Bloki SPD SM-SH51 a SM-SH56

Data: 2011-07-27 13:24:56
Autor: karbar
Bloki SPD SM-SH51 a SM-SH56
Witam,

czy kto艣 z Was u偶ywa blok贸w wielokierunkowych SM-SH56? M贸g艂by kto艣 por贸wna膰 jazd臋 w blokach standardowych SM-SH51 i SM-SH56? Wady, zalety obu modeli? Czym si臋 r贸偶ni膮 w katalogu wiem.

Chc臋 u偶ywa膰 blok贸w w peda艂ach pd-m520 i pd-m540, wed艂ug crc oba rodzaje blok贸w b臋d膮 kompatybilne. M贸j styl jazdy to szeroko poj臋ta turystyka, w tym turystyka g贸rska.

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2011-07-27 22:24:00
Autor: solar
Bloki SPD SM-SH51 a SM-SH56
W dniu 2011-07-27 13:24, karbar pisze:
[...]

Niby 56 wypinaj膮 si臋 te偶 do g贸ry - na przyk艂ad podczas gleby.
W u偶ytkowaniu mam wra偶enie, 偶e 56 og贸lnie troch臋 艂atwiej si臋 wpinaj膮 i wypinaj膮 - musia艂em skr臋ca膰 ciut mocniej spr臋偶yn臋.
Je偶d偶膮c po g贸rach, u偶ywam obecnie tylko 56 - bo skoro si臋 艂atwiej wypinaj膮 przy glebie, to czuj臋 si臋 bezpieczniej. ;)

"Religia to komunikacja w jedn膮 stron臋. W obie to psychoza."
                                     dr House

Data: 2011-07-28 08:03:01
Autor: Wojtas
Bloki SPD SM-SH51 a SM-SH56
W dniu 2011-07-27 22:24, solar pisze:

Je偶d偶膮c po g贸rach, u偶ywam obecnie tylko 56 - bo skoro si臋 艂atwiej
wypinaj膮 przy glebie, to czuj臋 si臋 bezpieczniej. ;)

No i doda艂bym argument koronny - 56stki mo偶na tanio kupi膰 na Allegro :)
Wyb贸r jest wi臋c oczywisty.

--
T臋skno i nudno jest na tym naszym 艣wiecie, prosz臋 pa艅stwa.

Bloki SPD SM-SH51 a SM-SH56