Blokada Xena XN 14 w Suzuki SV 650

Data: 2010-06-18 22:40:14
Autor: Hinek
Blokada Xena XN 14 w Suzuki SV 650
Użytkownik "Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> napisał

Ewentualnie jakie jeszcze blokady z alarmem warto wziąć pod uwagę (warunek - akceptowane przez ubezpieczycieli przy AC

Blokady na tarcze nie maja znaczenia dla ubezpieczyciela.
To ze alarm w blokadzie jest zabezpieczeniem dla zapominalskich, a
zlodziejowi w niczym nie przeszkodzi to pewnie wiesz..
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-06-19 15:25:10
Autor: newrom
On Fri, 18 Jun 2010 22:40:14 +0200, "Hinek" <hinek@tlen.pl> wrote:

Blokady na tarcze nie maja znaczenia dla ubezpieczyciela.

Bzdura. vide Disc lock ABUS w PZU.

zlodziejowi w niczym nie przeszkodzi to pewnie wiesz..

Ale przeszkadza ogladaczom-gowniarzom. Bo zlodziejowi to nie
przeszkodzi nawet przypiecie lancuchem do slupa WN.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-06-20 23:01:33
Autor: marider
Hinek pisze:
[...]

Nie?! A moja Xena wlasnie przepedzila zlodziejaszkow mojej ex-R1 ktorzy teraz sobie siedza i mam nadzieje dlugo stamtad nie wyjda ;) Fakt ze Xene rozpieprzyli lomem ale wyciagnac moto juz nie zdarzyli wiec moim zdaniem warto wydac na to kase niz stracic moto warte duuuzo wiecej ;]

Pzdr

PS: Zobacz jaki ma rozmiar trzpienia i kupuj najwiekszy jaki pasuje.
--
marider
Wsciekla Rn19 + dodatki

Blokada Xena XN 14 w Suzuki SV 650