Blokady Suzuki Ts 50

Data: 2013-10-06 21:49:41
Autor: Samuel12x
Blokady Suzuki Ts 50
Witam 2 dni temu nabyłem Suzuki ts 50 jest one z rocznika 1996.Motor wizualnie jak i technicznie sprawny. Problem polega na tym ze moto jedzie tylko 50 km/h i obroty kręcą się max do 6-7 tys. gdzie w innych do 12 tys. i nie wiem czy ona  posiada jakieś blokady czy  coś. Nie wiem jak to odblokować . Na  5 biegu moto dostaje muła nie wkręca się na dobre obroty Nie znam się na tych blokadach dlatego proszę was o pomoc . Mogę  wysłać zdjęcia moto jeśli by ktoś chciał . Proszę o bardzo pilną pomoc.Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam .
Kontakt:
Skeyp: SamSty123
GG: 3084262
i oczywiście codziennie lukam na stronkę:)
Ps:Zapomniałem dodać ze cross chłodzony powietrzem :)
:)

Data: 2013-10-09 10:48:48
Autor: pk
Blokady Suzuki Ts 50
W dniu niedziela, 6 października 2013 23:49:41 UTC+2 użytkownik Samuel12x napisał:

i oczywiście codziennie lukam na stronkę:) Tylko że my jesteśmy usenet i nie mamy stronki. Zostań przy tym 50 km/h, na tyle masz papiery. Po Ci kłopoty z prawem?

KJ

Data: 2013-10-12 16:51:34
Autor: Samuel12x
Blokady Suzuki Ts 50
pk@benefitit.pl napisal

napisał:

i oczywiście codziennie lukam na stronkę:)

Tylko że my jesteśmy usenet i nie mamy stronki.

Zostań przy tym 50 km/h, na tyle masz papiery. Po Ci kłopoty z prawem?

KJ
  Suzuki już na sprzedanie bo szkoda zeby sie niszczyło a ja nie mam czasu jezdzić --

Blokady Suzuki Ts 50