Data: 2009-11-13 21:12:29 | |
Autor: Peter K!SS | |
[TECH] Blokada ETA w Bomberach - ile skoku? | |
Witam i pytam:
- po włączeniu blokady ETA i bardzo mocnym naciśnięciu na widelec ile pozostaje Wam wysuniętych goleni górnych? Kupiłem amortyzator Marzocchi Bomber Z1 Sport ETA 2006. Nominalnie ma on 150 mm skoku. Po przekręceniu dźwigni blokady i naciśnięciu (kilkakrotnym) z całej siły amortyzator skraca skok do 100 mm i... więcej nie udaje mi się go "ubić". Do tej pory jeździłem z Bomberem Z1 MCR 2001 (130 mm) i w nim po skompresowaniu zostawało raptem 30 mm wysuniętych goleni górnych. Pozdrawiam - Piotr |
|
Data: 2009-11-13 22:45:42 | |
Autor: mocniak | |
[TECH] Blokada ETA w Bomberach - ile skoku? | |
Użytkownik Peter K!SS napisał:
Witam i pytam: Tzn. amor się podnosi, czy jest zbyt twardy, aby dalej go ubić? Jeżeli się podnosi, to masz za mało oleju, jeżeli jest zbyt twardy spuść powietrze, czy co tam masz. -- Mocniak |
|
Data: 2009-11-13 23:02:20 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
[TECH] Blokada ETA w Bomberach - ile skoku? | |
On 2009-11-13, Peter K!SS wrote:
Witam i pytam: Maksymalnie, ile "wsysa" moja ETA (wideĹ 130mm), to 4-5cm (nie pamiÄtam dokĹadnie). KiedyĹ testowaĹem na spuszczonym poiwetrzu i chyba byĹa w stanie wsysnÄ Ä 6cm, ale mogĹo mi siÄ pomyliÄ. KupiĹem amortyzator Marzocchi Bomber Z1 Sport ETA 2006. Nominalnie ma on 150 Do tego to wĹaĹnie sĹuĹźy. Nie ma robiÄ masakry z geometrii, ale na tyle obniĹźyÄ wideĹ, Ĺźeby daĹo siÄ swobodnie podjeĹźdĹźaÄ. ZresztÄ , ja tam przestaĹem lubiÄ swojÄ ETÄ. Niby wszystko fajnie, ale nadaje siÄ tylko na rĂłwne podjazdy, bo na kamulcach czy korzeniach mocno traci czuĹoĹÄ, a co za tym idzie przyczepnoĹÄ. Do tej pory jeĹşdziĹem z Bomberem Z1 MCR 2001 (130 mm) i w nim po O ile dobrze wygooglaĹem, to w tym modelu nie byĹa ETA, tylko ECC. WiÄc stÄ d zapewne inne dziaĹanie. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |