Data: 2010-08-07 09:33:57 | |
Autor: MichałG | |
Blokada tylnego koła | |
Piotr M pisze:
Witam. zabezpieczenie roweru tylko w ten sposób to sobie nawet nie wyobrażam, ale jeżeli jest to montowane seryjnie to jakiś sens musi mieć, może w innych krajach bardziej "rowerowo rozwiniętych cywilizacyjnie" i bogatszych. Może, zanim wypowidzą się praktycy od zabezpieczania roweru w mieście, potwierdze ostatnie zdanie. Wiekszość rowerów miejskich (czyli wiekszość rowerów w ogóle) w Danii i Szwecji ma takie zabezpieczenia. Może inna kultura prawna? np. na widok kogoś niosącego rower z podniesionym tylnym kołem zawiadamia sie (na wszelki wypadek) policje? Sa kraje gdzie nie jest ona uważana za wroga... a w dodatku działa sprawnie. Jakoś nie widze tego u nas... http://picasaweb.google.pl/lh/photo/sp6NF61FrWVaSNPDKhGFeQ?feat=directlink -- Pozdrawiam Michał |
|
Data: 2010-08-07 13:12:44 | |
Autor: Norbert | |
Blokada tylnego koła | |
potwierdze ostatnie zdanie. Wiekszość rowerów miejskich (czyli wiekszość rowerów w ogóle) w Danii i Szwecji ma takie zabezpieczenia. Może inna W Szwecji wiekszosc rowerow ma tylko blokade tylnego kola i to wystarczy. Niestety w zwiazku z naplywem wyznawcow allaha, a i Polakow pewnie tez widywalem linki juz i ulocki. till exempel Uppsala centralstation http://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:Uppsala_Central_cyklar.jpg Jak to widzialem na zywo to nie moglem uwierzyc :) Pozdrawiam Norbert |
|
Data: 2010-08-07 14:14:32 | |
Autor: MichałG | |
Blokada tylnego koła | |
Norbert pisze:
potwierdze ostatnie zdanie. Wiekszość rowerów miejskich (czyli wiekszość rowerów w ogóle) w Danii i Szwecji ma takie zabezpieczenia. Może inna typowy widok... http://picasaweb.google.pl/lh/photo/_LiO2DVvPeE7fHhg6CFdew?feat=directlink ale u-locki służyły czesto do spięcia koła z ramą ... ;) -- Pozdrawiam michał |
|