[Wawa] Blokady policyjne

Data: 2009-08-26 17:59:03
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
[Wawa] Blokady policyjne
Regularnie na Trasie Siekierkowskiej i na Puławskiej koło Wyścigów
policja urządza sobie nocne blokady.
Przepuszczają wybranych, reszcie każą się ustawiać w kolejce
i "trzepią".

Na siekierkach to nawet ostatnio widziałem, notabene po raz pierwszy - rozstawili "Kontrola policyjna".

Ale byłem niegodzien żeby się załapać ;-)
Notabene chyba nikt nie był interesujący, bo nikogo nie chcieli sprawdzać. Może na kogoś polowali?

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-08-26 21:18:51
Autor: scob