Blokada skrzyni na "2" w SV650

Data: 2014-11-02 13:40:31
Autor: Grzybol
Blokada skrzyni na "2" w SV650

Użytkownik "Grzybol" <grzybekkkkk@wp.pl> napisał w wiadomości news:m2thuq$ukk$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "micklu" <micklu@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
Siemka
dojeżdżając do skrzyżowania zredukowałem do "1" jako że jechałem z 20
km/h  a światło się zmieniło zmieniłem wrzuciłem na "2" z użyciem
sprzęgła bez  żadnego zgrzytu po około 50m musiałem się zatrzymać by
ustąpić  pierwszeństwa i już nie mogłem zrzucić na luz ani przełączyć na "3".  Sprzęgło działa silnik działa nic nie chrupie nic nie rzęzi a moto ma tylko "2" masakra jakaś.
Próbowałem przy zgaszonym silniku popychając moto do przodu i do tyłu dokonać zmiany i z sprzęgłem i bez i skutek identyczny dalej mam tylko "2" zapiętą na sztywno :-(.
Może ktoś wie ki ciort mnie dopadł i co można z tym zrobić?
Z góry dzięki.

Na &#8222;2&#8221 biegu to chyba moto zapierdala 1500km/h...

-- Grzybol

Blokada skrzyni na "2" w SV650