Blog wyprawy nurkowo-akwarystycznej

Data: 2009-09-06 11:34:57
Autor: Piotr K.
Blog wyprawy nurkowo-akwarystycznej
Hej :)

Zapraszam na bloga wyprawy akwarystyczno-nurkowej, ktora wlasnie trwa w Dahab w Egipcie :)

http://babkiwegipcie.blog.onet.pl

Jestem czlonkiem Wroclawskiego Towarzystwa Akwarystycznego, i rownoczesnie nurkiem (niezrzeszonym ;) ), w ramach dzialalnosci towarzystwa nawiazalismy wspolprace z Dahab Marine Research Center (www.dmrc.info) oraz zdobylismy finansowanie projektu przez sponsora, firme Swist (www.swist.com.pl).

Projekt nazywa sie "Srodowiska zycia malych ryb babkowatych z rodziny Gobidae w Morzu Czerwonym", i obejmuje dokumentacje oraz mapowanie (takie sa przynajmniej plany) mikrosrodowisk, w ktorych zyja babki z rodzajow Trimma, Eviota, Pleurosicya i innych. Czas trwania wyprawy - 02.09.2009 - 23.09.2009.

Milego czytania! :)

Piotr K. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4398 (20090905) __________

Data: 2009-09-06 12:00:44
Autor: J.Kolina
Blog wyprawy nurkowo-akwarystycznej
Zapraszam na bloga wyprawy akwarystyczno-nurkowej, ktora wlasnie trwa w Dahab w Egipcie :)

Blog jest super tak jak anyvirowa sygnatórka.

Mam prośbę w imieniu naszego klubu, który prowadzi badania stochastyczne.
Jeśli zobaczycie pod wodą manty lub JD, proszę o maila z datą i ilością

Pozdarawiam

Ania

Data: 2009-09-06 13:46:10
Autor: Piotr K.
Blog wyprawy nurkowo-akwarystycznej
Blog jest super tak jak anyvirowa sygnatórka.

Ooops, sorry - powinienem ja usunac? Jesli tak, to jak to zrobic??

Mam prośbę w imieniu naszego klubu, który prowadzi badania stochastyczne.

A nie "statystyczne"? "Stochastyczny" znaczy mniej wiecej tyle co "przypadkowy"...

Jeśli zobaczycie pod wodą manty lub JD, proszę o maila z datą i ilością

Spoko - tylko jedno pytanie, co to jest "JD"...?

:) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4399 (20090905) __________

Data: 2009-09-06 14:55:37
Autor: Pszemol
"Piotr K." <pkviper@poczta.onet.pl> wrote in message news:h807gg$clt$1news.onet.pl...
Blog jest super tak jak anyvirowa sygnatórka.

Ooops, sorry - powinienem ja usunac? Jesli tak, to jak to zrobic??

Nie przejmuj się - Twoja nie bije tu rekordów.

Mam prośbę w imieniu naszego klubu, który prowadzi badania stochastyczne.

A nie "statystyczne"? "Stochastyczny" znaczy mniej wiecej tyle co "przypadkowy"...

:-)) No właśnie.

Jeśli zobaczycie pod wodą manty lub JD, proszę o maila z datą i ilością

Spoko - tylko jedno pytanie, co to jest "JD"...?

:)

Nie daj się wciągnąć w potyczki personalne na temat JD... moja dobra rada.

Data: 2009-09-06 17:35:05
Autor: Daniel
Piotr K. pisze:
Spoko - tylko jedno pytanie, co to jest "JD"...?

Janek "Dupa" D.

pozdro

Daniel

Data: 2009-09-06 20:18:53
Autor: Lukas

"J.Kolina" <nikkkoko@wpwrp.pl> wrote in message news:h801a4$s63$1news.onet.pl...
Mam prośbę w imieniu naszego klubu, który prowadzi badania stochastyczne.
Jeśli zobaczycie pod wodą manty lub JD, proszę o maila z datą i ilością

Kolina - wyrabiasz sie ;-)

Pozdr,
Lukas

Blog wyprawy nurkowo-akwarystycznej