Blokada Skuter Peugeot Ludix i inny problem

Data: 2013-08-09 07:27:59
Autor: krystian16143
Blokada Skuter Peugeot Ludix i inny problem
Witam, mam pytanie. jak odblokować blokade w skuterze Peugeot ludix ?
skuter ma przejechane 15tyś km. Ostatnio tato powiedział mi, że skuter nie ma ściągniętej ani jednej blokady a jedzie 65km/1h !! ^^
Mam też inny problem. otóz licznik mi nie działa ( prędkość mierzyłem w ten sposób, że mój kuzyn jechał obok mnie swoim chinolem i docisnąłem na moim 65km/1h a tak dokładnie to 66 prawie 67 ) nie wiem jak to naprawić. Wiecie może o co chodzi ? Proszę też o informacje jak ściągnąć tą blokade ^^...

Z góry dziękuje i szerokości !
Pozdro z Strzelina --

Data: 2013-08-09 07:57:24
Autor: Adam Wysocki
krystian16143 <oopp@_nospam_poczta.pl> wrote:

skuter ma przejechane 15tyś km.

Niezły wynik.

Mam też inny problem. otóz licznik mi nie działa ( prędkość mierzyłem w ten sposób, że mój kuzyn jechał obok mnie swoim chinolem i docisnąłem na moim 65km/1h a tak dokładnie to 66 prawie 67 )

Licznik w chinolu pewnie też nie działa. Sprawdź GPS-em, to się zdziwisz.

Proszę też o informacje jak ściągnąć tą blokade ^^...

Odnośnie licznika: użyj mózgu, to naprawdę nie jest skomplikowany mechanizm.

Odnośnie blokady: użyj Google.

http://motogof.tumblr.com/

Blokada Skuter Peugeot Ludix i inny problem