją magisterką, później zrobił doktorat z pogranicza PRu i e-bankowości, to gdzie ma pracować? Na warzywnym?

Data: 2011-06-29 23:31:35
Autor: RobertS
Blog PKO Banku Polskiego
[...]

z niektórymi nie warto dyskutować, mają jedynie słuszne własne zdanie i poza tym świata nie widzą

jak dla mnie ten blog jest ok, nie piszą go dyletanci tylko ludzie, którzy znają się na rzeczy

RobertS

Data: 2011-06-30 00:14:24
Autor: Waldek
Blog PKO Banku Polskiego

Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@nawara.info> napisał w wiadomości news:iug5a7$q1f$1kushnir.sileman...

[...]

Nie znam tego pana, ale az zagladnalem z ciekawosci na bloga
i widze wpis jak dla mnie lekko trÄ…cÄ…cy myszka ... o bankomatach ze zlotem
Pomysl przewinal sie blisko rok temu, nawet Discovery film nakrecilo ;P
a na dowod link z data artyk.
http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,Zamien-gotowke-na-zloto-w-bankomacie,wid,12266654,wiadomosc.html?ticaid=1c930
tak wiec to wcale nie Turcy sa tacy "innowacyjni" ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-06-30 21:32:19
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-06-30 00:14, Waldek wrote:

[...]

Chyba jednak sa. To co pokazujesz (pisalem o tym przeciez we wpisie) to nie bankomat, a "maszyna vendingowa" do sprzedazy sztabek zlota. Turcy wykorzystuja zwykly bankomat (stad tylko te 1 i 1,5 gramowe sztabki), a nie maszyne ze zlotem.
A ze dziennikarze niekoniecznie widza roznice, to pisza bankomat - w samym tekscie widzisz, ze mozna placic lokalna waluta, ale bedzie mozna placic karta kredowa.

a) widziales bankomat, w ktorym sie placi (no dobra, wplatomat ;)
b) karta kredytowa czy platnicza? Jesli dla redaktora to zadna roznica, to ja nie mam zadnych pytan ;)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-06-30 23:20:21
Autor: RobertS
Blog PKO Banku Polskiego

b) karta kredytowa czy platnicza? Jesli dla redaktora to zadna roznica,
to ja nie mam zadnych pytan ;)

tacy niestety niektórzy są i to jest straszne...brak elementarnej wiedzy powala ;-/

RobertS

Data: 2011-07-01 01:06:28
Autor: Zbynek Ltd.
Blog PKO Banku Polskiego
Micha³ 'Amra' Macierzyñski napisa³(a) :

a) widziales bankomat, w ktorym sie placi (no dobra, wplatomat ;)

Walutomat siê ³apie? ;-)
Widzia³em. I nie od razu za³apa³em co to jest - "Wymiana walut jest
za rogiem". A za rogiem nic nie ma. Tylko 2 bankomaty, w tym jeden
"dziwny".

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê
wszystkie mo¿liwo¶ci.]

Data: 2011-06-30 00:15:17
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Blog PKO Banku Polskiego
W dniu 29.06.2011 23:26, Wojciech Nawara pisze:
studiował kierunki związane z bankowością, tutaj cieszył się swoją
magisterką, później zrobił doktorat z pogranicza PRu i e-bankowości, to
gdzie ma pracować? Na warzywnym?

No przecie że na kasie w Biedronce.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-07-01 23:28:20
Autor: jo44
Blog PKO Banku Polskiego
W dniu 2011-06-29 23:26, Wojciech Nawara pisze:

[...]
Do dziÅ› mi wisi piwo. :)
PS Cholera, nie pamiętam już za co... ta skleroza...
Ale na pewno w historii pbb to jest...

Data: 2011-06-29 23:41:33
Autor: brum
Blog PKO Banku Polskiego
Ze sprzedawczykami jak Mann, Majewski, Fronczewski, AMRA, itp. na grupie nie rozmawiamy.

zapomnieliscie, towarzyszu, o kilku: kondrat, braciak, kowalczyk, de vito, banderas, clease, stuhr jeden z drugim, ten od milionerow - jakkolwiek mu tam bylo i pewnie jeszcze paru

Data: 2011-06-29 23:54:25
Autor: MarekZ
Blog PKO Banku Polskiego
U¿ytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iug65e$283$1@news.onet.pl...

zapomnieliscie, towarzyszu, o kilku: kondrat, braciak, kowalczyk, de vito, banderas, clease, stuhr jeden z drugim, ten od milionerow - jakkolwiek mu tam bylo i pewnie jeszcze paru

I Kasia Kowalska. Kasia Kowalska! :-)

Data: 2011-06-30 00:16:41
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
Blog PKO Banku Polskiego
W dniu 29.06.2011 23:54, MarekZ pisze:
[...]

I Wuj... I ¶w. Krzysztof.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Niech ¿adne nieprzyzwoite s³owo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które mo¿e budowaæ, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynios³o b³ogos³awieñstwo tym, którzy go s³uchaj±. (Ef 4,29)

Data: 2011-06-30 00:31:28
Autor: Waldek
Blog PKO Banku Polskiego

U¿ytkownik "Przemys³aw Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iug889$9h4$2news.onet.pl...

I Kasia Kowalska. Kasia Kowalska! :-)

I Wuj... I ¶w. Krzysztof.

I k³ami±cy ksi±dz, a nawet .... drwale :D

Data: 2011-06-30 01:21:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Blog PKO Banku Polskiego
W dniu 2011-06-29 23:41, brum pisze:

[...]

JA tam Michała "przez WIFI, czyli zdalnie" lubię, szanuję i cenię ale jakoś tak chyba rozumiem przedprzedpiścę. Coś praca "wciągła" Amrę i zasadniczo na grupie pojawia się wtedy i tylko wtedy, gdy trzeba PKOwskim linkiem rzucić.

NOT OFFENCE.

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-06-30 21:25:11
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-06-30 01:21, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
[...]

zasadniczo na grupie pojawia siÄ™ wtedy i tylko wtedy, gdy trzeba
PKOwskim linkiem rzucić.

NOT OFFENCE.

Zebym ja mial dostep dobry do pbb poza domem ;)))
A tak serio - "po drugiej stronie lustra" jest zupelnie inaczej. A ze temat dostalem ciekawy (rewitalizacja SKO), to i czasu bylo mniej.

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-06-30 23:15:22
Autor: Maruda
Blog PKO Banku Polskiego
W dniu 2011-06-30 21:25, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

temat dostalem ciekawy (rewitalizacja SKO), to i czasu bylo mniej.

Czy chodzi (nie chce się wierzyć) o Szkolne Kasy O. ?

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-07-01 03:49:42
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Blog PKO Banku Polskiego
W dniu 30.06.2011 23:15, Maruda pisze:
W dniu 2011-06-30 21:25, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

temat dostalem ciekawy (rewitalizacja SKO), to i czasu bylo mniej.

Czy chodzi (nie chce się wierzyć) o Szkolne Kasy O. ?

Ano o to biega. Sprzedaż nie idzie, to trzeba dilować w szkołach. Takie
czasy kryzysu panie.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-07-02 13:40:32
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-07-01 03:49, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...]

Sprzedaz idzie, bank przestal byc dawca, jest biorca, bo Ci klienci przychodza z innych instytucji. Zyski tez sa ok.

A SKO trudno nazwac pozyskiwaniem klienta (chyba, ze w perspektywie 10 - 20 lat, co nie oszukummy sie - efekty beda "nie za mojej kadencji").

  To raczej przewaga wizerunkowa nad konkurencja. Oraz pokazanie, ze PKO tez potrafi ;) Bo bedzie to pierwsze w Polsce, a pewnie i jedno z nielicznych takich rozwiazan w Europie - konto SKO dla dzieciakow w wieku 6-13.

A do tego program edukacyjny - najwiekszy w Polsce. 150 tysiecy czlonkow SKO mamy obecnie, w szkolach w ktorych dzialamy uczy sie w sumie ponad 350 tysiecy dzieci (a program edukacyjny oczywiscie jest dla wszystkich).

Rozwiewajac watpliwosci - za free, z wlasnym systemem transakcyjnym, z nauka oszczedzania w srodku, oprocentowanie 4,5%, z numerem NRB.

No - i to tez jest "ten zly" bank. A ja sie ciesze, ze wlasnie m.in. za to odpowiadam ;)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-07-02 13:28:45
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-06-30 23:15, Maruda wrote:
W dniu 2011-06-30 21:25, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

temat dostalem ciekawy (rewitalizacja SKO), to i czasu bylo mniej.

Czy chodzi (nie chce się wierzyć) o Szkolne Kasy O. ?

Tak, tak :) Z ksiazeczki papierowej w internet i komorke z wlasnm systemem transakcyjnym dla dzieciakow <13 lat :)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-07-02 14:02:39
Autor: Maruda
Blog PKO Banku Polskiego
W dniu 2011-07-02 13:28, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
On 11-06-30 23:15, Maruda wrote:
[...]

Dajcie gówniarzom 10% z limitem wkładu np. do 2kpln (średnia wrzutka na komunię, przydałyby się jakieś "bony komunijne") plus 1% dla belfra, któren to będzie w szkole promował. No i jakiś drobny grosik dla mnie za sugestię :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-07-02 22:37:14
Autor: Maruda
Blog PKO Banku Polskiego

A to już jest (bo nie znalazłem poza <http://www.pkobp.pl/index.php/id=sko_aktual/section=stud>), czy dopiero będzie i kiedy? Karta na nazwisko dziecka <13? Puść trochę farbę...

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-07-03 23:42:49
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-07-02 22:37, Maruda wrote:
A to już jest (bo nie znalazłem poza
<http://www.pkobp.pl/index.php/id=sko_aktual/section=stud>), czy dopiero
będzie i kiedy? Karta na nazwisko dziecka <13? Puść trochę farbę...

Sie wlasnie robi ;) plan na ten rok - kilka - kilkanascie szkol z pilotem. No i na poczatekoferta "oszczednosciowa". Ale pozniej i transakcyjna :)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-07-02 13:41:31
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego

A swoja droga http://www.szkolneblogi.pl - SKO w praktyce

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-06-30 21:27:07
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-06-29 22:13, mx wrote:
"Michał 'Amra' Macierzyński" wrote in message news: Wystartowal blog
[...]

;) Po latach oceniania, przyszla pora na wdrozenie pomyslow w rzeczywistosc. I mam nadzieje, ze wyjdzie to na dobre klientom.

P.S. Jesli system jest zly, to trzeba go naprawiac. Ktos musi :)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-06-29 22:59:47
Autor: news.home.net.pl
Blog PKO Banku Polskiego
Witam
Ciekawe kiedy pojawiÄ… siÄ™ reklamy z Majewskim z kolejnym zerem.

Moja propozycja - zerowa jakość obsługi

Inteligo organizowało konkurs, od trzech miesięcy wysyłają mi gwarancję do telefonu. Jednak nie są w stanie sobie poradzić z tak błahą formalnością. Pierwsze tłumaczenie dlaczego nie dostałem w komplecie z telefonem gwarancji to powołanie się na regulamin, że w tym regulaminie nie ma mowy, że w zestawie znajduje się gwarancja a jedynie sam telefon. Na moje pytanie dlaczego dostałem ładowarkę i baterię skoro regulamin nie przywidywał tych elementów nie uzyskałem odpowiedzi. Po wielu rozmowach i mailach w końcu zostałem zapewniony, że gwarancja zostanie wysłana i następnie, że została wysłana, jednak nigdy do mnie nie dotarła. Nie otrzymuję również odpowiedzi na maile.
Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany sposób. Jednak to nie jest skuteczne w przypadku Inteligo.

Pozdrawiam
liliputek

Data: 2011-06-30 21:38:28
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-06-29 22:59, news.home.net.pl wrote:
[...]

Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi.
Mimo wszystko trudno jest w tak duzej instytucji (27 tysiecy osob) byc perfekcyjny. Ale warto to zmieniac.

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-07-02 14:17:55
Autor: SÅ‚awek
Blog PKO Banku Polskiego
Użytkownik "MichaÅ‚ 'Amra' MacierzyÅ„ski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:

> [...]
>
> Pozdrawiam
>liliputek

Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi.

No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-)
Jest tak:
Inteligo, Windows 7 Home 64bit, IE9

Wypełniam formularz przelewu jednorazowego.
W momencie gdy klikam w kalendarz i zmieniam datę przelewu na przyszłą WSZYSTKIE przyciski na ekranie za wyjątkiem WYCZYŚĆ stają się nieaktywne.
Nie mogę przelewu zatwierdzić, nie mogę użyć głównego menu, nie mogę się nawet wylogować.
Jeżeli nie użyję zmiany daty to wszystko jest OK (akurat zlecałem w sobotę na poniedziałek, więc mi rybka)

I tak mam od kilku dni (albo dłużej i nie zauważyłem)

Co jest?
Aktualizacja w Inteligo, aktualizacja Javy w kompie czy co?

-- SÅ‚awek

Data: 2011-07-02 22:15:29
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-07-02 14:17, SÅ‚awek wrote:
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości grup

> [...]

Co jest?
Aktualizacja w Inteligo, aktualizacja Javy w kompie czy co?

A to bedzie muialo do poniedzialku poczekac ;)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-07-05 20:03:39
Autor: SÅ‚awek
Blog PKO Banku Polskiego
Użytkownik "MichaÅ‚ 'Amra' MacierzyÅ„ski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4e0f7c64$1@news.home.net.pl...

No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-)
Jest tak:
Inteligo, Windows 7 Home 64bit, IE9

Teraz sprawdziłem na Win XP, IE 8 - to samo

Wtorek mija... ;-)

-- SÅ‚awek

Data: 2011-07-06 23:09:23
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-07-05 20:03, SÅ‚awek wrote:
A to bedzie muialo do poniedzialku poczekac ;)

Wtorek mija... ;-)

-- SÅ‚awek

temat zgloszony, rozpoznany, poprawiany :)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-06-30 02:43:16
Autor: Bags
Blog PKO Banku Polskiego
"Michał 'Amra' Macierzyński" <pbb@macierzynski.pl> wrote in message news:4e0b7eeb$1news.home.net.pl...
Wystartowal blog korporacyjny PKO Banku Polskiego
http://www.bankowymokiem.pl

serdecznie zapraszam! :))

O maj gat, ten trup PKO BP juz dogorywa wraz z jego klientami - emerytami a ktoś jeszcze bloga zakłada. To mniej więcej tak, jakby wskrzeszać poloneza. Epoka świetności obu już za nami ale jakość ta sama w obu przypadkach czyli dziadostwo.

--
Wader

Data: 2011-06-30 08:49:09
Autor: Vranix
Blog PKO Banku Polskiego
O maj gat, ten trup PKO BP juz dogorywa wraz z jego klientami - emerytami a ktoś jeszcze bloga zakłada. To mniej więcej tak, jakby wskrzeszać poloneza.
i dziadostwo.

a ty co marchewkozerco?
masz problem, zmien bank. ciesz sie, ze emeryci siedza w PKO a nie w twoim,
fspania³ym banku tylko dla m³odych.

Data: 2011-06-30 18:02:24
Autor: !sp
Blog PKO Banku Polskiego

Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <pbb@macierzynski.pl> napisał w wiadomości news:4e0b7eeb$1news.home.net.pl...
Wystartowal blog korporacyjny PKO Banku Polskiego
http://www.bankowymokiem.pl

serdecznie zapraszam! :))

Ja wÅ‚aÅ›nie  zamknÄ…Å‚em po ćwierćwieczu konto w PKOBP.
Powód? Całokształt i reklamowe kłamstwa drogiego szołmena.

Data: 2011-06-30 21:42:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Blog PKO Banku Polskiego

Wystartowal blog korporacyjny PKO Banku Polskiego
http://www.bankowymokiem.pl

serdecznie zapraszam! :))

I?
Kandydujesz do Sejmu?