Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Blokada EPGD (GDN)

Blokada EPGD (GDN)

Data: 2010-03-08 05:10:54
Autor: Anioł
Blokada EPGD (GDN)
Portal "pasazer.com" podal:

"Na lotnisku w Gdańsku doszło do awaryjnego lądowania małego samolotu
dyspozycyjnego, najprawdopodobniej jest to Mewa M-20, który służy w
Straży Granicznej; samolot po przyziemieniu blokuje pas startowy.
Przyczyną awaryjnego lądowania maszyny było niewypuszczenie podwozia.
Lotnisko im. Lecha Wałęsy zostało zamknięte.
Rejsy z Monachium i Frankfurtu zostały przekierowane do Warszawy.
Analogiczne rejsy powrotne i rejs z Warszawy do Gdańska mają status
rejsu zawieszonego lub odwołanego.
Maszyna się nie rozpadła, pilotowi nic się nie stało. Utrudnienia
potrwają jeszcze przez co najmniej 2 godziny."

Ciesze sie ze pilotowi nic sie nie stalo.

Pytanie zas mam nastepujace:
Co realnie dzieje się z pasażerami, którzy planowali dolecieć do
Gdańska, a wysiadają z samolotu np. w Poznaniu? Zmiana nie wynika z
winy przewoźnika, więc nie ponosi on za to odpowiedzialności. Czy
oznacza to jednak, że pasażer na własny koszt musi jechać dalej?

Pzdr
A.

Data: 2010-03-08 15:26:57
Autor: FD
Blokada EPGD (GDN)
Anioł pisze:

fotki
juz po postawieniu na kolka
http://p3c.pl/ww2/?p=241

Data: 2010-03-08 14:45:08
Autor: Jacek Osiecki
Blokada EPGD (GDN)
Dnia Mon, 08 Mar 2010 15:26:57 +0100, FD napisał(a):
Anioł pisze:
fotki
juz po postawieniu na kolka
http://p3c.pl/ww2/?p=241

Jaki jest sens robienia zdjęć, jeśli są brandowane tak że g* na nich widać? :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2010-03-08 08:00:18
Autor: Barnaba
Blokada EPGD (GDN)
On 8 Mar, 15:45, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:
Dnia Mon, 08 Mar 2010 15:26:57 +0100, FD napisał(a):

> Anioł pisze:
> fotki
> juz po postawieniu na kolka
>http://p3c.pl/ww2/?p=241

Jaki jest sens robienia zdjęć, jeśli są brandowane tak że g* na nich widać? :)

Rzeczywiscie marnie to zrobili, mogli dac na dole. Idealnie by sie
wpasowalo w snieg :)

--
Pozdrawiam,
Barnaba

Data: 2010-03-08 18:41:21
Autor: FD
Blokada EPGD (GDN)
Barnaba pisze:

Rzeczywiscie marnie to zrobili, mogli dac na dole. Idealnie by sie

zrobili to bardzo dobrze.... we wlasnym interesie
przeciez to agencja foto....
chcesz wieksze - kup

Data: 2010-03-10 20:08:56
Autor: Jacek Osiecki
Blokada EPGD (GDN)
Dnia Mon, 08 Mar 2010 18:41:21 +0100, FD napisał(a):
Barnaba pisze:
Rzeczywiscie marnie to zrobili, mogli dac na dole. Idealnie by sie
zrobili to bardzo dobrze.... we wlasnym interesie
przeciez to agencja foto....

No, mogli w ogóle nie dawać zdjęć - bo na tych nic nie widać :)
Tak to tylko pokazali że nie potrafią nałożyć znaków wodnych na zdjęcia...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2010-03-10 22:36:48
Autor: 954
Blokada EPGD (GDN)

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhpfv2n.3qa.joshuatau.ceti.pl...
Dnia Mon, 08 Mar 2010 18:41:21 +0100, FD napisał(a):
Barnaba pisze:
Rzeczywiscie marnie to zrobili, mogli dac na dole. Idealnie by sie
zrobili to bardzo dobrze.... we wlasnym interesie
przeciez to agencja foto....

No, mogli w ogóle nie dawać zdjęć - bo na tych nic nie widać :)
Tak to tylko pokazali że nie potrafią nałożyć znaków wodnych na zdjęcia...

Pozdrawiam,
-- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Prosze

http://skrzydla.org/news.php?nid=15

Data: 2010-03-11 16:02:35
Autor: jakistam
Blokada EPGD (GDN)
Witam,

Przy okazji tego zdarzenia mam pytanie o lądowanie bez podwozia.
Dlaczego takie lądowanie odbywa się na betonowym czy asfaltowym pasie a
nie na trawie? Czy tak jest bezpieczniej, nawet przy iskrach?
Pozdr
M.

Data: 2010-03-11 18:40:40
Autor: Przemysław Bernat
Blokada EPGD (GDN)
Dnia Thu, 11 Mar 2010 16:02:35 +0100, jakistam napisał(a):

Przy okazji tego zdarzenia mam pytanie o lądowanie bez podwozia.
Dlaczego takie lądowanie odbywa się na betonowym czy asfaltowym pasie a
nie na trawie? Czy tak jest bezpieczniej, nawet przy iskrach?

W tym przypadku wszystko wskazuje na to, że załoga dowiedziała się o braku
podwozia dopiero, gdy śmigła walnęły o pas :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-03-11 22:40:41
Autor: Janusz Pabłocki
Blokada EPGD (GDN)
> W dniu 2010-03-11 18:40, Przemysław Bernat pisze:
W tym przypadku wszystko wskazuje na to, że załoga dowiedziała się o braku
podwozia dopiero, gdy śmigła walnęły o pas :-)

Ty tak na poważnie?

--
Janusz

Data: 2010-03-12 12:22:28
Autor: Przemysław Bernat
Blokada EPGD (GDN)
Dnia Thu, 11 Mar 2010 22:40:41 +0100, Janusz Pabłocki napisał(a):

 > W dniu 2010-03-11 18:40, Przemysław Bernat pisze:
W tym przypadku wszystko wskazuje na to, że załoga dowiedziała się o braku
podwozia dopiero, gdy śmigła walnęły o pas :-)

Ty tak na poważnie?

Dlaczego nie? Wszystko wskazuje, że załoga nie miała pojęcia, że ląduje bez
podwozia:
- nie zgłaszali lądowania awaryjnego
- lądowali na pasie, a nie na trawniku obok
- do samego końca silniki pracowały
- lądowali na czynnym lotnisku komunikacyjnym, czym spowodowali konkretne
zamieszanie: odwołane, przesunięte loty: ładnie to kosztowało. A całkiem
niedaleko mieli Gdynię Babie Doły, gdzie nie spowodowaliby takiego
zamieszania
Trudno spekulować o przyczynach: czy awaria, czy zapomnieli o wysunięciu
podwozia, ale niewiarygodne jest, by tak sobie beztrosko walnęli w betonowy
pas z pracującymi silnikami.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Blokada EPGD (GDN)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona