Blog straszącego chama.

Data: 2011-04-27 22:22:17
Autor: Przemysław W
Blog straszącego chama.
Europoseł Janusz Wojciechowski skomentował na blogu krytyczne opinie, jakie ostatnio padały na temat możliwego powrotu PiS do władzy. I nie szczędził w komentarzu wulgarnych słów.

Na początku wpisu na blogu w Onet.pl europoseł Janusz Wojciechowski ostrzegł, że jego publikacja jest przeznaczona dla dorosłych czytelników, którzy nie są przeczuleni na punkcie językowej poprawności. Europoseł przytoczył najpierw wypowiedzi politycznych przeciwników PiS, np. Ryszarda Kalisza z SLD czy Antoniego Mężydły z PO, o konieczności delegalizacji PiS-u czy antysystemowym działaniu tej partii. Ale skupił się na wypowiedziach artystów.

Skrytykował nie tylko Zbigniewa Hołdys, ale i pisarza Andrzeja Stasiuka "Ci pisarze to naprawdę zuchy. Mimo grozy sytuacji i śmierci zaglądającej w oczy, Stasiuk jeszcze sobie żartuje i prowokuje krwawego potwora pisząc, że swojego barana, którego ma, nazwie "Smoleńsk". Ja mojego barana, którego nie mam, nie nazwę "Stasiuk", gdyż byłby to niesprawiedliwy despekt. I wcale nie dla Stasiuka" - pisze polityk PiS.

Na koniec Wojciechowski pisze "Jak wróci do władzy PiS - wtedy Miller, Niesiołowski, Pieronek, Kalisz Palikot, Hołdys i Stasiuk uciekną na Białoruś i poproszą Łukaszenkę o azyl. Jak wygra PiS, to nie pozwoli kraść. I tego się najbardziej k... boją!".

 http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/333217,wojciechowski-przeklina-na-blogu-i-atakuje-stasiuka.htmlI ty prostaku byłeś sędzią? Tfu!Przemek-- "Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-27 22:24:05
Autor: Przemysław W
Blog straszącego chama.
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/333217,wojciechowski-przeklina-na-blogu-i-atakuje-stasiuka.html

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-28 03:22:58
Autor: cirrus
Blog straszącego chama.
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ip9ttr$a3i$1inews.gazeta.pl...
[...]

To coś jak obserwator na psp.

--
stevep

Data: 2011-04-28 10:26:59
Autor: Leprechaun
Blog straszącego chama.

[...]

Mówiłem, że to jełop! Prezes tylko takimi się otacza!

BomBel

Blog straszącego chama.