Blokady uslug w t-mobile

Data: 2013-02-20 17:09:25
Autor: J.F
Blokady uslug w t-mobile
Wbrew narzekaniom co poniektorych demobil troche mysli o klientach i zlozyl calkiem przyzwoita oferte.
I juz mialem brac ... kiedy sobie przypomnialem jak to te androidowe programy zachlannie wysysaja z klienta zlotowki.

Czy T-mobile oferuje blokade podobna jak w Plusie, ze nawet jak program wysle platnego sms, to i tak zostanie on przez operatora zignorowany ?

k*, to powinno sie dac w systemie zablokowac, ale widac obowiazujacy model biznesowy jest inny.

J.

Data: 2013-02-20 18:59:31
Autor: Irokez
Blokady uslug w t-mobile
Uytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:5124f537$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak program wyle? nie rozumiem.
Po prostu jest blokada premium SMS i tyle, czy to program czy Ty z placa, nie wylesz i ju.

--
Irokez

Data: 2013-02-20 19:32:33
Autor: $heikh el $hah
Blokady uslug w t-mobile
W dniu 2013-02-20 18:59, Irokez pisze:
Po prostu jest blokada premium SMS i tyle, czy to program czy Ty z
placa, nie wyślesz i już.

Tak jest np. w Orange. Na koncie www można poustawiać niemal wszystko. O blokadzie SMS-ów premium nie zapomnieli, więc nawet gdyby Ci Donald telefon zajumał, to takiego SMS-a nie wyśle.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-02-20 20:44:12
Autor: Artur Maśląg
Blokady uslug w t-mobile
W dniu 2013-02-20 19:32, $heikh el $hah pisze:
[...]

LOL - dobrze wiedzieć :) Wiem, że sporo można ustawić. W T-debile też
jest w iBOA, ale dowiedziałem się o tym teraz, przeglądając opcje
po poście inauguracyjnym ;)

Data: 2013-02-20 22:12:17
Autor: Maciej Bebenek
Blokady uslug w t-mobile
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

LOL - dobrze wiedzieć :) Wiem, że sporo można ustawić. W T-debile też
jest w iBOA, ale dowiedziałem się o tym teraz, przeglądając opcje
po poście inauguracyjnym ;)

Obowiązek ustawowy. Coś mi się wydaje, że taką blokadę operator powinien
potwierdzić pisemnie.

Data: 2013-02-20 22:45:27
Autor: ToMasz
Blokady uslug w t-mobile
W dniu 20.02.2013 22:12, Maciej Bebenek pisze:
[...]

Pewnego razu Pani Anna S. spotkała się z przedstawicielami z telekomów i powiedziała im że albo będzie całkowity zakaz, albo sami wprowadzą możliwość blokady. Z tego co wiem, na tamten czas nie było ustawy, a usługi są domyślnie dozwolone. W play można zablokować całkiem, ustawić maksymalną kwotę zdarzenia albo kwotę miesięczną. Wszystko on-line potwierdzone jednym hasłem sms
ToMasz

Data: 2013-02-21 00:19:44
Autor: John Kołalsky
Blokady uslug w t-mobile

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

[...]

To oznacza tyle, że jak nie potwierdzi to jakby jej nie było

Data: 2013-02-21 09:47:32
Autor: Artur Maśląg
Blokady uslug w t-mobile
W dniu 2013-02-20 22:12, Maciej Bebenek pisze:
[...]

Ustawowy? Mógłbyś wskazać zapis? AFAIR były tylko jakieś ustalenia
z operatorami, że coś takiego umożliwią. No i umożliwiają.

Coś mi się wydaje, że taką blokadę operator powinien
potwierdzić pisemnie.

W celu? Wystarczy sms, mail czy inna forma potwierdzenia.

Data: 2013-02-21 10:23:09
Autor: Maciej Bebenek
Blokady uslug w t-mobile
Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:
W dniu 2013-02-20 22:12, Maciej Bebenek pisze:

Obowiązek ustawowy.

Ustawowy? Mógłbyś wskazać zapis? AFAIR były tylko jakieś ustalenia
z operatorami, że coś takiego umożliwią. No i umożliwiają.

art. 64a

Coś mi się wydaje, że taką blokadę operator powinien
potwierdzić pisemnie.

W celu? Wystarczy sms, mail czy inna forma potwierdzenia.

rzeczywiście, tego nie ma.

Data: 2013-02-21 11:38:34
Autor: Artur Maśląg
Blokady uslug w t-mobile
W dniu 2013-02-21 10:23, Maciej Bebenek pisze:
[...]

A tak, dziękuję. Czyli wszystko jest w porządku.

Data: 2013-02-20 20:41:22
Autor: Artur Malg
Blokady uslug w t-mobile
W dniu 2013-02-20 17:09, J.F pisze:
Wbrew narzekaniom co poniektorych demobil troche mysli o klientach i
zlozyl calkiem przyzwoita oferte.

Ja co prawda nie narzekaem, niemniej stwierdz, e o klientach to
raczej rednio im wychodzi mylenie ostatnimi czasy i mimo bycia
ich klientem od samego pocztku (rnie bywao, ale zasig to
jednak podstawa), dzisiejszego popoudnia poegnaem si i przeniosem
aktualnie 3 prywatne numery do P4. Oferta duo lepsza ni w T-Mobile.
Jak bdzie obecnie z zasigiem to si okae - w kocu tylko na rok
abonamentowe.

I juz mialem brac ... kiedy sobie przypomnialem jak to te androidowe
programy zachlannie wysysaja z klienta zlotowki.

Nie zauwayem.

Czy T-mobile oferuje blokade podobna jak w Plusie, ze nawet jak program
wysle platnego sms, to i tak zostanie on przez operatora zignorowany ?

A i owszem - jest blokada w iBOA.

k*, to powinno sie dac w systemie zablokowac, ale widac obowiazujacy
model biznesowy jest inny.

Zdaje si, e jak wspomniae o narzekajcych, to miae na myli
siebie...

Data: 2013-02-21 08:52:58
Autor: 4CX250
Blokady uslug w t-mobile
[...]

A jaki przykadowy program? Ja si jeszcze z tym nie spotkaem.

Marek

Data: 2013-02-24 20:52:43
Autor: John Koalsky
Blokady uslug w t-mobile

Uytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl>

Czy T-mobile oferuje blokade podobna jak w Plusie, ze nawet jak program wysle platnego sms, to i tak zostanie on przez operatora zignorowany ?

A jaki przykadowy program? Ja si jeszcze z tym nie spotkaem.

Ten do wysyania smsw :-)

Blokady uslug w t-mobile