Blokada czy awaria ?

Data: 2011-06-13 11:34:06
Autor: mech
Blokada czy awaria ?
On 2011-06-13 10:34, Xiant wrote:
Zwalniam do ok 100, potem gaz i taki sam objaw przy tej samej predkosci,
obroty do 3000. Rozpedzil sie do max 160 km.h ale to juz bylo lekko z
gorki.
Wg mnie turbina Ci nie działa, może ją przeładowało i komputer ją wyłączył. Nie zapaliła Ci się check engine na desce?

Pozdrawiam,
mech

Data: 2011-06-13 11:51:48
Autor: Xiant
Blokada czy awaria ?
W dniu 2011-06-13 11:34, mech pisze:
On 2011-06-13 10:34, Xiant wrote:
[...]

Witam

Nie, nigdy nie bylo nic takiego, zadnych kontrolek z silnika.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2011-06-13 18:35:08
Autor: Tomasz Pyra
Blokada czy awaria ?
On 2011-06-13 10:34, Xiant wrote:
[...]

A po przekręceniu kluczyka, ale przed uruchomieniem silnika pali Ci się kontrolka silnika?

Data: 2011-06-14 23:02:39
Autor: Xiant
Blokada czy awaria ?
On 2011-06-13 10:34, Xiant wrote:
[...]

Tak, jest pomaranczowy znaczek. Po zaplonie gasnie. Cos to wrozy ? :)

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2011-06-15 12:19:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
Blokada czy awaria ?
On 2011-06-14, Xiant <xiant@-nospam-poczta.onet.pl> wrote:

[...]

To wróży, że przynajmniej kontrolkę masz sprawną :)

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/