Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Blog PKO Banku Polskiego

Blog PKO Banku Polskiego

Data: 2011-06-29 22:59:47
Autor: news.home.net.pl
Blog PKO Banku Polskiego
Witam
Ciekawe kiedy pojawiÄ… siÄ™ reklamy z Majewskim z kolejnym zerem.

Moja propozycja - zerowa jakość obsługi

Inteligo organizowało konkurs, od trzech miesięcy wysyłają mi gwarancję do telefonu. Jednak nie są w stanie sobie poradzić z tak błahą formalnością. Pierwsze tłumaczenie dlaczego nie dostałem w komplecie z telefonem gwarancji to powołanie się na regulamin, że w tym regulaminie nie ma mowy, że w zestawie znajduje się gwarancja a jedynie sam telefon. Na moje pytanie dlaczego dostałem ładowarkę i baterię skoro regulamin nie przywidywał tych elementów nie uzyskałem odpowiedzi. Po wielu rozmowach i mailach w końcu zostałem zapewniony, że gwarancja zostanie wysłana i następnie, że została wysłana, jednak nigdy do mnie nie dotarła. Nie otrzymuję również odpowiedzi na maile.
Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany sposób. Jednak to nie jest skuteczne w przypadku Inteligo.

Pozdrawiam
liliputek


W dniu 2011-06-29 21:37, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
Wystartowal blog korporacyjny PKO Banku Polskiego
http://www.bankowymokiem.pl

serdecznie zapraszam! :))


Data: 2011-06-30 21:38:28
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-06-29 22:59, news.home.net.pl wrote:
Witam
Ciekawe kiedy pojawiÄ… siÄ™ reklamy z Majewskim z kolejnym zerem.

Moja propozycja - zerowa jakość obsługi

Inteligo organizowało konkurs, od trzech miesięcy wysyłają mi gwarancję
do telefonu. Jednak nie są w stanie sobie poradzić z tak błahą
formalnością. Pierwsze tłumaczenie dlaczego nie dostałem w komplecie z
telefonem gwarancji to powołanie się na regulamin, że w tym regulaminie
nie ma mowy, że w zestawie znajduje się gwarancja a jedynie sam telefon.
Na moje pytanie dlaczego dostałem ładowarkę i baterię skoro regulamin
nie przywidywał tych elementów nie uzyskałem odpowiedzi. Po wielu
rozmowach i mailach w końcu zostałem zapewniony, że gwarancja zostanie
wysłana i następnie, że została wysłana, jednak nigdy do mnie nie
dotarła. Nie otrzymuję również odpowiedzi na maile.
Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany sposób.
Jednak to nie jest skuteczne w przypadku Inteligo.

Pozdrawiam
liliputek

Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi.
Mimo wszystko trudno jest w tak duzej instytucji (27 tysiecy osob) byc perfekcyjny. Ale warto to zmieniac.


--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-07-02 14:17:55
Autor: SÅ‚awek
Blog PKO Banku Polskiego
Użytkownik "MichaÅ‚ 'Amra' MacierzyÅ„ski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:

> Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany sposób.
> Jednak to nie jest skuteczne w przypadku Inteligo.
>
> Pozdrawiam
>liliputek

Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi.

No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-)
Jest tak:
Inteligo, Windows 7 Home 64bit, IE9

Wypełniam formularz przelewu jednorazowego.
W momencie gdy klikam w kalendarz i zmieniam datę przelewu na przyszłą WSZYSTKIE przyciski na ekranie za wyjątkiem WYCZYŚĆ stają się nieaktywne.
Nie mogę przelewu zatwierdzić, nie mogę użyć głównego menu, nie mogę się nawet wylogować.
Jeżeli nie użyję zmiany daty to wszystko jest OK (akurat zlecałem w sobotę na poniedziałek, więc mi rybka)

I tak mam od kilku dni (albo dłużej i nie zauważyłem)

Co jest?
Aktualizacja w Inteligo, aktualizacja Javy w kompie czy co?

-- SÅ‚awek

Data: 2011-07-02 22:15:29
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-07-02 14:17, SÅ‚awek wrote:
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:

> Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany
sposób.
> Jednak to nie jest skuteczne w przypadku Inteligo.
>
> Pozdrawiam
>liliputek

Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi.

No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-)
Jest tak:
Inteligo, Windows 7 Home 64bit, IE9

Wypełniam formularz przelewu jednorazowego.
W momencie gdy klikam w kalendarz i zmieniam datę przelewu na przyszłą
WSZYSTKIE przyciski na ekranie za wyjątkiem WYCZYŚĆ stają się nieaktywne.
Nie mogę przelewu zatwierdzić, nie mogę użyć głównego menu, nie mogę się
nawet wylogować.
Jeżeli nie użyję zmiany daty to wszystko jest OK (akurat zlecałem w
sobotę na poniedziałek, więc mi rybka)

I tak mam od kilku dni (albo dłużej i nie zauważyłem)

Co jest?
Aktualizacja w Inteligo, aktualizacja Javy w kompie czy co?

-- SÅ‚awek

A to bedzie muialo do poniedzialku poczekac ;)


--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-07-05 20:03:39
Autor: SÅ‚awek
Blog PKO Banku Polskiego
Użytkownik "MichaÅ‚ 'Amra' MacierzyÅ„ski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4e0f7c64$1@news.home.net.pl...

No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-)
Jest tak:
Inteligo, Windows 7 Home 64bit, IE9

Teraz sprawdziłem na Win XP, IE 8 - to samo

Wypełniam formularz przelewu jednorazowego.
W momencie gdy klikam w kalendarz i zmieniam datę przelewu na przyszłą
WSZYSTKIE przyciski na ekranie za wyjątkiem WYCZYŚĆ stają się nieaktywne.

A to bedzie muialo do poniedzialku poczekac ;)

Wtorek mija... ;-)

-- SÅ‚awek

Data: 2011-07-06 23:09:23
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Blog PKO Banku Polskiego
On 11-07-05 20:03, SÅ‚awek wrote:
A to bedzie muialo do poniedzialku poczekac ;)

Wtorek mija... ;-)

-- SÅ‚awek

temat zgloszony, rozpoznany, poprawiany :)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Blog PKO Banku Polskiego

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona