Błogosławieństwo sukienkowych

Data: 2017-11-25 21:42:19
Autor: Yogi
Błogosławieństwo sukienkowych
Okazuje się, że marsz tzw "niepodległości" miał błogosławienstwo hierarchów kościelnych. Teraz rozumiem, dlaczego PiS chował ogon pod
siebie. Okazuje się też że nasz kochana Policja miała wyraźnie polecenie
ochraniania "marszu", a "likwidowania ognisk zapalnych" przeciwników
"marszu" oraz śledzenia uczestników opozycji. Na odprawach policjantów
polecenia są wyraźne: likwidować!  Czy za rok będzie powtórka demonstracji
faszyzmu za przyzwoleniem PiS, ochranianych przez posłusznych policjantów z
błogosławieństwem Kościoła?

Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2017-11-25 15:23:16
Autor: jacekbialy80
Błogosławieństwo sukienkowych
Cóż to za rewelacja?
Polski kler ma od dawna rozeznanie, skąd wiatry wieją. Dzisiaj chyba doszli do wniosku, że komuna upadła..

Data: 2017-11-25 20:15:36
Autor: japanizer
On Sunday, November 26, 2017 at 5:42:19 AM UTC+9, Yogi wrote:
Okazuje się, że marsz tzw "niepodległości" miał błogosławienstwo hierarchów kościelnych.

PiS i Kościół to nowa targowica. Jak kiedyś -- kołtuny u władzy razem z Kościołem.

Data: 2017-11-25 21:47:38
Autor: A. Filip
Błogosławieństwo sukienkowych - Pieronek błogosławił jť3ş×ü@؞Ś‡ez
Yogi <yogiboo@vp.pl> wrote:
[...]

Pieronek też pobłogosławił?  Polska zasłużyła na ten *CUD* ? :-)

Data: 2017-11-25 22:08:41
Autor: Yogi
Błogosławieństwo sukienkowych - Pieronek błogosławił Marsz Niepodległości?
Dnia Sat, 25 Nov 2017 21:47:38 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Yogi <yogiboo@vp.pl> wrote:
[...]

Uważasz, że to normalne? Ostatnio Rydzyk znów otrzymał dotację od rządu.Kto
rządzi naszym krajem? Watykan czy Toruń?

,,Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być
 zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo"  - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2017-11-26 09:21:39
Autor: A. Filip

Yogi <yogiboo@vp.pl> wrote:
[...]

Bo przecież powinna rządzić *wyłącznie* Bruksela! ;-)

Nienormalne jest że ty na grupie polityka traktujesz KRK jako monolit.
Takie (polityczne) podejście tylko czasem jest trafne.  W kwestii
Marszu Niepodległości nie jest.

PiS w końcu *kiedyś* przestanie rządzić i dla Rydzyka nastanie powtórka
ośmiu lat chudych pod rządami PO.  Rydzyk to przetrwał.

Błogosławieństwo sukienkowych