'Blokada na karcie' po angielsku?

Data: 2014-12-18 07:28:32
Autor: 666
'Blokada na karcie' po angielsku?
Jaki jest specjalistyczny termin na okre¶lenie blokady dokonanej przez sprzedawcê na karcie (p³atniczej, kredytowej)?

Data: 2014-12-18 10:29:19
Autor: Pete
'Blokada na karcie' po angielsku?
W dniu 2014-12-18 o 07:28,  666 pisze:
Jaki jest specjalistyczny termin na określenie blokady dokonanej przez
sprzedawcę na karcie (płatniczej, kredytowej)?
http://en.wikipedia.org/wiki/Authorization_hold

--
Pete

Data: 2014-12-18 14:57:09
Autor: 666
'Blokada na karcie' po angielsku?
Na wikipedię trafiłem, ale jak napiszę sprzedawcy z krainy hamburgerów, że mam na karcie Authorization Hold dla tej transakcji, to bezmózgowiec (co wynika z innej korespondencji, Boże jak tamten kraj umiał wysłać ludzi na Księżyc) pomyśli, że jestem w Guantanamo co najmniej.

-- -- -
http://en.wikipedia.org/wiki/Authorization_hold

Data: 2014-12-18 15:28:38
Autor: Pete
W dniu 2014-12-18 o 14:57,  666 pisze:
[...]

Ten kraj się zatrzymał na etapie żelazka, więc co się mu dziwisz :P

--
Pete

Data: 2014-12-18 16:53:47
Autor: 666
'Blokada na karcie' po angielsku?
Nie dziwiÄ™, "Your order has been cancelled".
I my im pomogliśmy w Iraku, eeeehhh...

-- --