Data: 2011-06-29 22:59:47 | |
Autor: news.home.net.pl | |
Blog PKO Banku Polskiego | |
Witam
Ciekawe kiedy pojawią się reklamy z Majewskim z kolejnym zerem. Moja propozycja - zerowa jakość obsługi Inteligo organizowało konkurs, od trzech miesięcy wysyłają mi gwarancję do telefonu. Jednak nie są w stanie sobie poradzić z tak błahą formalnością. Pierwsze tłumaczenie dlaczego nie dostałem w komplecie z telefonem gwarancji to powołanie się na regulamin, że w tym regulaminie nie ma mowy, że w zestawie znajduje się gwarancja a jedynie sam telefon. Na moje pytanie dlaczego dostałem ładowarkę i baterię skoro regulamin nie przywidywał tych elementów nie uzyskałem odpowiedzi. Po wielu rozmowach i mailach w końcu zostałem zapewniony, że gwarancja zostanie wysłana i następnie, że została wysłana, jednak nigdy do mnie nie dotarła. Nie otrzymuję również odpowiedzi na maile. Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany sposób. Jednak to nie jest skuteczne w przypadku Inteligo. Pozdrawiam liliputek W dniu 2011-06-29 21:37, Michał 'Amra' Macierzyński pisze: Wystartowal blog korporacyjny PKO Banku Polskiego |
|
Data: 2011-06-30 21:38:28 | |
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński | |
Blog PKO Banku Polskiego | |
On 11-06-29 22:59, news.home.net.pl wrote:
Witam Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi. Mimo wszystko trudno jest w tak duzej instytucji (27 tysiecy osob) byc perfekcyjny. Ale warto to zmieniac. -- http://macierzynski.blip.pl/ |
|
Data: 2011-07-02 14:17:55 | |
Autor: SÅ‚awek | |
Blog PKO Banku Polskiego | |
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany sposób. Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi. No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-) Jest tak: Inteligo, Windows 7 Home 64bit, IE9 Wypełniam formularz przelewu jednorazowego. W momencie gdy klikam w kalendarz i zmieniam datę przelewu na przyszłą WSZYSTKIE przyciski na ekranie za wyjątkiem WYCZYŚĆ stają się nieaktywne. Nie mogę przelewu zatwierdzić, nie mogę użyć głównego menu, nie mogę się nawet wylogować. Jeżeli nie użyję zmiany daty to wszystko jest OK (akurat zlecałem w sobotę na poniedziałek, więc mi rybka) I tak mam od kilku dni (albo dłużej i nie zauważyłem) Co jest? Aktualizacja w Inteligo, aktualizacja Javy w kompie czy co? -- Sławek |
|
Data: 2011-07-02 22:15:29 | |
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński | |
Blog PKO Banku Polskiego | |
On 11-07-02 14:17, SÅ‚awek wrote:
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości grup A to bedzie muialo do poniedzialku poczekac ;) -- http://macierzynski.blip.pl/ |
|
Data: 2011-07-05 20:03:39 | |
Autor: SÅ‚awek | |
Blog PKO Banku Polskiego | |
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e0f7c64$1@news.home.net.pl...
No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-) Teraz sprawdziłem na Win XP, IE 8 - to samo Wypełniam formularz przelewu jednorazowego. A to bedzie muialo do poniedzialku poczekac ;) Wtorek mija... ;-) -- Sławek |
|
Data: 2011-07-06 23:09:23 | |
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński | |
Blog PKO Banku Polskiego | |
On 11-07-05 20:03, SÅ‚awek wrote:
A to bedzie muialo do poniedzialku poczekac ;) temat zgloszony, rozpoznany, poprawiany :) -- http://macierzynski.blip.pl/ |
|