Blokady uslug w t-mobile

Data: 2013-02-21 08:52:58
Autor: 4CX250
Blokady uslug w t-mobile
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5124f537$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
Wbrew narzekaniom co poniektorych demobil troche mysli o klientach i zlozyl calkiem przyzwoita oferte.
I juz mialem brac ... kiedy sobie przypomnialem jak to te androidowe programy zachlannie wysysaja z klienta zlotowki.

Czy T-mobile oferuje blokade podobna jak w Plusie, ze nawet jak program wysle platnego sms, to i tak zostanie on przez operatora zignorowany ?

A jaki¶ przykładowy program? Ja się jeszcze z tym nie spotkałem.

Marek

Data: 2013-02-24 20:52:43
Autor: John Kołalsky
Blokady uslug w t-mobile

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl>

Czy T-mobile oferuje blokade podobna jak w Plusie, ze nawet jak program wysle platnego sms, to i tak zostanie on przez operatora zignorowany ?

A jaki¶ przykładowy program? Ja się jeszcze z tym nie spotkałem.

Ten do wysyłania smsów :-)

Blokady uslug w t-mobile