Blokada parkingowa "słupek"

Data: 2010-10-31 19:01:59
Autor: =Mich=
Blokada parkingowa "słupek"
Witam
Po ostatnim problemie wejscia do domu przez jakiego¶ $%#$%#$%, który zastawił mi drzwi postanowiłem zamocować przed domem jakie¶ blokady. Ze względu, iż posesja znajduje sie w centrum miasta nie chce żadnych łańcuszków ani takich tam.
Wyszukałem cos takiego
http://sklep.szymkowiak.pl/product-pol-224-Slupek-parkingowy-z-systemem-Serrubloc.html
Potrzebuję tego 5szt i wydatek około 4ty¶ to dla mnie trochę za dużo.
Nie musi być zamykane na klucz, ważne żeby po złożeniu nic nie wystawało.
My¶lałem o jakiej¶ rurze w rurze - wyci±gam, przekręcami jest, przekręcam i się chowa.
Niestety nie mam pojęcia jak zabezpieczyć przed piaskiem, żeby się nie zablokowało jak będzie rozłożone

A może ma kto¶ namiar na co¶ podobnego, tyle że taniej?

Pozdrawiam

Data: 2010-10-31 19:13:51
Autor: Papkin
Blokada parkingowa "słupek"

A może ma kto¶ namiar na co¶ podobnego, tyle że taniej?

Zwykle pacholki drogowe, nikt nie bedzie na sile tego przestawial by zaparkowac. Chyba ze ktos ukradnie, zawsze mozna wypelnic je betonem od srodka :D

Data: 2010-10-31 20:57:35
Autor: Piter
Blokada parkingowa "słupek"
na  ** p.m.s **  =Mich= pisze tak:

http://sklep.szymkowiak.pl/product-pol-224-Slupek-parkingowy-z-syst
emem-Serrubloc.html

OMG jakie ceny. Strach w cokolwiek pukn±ć.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2010-10-31 21:44:02
Autor: Jacek_P
Blokada parkingowa "słupek"
=Mich= napisal:
http://sklep.szymkowiak.pl/product-pol-224-Slupek-parkingowy-z-systemem-Serrubloc.html
Potrzebuję tego 5szt i wydatek około 4tyś to dla mnie trochę za dużo.

Ze złota to robią?!

Nie musi być zamykane na klucz, ważne żeby po złożeniu nic nie wystawało.
Myślałem o jakiejś rurze w rurze - wyciągam, przekręcami jest, przekręcam i się chowa.

Zerknij na to:
http://www.blokadyparkingowe.com.pl/z6.htm

Cena 125 zł/szt, więc 5 sztuk to będzie TANIEJ niż tamten JEDEN.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-11-01 12:00:51
Autor: NotBear
Blokada parkingowa "słupek"
W dniu 2010-10-31 22:44, Jacek_P pisze:
http://www.blokadyparkingowe.com.pl/z6.htm

Cena 125 zł/szt, więc 5 sztuk to będzie TANIEJ niż tamten JEDEN.

Miałem wersję Z5. Na moje oko Z6 ma taką sama konstrukcje. Nie polecam. Zaczep i zamek znajduja sie bardzo blisko zawiasu, a w styosunku do tego caly slupek stanowi znacznie dluzsze ramie. Po paru miesiacach wszystko sie rozchwialo. Do tego dochodzi mala podstawa, rowniez podatna na wyrwanie z podloza.

Z tego co widze na stronie producent chyba probuje poprawiac bledy rezygnujac z zamka z zatrzaskiem na rzecz zwyklej klodki lub wiekszej podstawy i podporki.

--
NotBear

Data: 2010-10-31 23:12:10
Autor: $M$
Blokada parkingowa "słupek"
A może ma kto¶ namiar na co¶ podobnego, tyle że taniej?

Wykopujesz dołek, zalewasz go betonem wstawiaj±c kawał rury.
Jak zaczyna tężeć wyjmujesz słupek i czekasz aż beton stężeje do końca.
Masz dziurę w ziemi w któr± możesz znów włożyć a potem wyj±ć słupek.
Jako "blokada przeciwparkingowa" będzie działać idealnie,
tylko rurę bym też naładował betonem żeby była cięższa ;-).
    Rozwi±zanie na pewno niezbyt eleganckie, ale jakże tanie :-)

Pozdrawiam
$M$

Data: 2010-11-01 10:10:15
Autor: Jacek_P
Blokada parkingowa "słupek"
$M$ napisal:
Wykopujesz dołek, zalewasz go betonem wstawiając kawał rury.
Jak zaczyna tężeć wyjmujesz słupek i czekasz aż beton stężeje do końca.
Masz dziurę w ziemi w którą możesz znów włożyć a potem wyjąć słupek.
    RozwiÄ…zanie na pewno niezbyt eleganckie, ale jakĹĽe tanie :-)

Ba! A jakie popularne w egipskich 'resortach' ;)

U nas niekoniecznie siÄ™ sprawdzi. Hint: zamarzajÄ…ca woda.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-11-01 10:44:04
Autor: megrims
Blokada parkingowa "słupek"
W dniu 2010-10-31 19:01, =Mich= pisze:
[...]

Koleżance kiedy¶ zastawiał facet regularnie wyjazd z posesji.
Pewnego dnia co¶ w niej pękło i wlała mu w otwory wentylacyjne
na podszybiu litr mleka. Nie namawiam nikogo do takich praktyk,
ale jako¶ ten samochód przestał tam parkować, a po pewnym
czasie znikn±ł zupełnie.

Data: 2010-11-01 12:15:32
Autor: MadMan
Blokada parkingowa "słupek"
Dnia Sun, 31 Oct 2010 19:01:59 +0100, =Mich= napisał(a):

Wyszukałem cos takiego
http://sklep.szymkowiak.pl/product-pol-224-Slupek-parkingowy-z-systemem-Serrubloc.html

A nie lepiej po prostu
http://sklep.szymkowiak.pl/product-pol-99-Motyl-Blokada-na-klodke-ocynkowana.html
?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-01 23:38:27
Autor: P_ablo
Blokada parkingowa "słupek"
Użytkownik "=Mich=" <m_bakowski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iakauo$arq$1news.onet.pl...
> A może ma kto¶ namiar na co¶ podobnego, tyle że taniej?

To co pokazales, to naprawde solidna konstrukcja i dlatego taka cena.

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=blokada+parkingowa&order=p

Szukaj czegos z zamkiem/kludka wysoko aby nie bylo jaj z otwieraniem zima.
Tak zeby nic nie wystawalo moze byc ciezko...

--
Picasso

Blokada parkingowa "słupek"