Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)

Data: 2015-09-08 17:32:37
Autor: ToMasz
Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)
W dniu 08.09.2015 o 15:14, jodle@tlen.pl pisze:
Witam,
W wiekszosci central stacjonarnych (Siemens EWSD, Alcatel S-12, Lucent 5ESS) funkcjonuje *26# - nazywa sie to madrze Do Not DIsturb.
W sieciach GSM funkcjonuje  *35*KKKK*16#  -  blokada przychodzacych smsów  oraz  *35*KKKK#  -  blokada przychodzacych smsów, faxów i danych (ale nie polaczen glosowych).
W roamingu dziala  *351*KKKK#  -  blokada absolutnie wszystkich polaczen przychodzacych  oraz  *351*KKKK*11#  -  blokada polaczen przychodzacych oprócz smsów.
Moje pytanie brzmi: jakim kodem zablokowac przychodzace polaczenia glosowe w kraju? (Byloby dobrze, gdyby w tym czasie smsy dochodzily - a wiec taki odpowiednik  roamingowego  *351*KKKK*11#).
Aktualnie stosuje rozwiazanie zastepcze:  *21*228059302#, ale wolalbym cos typu *35.
W biurach obslugi odpowiadaja, ze nie ma takiej mozliwosci, bo przeciez nie przyznaja sie ze sami nie wiedza. - Leon

1. Co to jest KKKK, bo sam bym wykorzystał?
2. To co  chcesz osiÄ…gnąć mozesz zrobić tak:

numer który ma nie odbierać rozmów a odbierac smsy, przekierowujesz na inny numer telefonu. Efekt będzie taki, że rozmowy będą przekierowane bez pozostawiania śladu, smsy będą dochodziły. Zadbaj aby tego drugiego telefonu nikt nie odbierał, bo TWÓJ pierwszy numer za to zapłaci. (da się to tanio obejśc)

ToMasz

Data: 2015-09-08 14:03:27
Autor: León J
El martes, 8 de septiembre de 2015, 17:32:40 (UTC+2), ToMasz  escribió:
> [...]
> W biurach obslugi odpowiadaja, ze nie ma takiej mozliwosci, bo przeciez nie przyznaja sie ze sami nie wiedza. - Leon

1. Co to jest KKKK, bo sam bym wykorzysta³?
2. To co  chcesz osi±gn±æ mozesz zrobiæ tak:

numer który ma nie odbieraæ rozmów a odbierac smsy, przekierowujesz na inny numer telefonu. Efekt bêdzie taki, ¿e rozmowy bêd± przekierowane bez pozostawiania ¶ladu, smsy bêd± dochodzi³y. Zadbaj aby tego drugiego telefonu nikt nie odbiera³, bo TWÓJ pierwszy numer za to zap³aci. (da siê to tanio obej¶c)

ToMasz

Ad 1. KKKK to indywidualny kod dostepu (domyslnie u wiekszosci operatorów 0000).
Ad 2. Dokladnie tak wlasnie teraz robie: *21*228059302#,  ale mam niekwestionowana pewnosc, ze mozna to uzyskac bez przekierowania a wlasnie poprzez odpowiedni kod USSD  *35*KKKK*??# i pytam o te ??  Jak na razie skanowanie kolejnych ?? nie dalo rezultatu (poza tym, ze ??=16 wlacza blokade odbierania smsów). - Leon

Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)