Blokada BIOS w Lenovo Thinkpad T400

Data: 2011-12-14 14:28:39
Autor: Nex@pl
Blokada BIOS w Lenovo Thinkpad T400
Można odczytać  hasło. Trzeba podpiąć się pod kość.

W dniu 2011-12-14 13:37, Piotr M pisze:
Witam.

Można jakąś poradę jak ściągnąć blokadę BIOS w Lenovo Thinkpad T400?
Ponoć wyjęcie baterii nie pomaga.

Dziękuję.

Data: 2011-12-14 14:59:47
Autor: Piotr M
Dnia 14-12-2011 o 14:28:39 Nex@pl <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał(a):

Można odczytać  hasło. Trzeba podpiąć się pod kość.

No właśnie coś może w tym temacie. Możesz dać jakieś info?

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-12-14 15:30:38
Autor: Vituniu
Blokada BIOS w Lenovo Thinkpad T400
No właśnie coś może w tym temacie. Możesz dać jakieś info?

Kiedys googlalem nieco pod katem bezpieczenstwa
"supervisor password" w moim leciwym T42:

http://sodoityourself.com/hacking-ibm-thinkpad-bios-password/

Wyszlo mi, ze na moje potrzeby jest calkiem bezpieczne :)

A zakladam, ze w T400 nie popsuli, a moze nawet poprawili...

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-12-15 09:28:38
Autor: Nex@pl
Blokada BIOS w Lenovo Thinkpad T400
dokładnie, siedzi tam nieco inny chip ale oznaczenie prawie identyczne.

Jeżeli jesteś z zach-pom to mógłbym ci pomóc :)

Data: 2011-12-15 09:44:25
Autor: Vituniu
Blokada BIOS w Lenovo Thinkpad T400
Jeżeli jesteś z zach-pom to mógłbym ci pomóc :)

Mnie? :P

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-12-15 17:22:10
Autor: Nex@pl
Blokada BIOS w Lenovo Thinkpad T400
Wątkodawcy ;-)

Data: 2011-12-15 18:30:50
Autor: Piotr M
Dnia 15-12-2011 o 09:28:38 Nex@pl <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał(a):

Jeżeli jesteś z zach-pom to mógłbym ci pomóc

Dzięki za dobrą wolę :) Jesteś spoko gość!

Niestety laptop jest w UK, ja jestem w Małopolsce, ale pochodzę z woj.  zachodniopomorskiego :D

Data: 2011-12-16 12:57:50
Autor: Nex@pl
W dniu 2011-12-15 18:30, Piotr M pisze:
[...]

:D To się nazywa globalizacja ;-)

Interfejs do ściągnięcia hasła to koszt kilku diód zenera i rezystorów. Schemat masz w podanym sodoityourself.

Blokada BIOS w Lenovo Thinkpad T400