Data: 2010-03-11 16:02:35 | |
Autor: jakistam | |
Blokada EPGD (GDN) | |
Witam,
Przy okazji tego zdarzenia mam pytanie o lądowanie bez podwozia. Dlaczego takie lądowanie odbywa się na betonowym czy asfaltowym pasie a nie na trawie? Czy tak jest bezpieczniej, nawet przy iskrach? Pozdr M. |
|
Data: 2010-03-11 18:40:40 | |
Autor: Przemysław Bernat | |
Blokada EPGD (GDN) | |
Dnia Thu, 11 Mar 2010 16:02:35 +0100, jakistam napisał(a):
Przy okazji tego zdarzenia mam pytanie o lądowanie bez podwozia. W tym przypadku wszystko wskazuje na to, że załoga dowiedziała się o braku podwozia dopiero, gdy śmigła walnęły o pas :-) -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-03-11 22:40:41 | |
Autor: Janusz Pabłocki | |
Blokada EPGD (GDN) | |
> W dniu 2010-03-11 18:40, Przemysław Bernat pisze:
W tym przypadku wszystko wskazuje na to, że załoga dowiedziała się o brakuTy tak na poważnie? -- Janusz |
|
Data: 2010-03-12 12:22:28 | |
Autor: Przemysław Bernat | |
Blokada EPGD (GDN) | |
Dnia Thu, 11 Mar 2010 22:40:41 +0100, Janusz Pabłocki napisał(a):
> W dniu 2010-03-11 18:40, Przemysław Bernat pisze: Dlaczego nie? Wszystko wskazuje, że załoga nie miała pojęcia, że ląduje bez podwozia: - nie zgłaszali lądowania awaryjnego - lądowali na pasie, a nie na trawniku obok - do samego końca silniki pracowały - lądowali na czynnym lotnisku komunikacyjnym, czym spowodowali konkretne zamieszanie: odwołane, przesunięte loty: ładnie to kosztowało. A całkiem niedaleko mieli Gdynię Babie Doły, gdzie nie spowodowaliby takiego zamieszania Trudno spekulować o przyczynach: czy awaria, czy zapomnieli o wysunięciu podwozia, ale niewiarygodne jest, by tak sobie beztrosko walnęli w betonowy pas z pracującymi silnikami. -- Pozdrawiam, Przemek |
|